Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikähän ois

skopu-naiselle

paras kumppani

Skorpioni jolla nouseva merkki leijona :) Hankala kuin mikä

11

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Escorpio muy bonita!

      Skorpionit yleensä ovat vähän hankalia. Mutta ennen kaikkea he ovat mielestäni erittäin ihania ihmisiä. Ainakin siis näin miesnäkökulmasta skorpioninaiset ovat aivan mahtavia. Naisellisia, fiksuja, huumorintajuisia...tyyni pinta mutta kuohuva sisin. Erittäin seksikkäitä otuksia! En ole vielä sellaista skorpioninaista tavannut, josta en olisi pitänyt!

      Skorpioni tarvitsee rauhallisen mutta vahvan kumppanin. Skorpioni on itsenäinen ja omavaltainen, mutta salaa hän toivoo, että joku näyttäisi hänelle kaapin paikan aina silloin tällöin. Tulinen ja tunteikas skopu kaipaa auktoriteettia elämäänsä. On ehdottoman tärkeää, että skorpionin kumppani on sellainen jota skopu pystyy kunnioittamaan. Kynnysmattoihin skorpioni kyllästyy nopeasti, mutta liian tuittupäinenkään ei skorpionin kumppani saa olla. Skorpioninaisen kumppanissa olisi hyvä olla vähän sellaista "isällistä" voimaa ja ymmärtäväisyyttä.

      Kaurista ja härkää pidetään yleisesti varsin varteenotettavina kumppaneina skorpionille.

      • skopu-naiselle

        olet oikeassa, siis tuossa että joku joskus veisi eikä vikisisi. Miehellä täytyy olla vahva luonne ja pitkä pinna, hyvä huumorintaju.

        Pitkä suhde minulla onkin takana kauriin kanssa, mutta se loppui miehen alkoholismiin ja siihen että en enää jaksanut välittää. Mutta sanotaanko ensimmäiset 9-vuotta oli hienoa aikaa, loput 7 yhtä tuskaa.


      • skorp.n.

        Skorpioninaisen kumppanissa olisi hyvä olla vähän sellaista "isällistä" voimaa ja ymmärtäväisyyttä.

        senköhän takia tykkäänkin vanhemmista miehistä ;D

        Piti kyllä paikkansa toi sun kirjottama juttu :)


      • -skorpparinainen-

        harvinaisen oikeassa, ainakin minun suhteeni. Kaipaan todella sellaista vähän "isällistä" voimaa ja ymmärtämystä.

        Kauris on hyvä vaihtoehto skorpparille, tarpeeksi voimakas. Härkää en ole ikinä "kokeillut", voivat olla kuuleman mukaan erittäin itsepäisiä tapauksia. Mitenköhän kaksi skorppioonia sopisivat toisilleen ? Ikävä kyllä ei ole kokemusta.


      • Nimetön

        Minulle yksi tuollainen mies, kiitos!!!


    • kumppani

      on mies kokeile aluksi niitä jos ei toimi niin sitten kannattaa kokeilla naista

      • skopu-naiselle

        Miestä, miks ei itselle heti tullut mieleen :)


      • .-.-.-.-.-.-.-
        skopu-naiselle kirjoitti:

        Miestä, miks ei itselle heti tullut mieleen :)

        Ite olen skorpioni, ja tykkään kaloista, koska kalat ovat helliä ja herkkiä.


      • Olen tunteellinen
        .-.-.-.-.-.-.- kirjoitti:

        Ite olen skorpioni, ja tykkään kaloista, koska kalat ovat helliä ja herkkiä.

        kalaherra ja 20 vuotta on skoputtaren kanssa jo vierähtänyt.


    • KALAT miekkonen ;)

      vaikka moni nainen valittaa että kalat ovat säälittäviä lässyttäjiä, he kuitenkin ovat parasta mitä skorpioni voi toivoa.
      he rauhoittavat skorpionin tulista luonnetta ja heidän kiltti luonteensa voi myös kiehtoa skorpioneja.
      skorpioni puolestaan antaa vakaan ja vahvan pohjan kalaihmiselle sekä koko suhteelle.

      eli KALAT ! :)

      • skorpionitarsuhde

        toimii hienosti juuri siksi että skopu on määräilevämpi ja pitää miehen hyvin kurissa, kiltti kun on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe