Mikähän ois

skopu-naiselle

paras kumppani

Skorpioni jolla nouseva merkki leijona :) Hankala kuin mikä

11

1905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Escorpio muy bonita!

Skorpionit yleensä ovat vähän hankalia. Mutta ennen kaikkea he ovat mielestäni erittäin ihania ihmisiä. Ainakin siis näin miesnäkökulmasta skorpioninaiset ovat aivan mahtavia. Naisellisia, fiksuja, huumorintajuisia...tyyni pinta mutta kuohuva sisin. Erittäin seksikkäitä otuksia! En ole vielä sellaista skorpioninaista tavannut, josta en olisi pitänyt!

Skorpioni tarvitsee rauhallisen mutta vahvan kumppanin. Skorpioni on itsenäinen ja omavaltainen, mutta salaa hän toivoo, että joku näyttäisi hänelle kaapin paikan aina silloin tällöin. Tulinen ja tunteikas skopu kaipaa auktoriteettia elämäänsä. On ehdottoman tärkeää, että skorpionin kumppani on sellainen jota skopu pystyy kunnioittamaan. Kynnysmattoihin skorpioni kyllästyy nopeasti, mutta liian tuittupäinenkään ei skorpionin kumppani saa olla. Skorpioninaisen kumppanissa olisi hyvä olla vähän sellaista "isällistä" voimaa ja ymmärtäväisyyttä.

Kaurista ja härkää pidetään yleisesti varsin varteenotettavina kumppaneina skorpionille.

• skopu-naiselle

olet oikeassa, siis tuossa että joku joskus veisi eikä vikisisi. Miehellä täytyy olla vahva luonne ja pitkä pinna, hyvä huumorintaju.

Pitkä suhde minulla onkin takana kauriin kanssa, mutta se loppui miehen alkoholismiin ja siihen että en enää jaksanut välittää. Mutta sanotaanko ensimmäiset 9-vuotta oli hienoa aikaa, loput 7 yhtä tuskaa.

• skorp.n.

Skorpioninaisen kumppanissa olisi hyvä olla vähän sellaista "isällistä" voimaa ja ymmärtäväisyyttä.

senköhän takia tykkäänkin vanhemmista miehistä ;D

Piti kyllä paikkansa toi sun kirjottama juttu :)

• -skorpparinainen-

harvinaisen oikeassa, ainakin minun suhteeni. Kaipaan todella sellaista vähän "isällistä" voimaa ja ymmärtämystä.

Kauris on hyvä vaihtoehto skorpparille, tarpeeksi voimakas. Härkää en ole ikinä "kokeillut", voivat olla kuuleman mukaan erittäin itsepäisiä tapauksia. Mitenköhän kaksi skorppioonia sopisivat toisilleen ? Ikävä kyllä ei ole kokemusta.

• Nimetön

Minulle yksi tuollainen mies, kiitos!!!

• kumppani

on mies kokeile aluksi niitä jos ei toimi niin sitten kannattaa kokeilla naista

• skopu-naiselle

Miestä, miks ei itselle heti tullut mieleen :)

• .-.-.-.-.-.-.-
        skopu-naiselle kirjoitti:

Miestä, miks ei itselle heti tullut mieleen :)

Ite olen skorpioni, ja tykkään kaloista, koska kalat ovat helliä ja herkkiä.

• Olen tunteellinen
        .-.-.-.-.-.-.- kirjoitti:

Ite olen skorpioni, ja tykkään kaloista, koska kalat ovat helliä ja herkkiä.

kalaherra ja 20 vuotta on skoputtaren kanssa jo vierähtänyt.

• KALAT miekkonen ;)

vaikka moni nainen valittaa että kalat ovat säälittäviä lässyttäjiä, he kuitenkin ovat parasta mitä skorpioni voi toivoa.
      he rauhoittavat skorpionin tulista luonnetta ja heidän kiltti luonteensa voi myös kiehtoa skorpioneja.
      skorpioni puolestaan antaa vakaan ja vahvan pohjan kalaihmiselle sekä koko suhteelle.

eli KALAT ! :)

• skorpionitarsuhde

toimii hienosti juuri siksi että skopu on määräilevämpi ja pitää miehen hyvin kurissa, kiltti kun on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe