Neitsyt narsistinen?!

dscsdcd

Valitettavasti kaikki tuntemani neitsyet vaikuttaa hieman narsistisilta. Pari on pettänyt omaa kumppaniaan ja sanoo vaan "En aio kertoa, koska ei edes omatunto kolkuta" Ihan järkyttävää.

Myös kamalaa kieroilua heiltä ja turha odottaa mitään avautumista.

En yleistä, on ihaniakin neitsyitä varmaan jossakin, mutta mun kohdalla nämä 5 neitsyttä on ollut ihan kamalia. :(

30

5255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      tiedän myös erään tosi narsistisen neitsyen. Itse on pettänyt miestään, siis sänkyyn kelpaa vain vieras mies ja sitten tämä hyväluontoinen "oma" mies saa tehdä kaikki talonmiehen työt. Palkaksi saa vinoilua ja haukkumista, mitään ei mies osaa tehdä mieliksi, syyllistämistä vaan. Heillä ero nyt menossa, toivottavasti tämä mies saa sitten edes olla rauhassa...

      • Anonyymi

        Varmasti kostaa ja julmasti,tiedän kokemuksesta.


    • Viehättävä Neitsyt

      Tietysti monia harmittaa, että Neitsyiden älykkyystaso ja useimmiten ulkonäkökin ei ole verrattavissa muihin.
      Rakastunut tai ihastunut Neitsyt on AINA USKOLLINEN (ainoana horoskooppimerkkinä),
      ja jos Neitsyt pettää se tarkoittaa että hän on pettynyt ja kyllästynyt suhteessaan jollakin tavalla, jolloin todennäköisesti ero on menossa tai suunnitelmissa.
      Narsistinen luonnehäiriö voi esiintyä jokaisessa horoskooppimerkissä. Siis on täysin turhaa arvostella ihania Neitsyitä.

      • scacsaca

        HAHHA, sanon minä. Neitsyen ulkonäkö? :D Tän yhden ulkonäkö ja tyyli on ehkä hirveimmästä päästä mitä olen nähnyt ja näin on moni sanonut.

        Menehä muualle antaa hyvii neuvojas ;)


      • kasvamaan
        scacsaca kirjoitti:

        HAHHA, sanon minä. Neitsyen ulkonäkö? :D Tän yhden ulkonäkö ja tyyli on ehkä hirveimmästä päästä mitä olen nähnyt ja näin on moni sanonut.

        Menehä muualle antaa hyvii neuvojas ;)

        Rauhota ihtes! Et ymmärrä yhtään mitään.


      • neitsyt (n)

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, neitsyt on aina uskollinen kun on ihastunut tai rakastunut!! Mutta jos suhteessa ei tunne olevansa arvostettu tai tuntee olevansa ns. tyhjän päällä, tai ei saa henkisesti tarpeeksi vastusta puolisolta niin neitsyt kyllästyy aina jossain vaiheessa..ja ikävä kyllä se tekee sen yleensä aika julmasti vaikka se ei ole tarkoituskaan. Itse teen rakkaani vuoksi mitä vain, hellin ja miellytän todella paljon ja haluan että rakkaallani on hyvä olla..Mutta jos takaisin ei saa ikinä mitään niin siihen todellakin kyllästyy ja masentuu -> alkaa etsimään uusia tuulia ;) ! Narsisti-luonne on yksilöllinen sitä ei voi yleistää!


      • tutun
        neitsyt (n) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, neitsyt on aina uskollinen kun on ihastunut tai rakastunut!! Mutta jos suhteessa ei tunne olevansa arvostettu tai tuntee olevansa ns. tyhjän päällä, tai ei saa henkisesti tarpeeksi vastusta puolisolta niin neitsyt kyllästyy aina jossain vaiheessa..ja ikävä kyllä se tekee sen yleensä aika julmasti vaikka se ei ole tarkoituskaan. Itse teen rakkaani vuoksi mitä vain, hellin ja miellytän todella paljon ja haluan että rakkaallani on hyvä olla..Mutta jos takaisin ei saa ikinä mitään niin siihen todellakin kyllästyy ja masentuu -> alkaa etsimään uusia tuulia ;) ! Narsisti-luonne on yksilöllinen sitä ei voi yleistää!

        kuuloista...Itse olen neitsyt ja onkohan tämä "luonnevika" kun todella huomaa itsessä noita piirteitä....


    • kaikista eniten

      Tuolla Narsistien uhrien tukipalstalla oli joskus gallup aiheesta narsistien horoskoopit.

      Neitsyet oli siellä ihan kärjessä.

      • elämää neitsyen jälkeen

        Neitsyen urheilla on oma tukiyhdistys. Siitä on täälläkin ollut taannoin paljon juttua. Kannattaa ottaa yhteyttä ja yhtyä yhteiseen mantraan neitsyeiden karkoittamiseksi omasta elämästä.

        Neitsyen käsittelystä ei koskaan toivu kokonaan, mutta yhdessä saman kokeneiden kanssa on hyvä käsitellä asiaa ja on hieman helpompi elää ja alkaa uusi elämä!


      • Pettynyt!
        elämää neitsyen jälkeen kirjoitti:

        Neitsyen urheilla on oma tukiyhdistys. Siitä on täälläkin ollut taannoin paljon juttua. Kannattaa ottaa yhteyttä ja yhtyä yhteiseen mantraan neitsyeiden karkoittamiseksi omasta elämästä.

        Neitsyen käsittelystä ei koskaan toivu kokonaan, mutta yhdessä saman kokeneiden kanssa on hyvä käsitellä asiaa ja on hieman helpompi elää ja alkaa uusi elämä!

        Hei! Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mistä saan yhteystietoja Neitsyt uhrien tukiyhdistykseen??


      • Hyvä-neitsyt.
        Pettynyt! kirjoitti:

        Hei! Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mistä saan yhteystietoja Neitsyt uhrien tukiyhdistykseen??

        Nyt taas joku yrittää esittää viisaampaa kun onkaan,ei sellaista tukiyhdistystä ole olemassakaan,kylläkin pelkkien narsismin uhrien tukiryhmä löytyy.Jokaisessa ihmisessä on myös ripaus narsismia,toisissa enemmän vaan kun toisissa.


      • jäseniä on paljon
        Hyvä-neitsyt. kirjoitti:

        Nyt taas joku yrittää esittää viisaampaa kun onkaan,ei sellaista tukiyhdistystä ole olemassakaan,kylläkin pelkkien narsismin uhrien tukiryhmä löytyy.Jokaisessa ihmisessä on myös ripaus narsismia,toisissa enemmän vaan kun toisissa.

        Niin kuin on neitsyiden uhrejakin: Sydänjuuria myöden loukattuja, Lopullisen toivottomuuden partaalle ajettuja.

        Älä päästä neitsyttä sydämeesi. Ja jos vahinko on jo tapahtunut, puhdista sydämesi. Häädä neitsyt lopullisesti.

        Puhdista mielesi neitsyen luomasta pimeydestä.

        Luota elämään jätä neitsyt!


      • katsotaan kelpaatko jäseneksi
        Pettynyt! kirjoitti:

        Hei! Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mistä saan yhteystietoja Neitsyt uhrien tukiyhdistykseen??

        Tämä on vakava juttu!

        Kerro kohtalostasi! Avaudu!

        Sinä olet oikeutettu jäsen, kunhan vakuutumme kokemustesi rehellisyydestä! Neitsyiden uhrien tukiyhdistys ei ole temppuilijoille eikä muille velmuille.

        Onpa täälläkin palstalla esiintynyt temppu-neitsyt-uhreja. Yhdistys ei ole feikeille.

        Neitsyen uhrit ovat haavoittuneet syvältä sielusta. Ajanmyötä saattaa haava arpeutua, samoin jo hyvin arpeutunut haava saataa alkaa mäkriä.. Kaikki patoutunut neitsyen aiheuttama tuska vuosien takaa purkautuu..

        Harkitse siis jäsenyyttä vakavasti oman ja muiden uhrien edun nimessä!


      • haluu tietää.
        katsotaan kelpaatko jäseneksi kirjoitti:

        Tämä on vakava juttu!

        Kerro kohtalostasi! Avaudu!

        Sinä olet oikeutettu jäsen, kunhan vakuutumme kokemustesi rehellisyydestä! Neitsyiden uhrien tukiyhdistys ei ole temppuilijoille eikä muille velmuille.

        Onpa täälläkin palstalla esiintynyt temppu-neitsyt-uhreja. Yhdistys ei ole feikeille.

        Neitsyen uhrit ovat haavoittuneet syvältä sielusta. Ajanmyötä saattaa haava arpeutua, samoin jo hyvin arpeutunut haava saataa alkaa mäkriä.. Kaikki patoutunut neitsyen aiheuttama tuska vuosien takaa purkautuu..

        Harkitse siis jäsenyyttä vakavasti oman ja muiden uhrien edun nimessä!

        Totta tosiaankin,mutta miksi kukaan ei kerro mistä tällainen tukiryhmä löytyy,antakaa tulla oi te viisaat muiden merkkien ihanat edustajt,tahtoo fakta tietoo,jos sitä teillä nyt tosiaankin on,en kyllä usko moiseen juttuun.


      • Jahko1
        haluu tietää. kirjoitti:

        Totta tosiaankin,mutta miksi kukaan ei kerro mistä tällainen tukiryhmä löytyy,antakaa tulla oi te viisaat muiden merkkien ihanat edustajt,tahtoo fakta tietoo,jos sitä teillä nyt tosiaankin on,en kyllä usko moiseen juttuun.

        Neitsyenä, lueskelin narsistisesta ominaisuudesta. Kyllähän siitä jotain yhtäläisyyttä. Veikkaan että meistä kaikista löytyvät näitä ominaisuuksia, enempi tai vähempi. En kiellä en myönnä.


    • sellainen olet itse

      ...."tai kerro ketkä ovat ystäviäsi, niin kerron millainen olet!"

      Niin ja tässä vielä hieman narsismista.
      >>>Narsistisen persoonallisuushäiriö on tutkimusten mukaan todettu olevan enemmän kehityksellinen kuin synnynnäinen häiriö. Narsistille on yleensä jäänyt traumoista johtuvia persoonallisuuden vajeita jo vauvana. Tutkimusten mukaan narsistisesti persoonallisuushäiriöisen kasvuperheestä on puuttunut muun muassa positiivinen malli ihmissuhteille, kyky suojella lasta, kyvyttömyys antaa lapselle rajoja, kyky tarjota myönteistä huomioon ottamisen mallia lapselle, kyky antaa lapselle positiivisia ongelmanratkaisukeinoja ja positiivista asennetta ongelmiin hyväksymällä ne väistämättömäksi ja hyväksyttäväksi osaksi elämää sekä kyky tarjota järjestäytynyttä vakaata turvallista ilmapiiriä kodissa. Kodin normiksi on muodostunut kaaos ja konflikti. Näissä perheissä vallitsee korkea ennalta arvaamattomuuden ilmapiiri.>>>>

      • jos..

        .. tuo edellinen on narsismin tunnusmerkki, niin sitten olen kyllä 150% sitä. Ja neitsyt.

        Entäs sitten kaikki sisareni, jotka eivät ole neitsyitä?


    • Varmasti on!

      On!

    • Oma kokemus!

      On ne!

    • Ikävä kyllä

      Kyllä.
      Neitsyt on tunteiltaan kylmä.
      Myös liiallisia suuroja itsestään usein. :)
      Neitsyen kompastuskivi ovat nämä kummalliset yli-ihmisluulot itsestään.
      "Olen parempi kuin kaikki muut." Tälläinen asenne ei vie kehitykseen.
      Neitsyillä on toisinaan ihan hyvä maalaisjärki, mutta tästä ei ole paljoa hyötyä koska neitsyillä ei ole kunnianhimoa mihinkään arjesta poikkeavaan ja he luulevat tiedoistaan liikoja.

      • Ikävä kyllä

        liiallisia luuloja itsestään neitsyillä*


    • Neitsykäinen

      Kauheeta!
      Ihan säikähdin! Aika järkyttävän tuntuista että kehotetaan poistamaan kaikki neitsyet sydämestä ja elämästä!
      Itse olen neitsyt ja niin kiltti ja auttavainen etten tunne montaa. Toki sen vuoksi myös helposti hyväksikäytettävä.
      Jotenkin minun mielestä kammottavaa yleistää narsistisuus kaikkiin neitsyisiin. Tuo tuollainen "muiden viha" ja siihen lietsominen tuntuu olevan tätä päivää.
      Itse olen rikkonut itseni pahemman kerran narsistisen härän ja skorpionin kanssa parisuhteissa. Itse annoin kaikkeni ja olin uskollinen. Ja sain vastalahjaksi pettämistä, valehtelua ja henkistä väkivaltaa.

    • Neikkyt

      "Myös liiallisia suuroja itsestään usein."
      Itse asiassa... Ei näin. Neitsyellä on usein heikko itsetunto - neitsyt on kriittinen, ja kaikkein eniten itseään kohtaan.

      Teillä ihmisillä on kummallinen käsitys narsismista, ilmeisesti narsistinen ihminen on vain sellainen, joka pettää.

      Eipä sillä. Kyllä me neitsyet tunnumme aika usein narsistisia olevan. En siedä yhtä ainoaa toista neitsyttä, kaikki jotka tunnen, ovat rouva Aina Oikeassa ja rouva Ainoa Oikeassa. Elämä pyörii aika pienien kuvioiden ympärillä, omalla kohdallani sekin on kiinni lähinnä siitä, etten koe minulla olevan oikeutta sotkeutua muiden elämään.

      Siisti ja puhtoinen omatuntoni sanoo kuitenkin, että jos kyllästyn joku päivä rakkaimpaani (jolle olen uskollinen ja jota en osaisi koskaan pettää), hänet pitää jättää ensin, ja sitten voin ruveta rankkaamaan valtamertä uuden kullan eteen.

    • On ne!

      Vai vaan hieman..?

    • APUAA!!!

      Kyllä.
      Neitsyt on tunteiltaan kylmä.
      Myös liiallisia suuroja itsestään usein. :)
      Neitsyen kompastuskivi ovat nämä kummalliset yli-ihmisluulot itsestään.
      "Olen parempi kuin kaikki muut." Tälläinen asenne ei vie kehitykseen.
      Neitsyillä on toisinaan ihan hyvä maalaisjärki, mutta tästä ei ole paljoa hyötyä koska neitsyillä ei ole kunnianhimoa mihinkään arjesta poikkeavaan ja he luulevat tiedoistaan liikoja.

      APUA!!!^ kuullostaa ihan mun poikaystävältä..riidellään senkaa aina sen itsekkyydestä ja pihtaamisesta! ollaan oltu kohta 2 vuotta yhdessä ja välillä tuntuu että poikaystäväni on tunteeton kylmä robootti joka valehtee aina tilaisuuden tullen.. olen epäillyt jo jonkun aikaa että sillä olisi salasuhde ja kysynytkin asiasta monet kerrat ja aina se kieltää kaiken.. Kyllä itse olen huomannut hänellä narsistisia piirteitä ja lukenutkin narsismista ihan hänen takiaan, mut nyt vast tajuun että kyl on niin narsistinen ihminen ja ihan just tollanen mitä tääl ollaan kuvailtu " MINÄ;MINÄ;MINULLE;MINÄ"... aina vaan minminäminä... mutta entäs minä? :o
      narsistisii ne kyl on! se on faktaa.. kokemusksesta voin kertoo!!!

    • neitsyt=narsisti

      Täällä sitten taas yksi Neitsyt, joka ei todellakaan ole läheisriippuvainen! Pitkä parisuhde päättyi hiljattain nimenomaan siksi, että tarvitsen omaa rauhaa enkä pidemmän päälle kestä ahdistumatta ihmistä, joka on koko ajan kyljessä kiinni joko fyysisesti tai henkisesti ja osoittaa kaikin tavoin, että tarvitsee minua "todella"... Minulle parisuhde on vuorovaikutusta, ei tarkertumista toiseen ja vastuun omasta onnellisuudesta sysäämistä toisen vastuulle.

      ^ kopioin tämän äskeen toisesta palstalta
      Kyllä neitsyet on narsistisia ihmisiä.. lukekaa nyt toi^ onko normaalia tekstiä?
      " Minulle parisuhde on vuorovaikutusta, ei tarkertumista toiseen ja vastuun omasta onnellisuudesta sysäämistä toisen vastuulle."

      • NEITSYT!!!

        Joo haistakaapa *****.
        Täällä haukutaan kaikki neitsyyt iha pinnan -alle !
        En oo koskaa raaempaa tekstiä lukenu, siis ihan hirveää katsottavaa!
        Olen itse neitsyt ja ettehän te minua tunne, niin miten voitte jonkun horoskoopin takia jo ryhmitellä minut?! Voi menkää pois haukkumasta toisia jos ei oo muuta tekemistä ! Ottaa ihan suunnattomasti päähän tämmöinen tosi LAPSELLINEN käytös haukkua kaikki neitsyydet maahan! Jos tietäisin ketä olisitte, kyllä kiertäisin teidät kaukaa ja todellakin kaukaa! En halua puollustella, mutta mietikääpä nyt hyvät ihmiset itsekkin, jos sinulle sanottaisiin noin, mikä lien oletkaan horoskoopiltaan. Olen niin kiltti myös etten oikeasti toista tunnekkaan, olen YLIKILTTI, ja täällä vain haukutaan neitsyitä.
        Hohhoijjakkaa sanon minä näille ruikuttelijoille !!


    • Kauris M

      Neitsyelle. Tämä on palsta horoskoopeista, ja niihin liittyvistä asioista... huonoista sekä hyvistä.

      Osittain kauris miehenä allekirjoitan tämän narsistisuuden neitsyessä. Vaahtiva, kyttäävä, hivenen määräilevä ja minäminä ja minulleminulle asenne.

      Neitsyt on arka ja itsekriittinen luonne joka kuitenkin tahtoo menestyä elämässään.. työssä ja parisuhteessa. Pelkää tulla petetyksi/jätetyksi ja suhtautuu asioihin hieman varoen. Monen neitsyen tapa on toimia hieman itsenäisesti päästääkseen tavoitteihinsa koska luottamuksen luominen läheisiinsä tuottaa ongelmia, ja tämä luo kuvat narsistisesta luonteesta.

      Näin itsekin maamerkkinä ymmärrän neitsyttä varsin hyvin (arvomaaima sama), mutta perkeleen ärsyttäviä kyttääjä luonteita toisinaan... ja kasvoilta voi lukea epäilyksen katseen useasti. Mutta tästäkin huolimatta läheiseen tuttava piiriin kaksi neitsyttä on päässyt.... niitä vaan pitää oppia ymmärtämään. =)

      • skorpparityttö

        Niin no, itselläni tuossa neitsyen käytöksen ymmärtämisessä ei ole mitään ongelmaa, mut oishan se kiva jos neitsyet joskus yrittäis ymmärtää myös muita :D


    • ohlola

      Itse olen neitsyt ja olen kylmä tunteiltani, jos en pidä jostakin ihmisestä. Valehtelen sujuvasti silmiin katsoen ja puhun päskaa selän takana. Pidän itsestäni ja ihmiset kehuvat minua yleensä paljon. En jaksa takertujaihmisiä. Olen itsenäinen, en tarvitse ketään minua auttamaan. Inhoan lapsia. Torjun kaikki lähelleni pyrkivät ihmiset, jolleivat he ole silmää miellyttäviä tai heissä on jotakin persoonallista ja viehättävää. Arvostelen ihmiset päästä varpaisiin ja osaan laukoa kommentteja, jotka lyyhistävät.
      Saattaa kuulostaa julmalta, mutta en voi itselleni mitään.
      Ainut, mikä minut saa murtumaan, on rakkaus. Rapumiesten kanssa kaikki minussa muuttuu ja minusta kuoriutuuu lämmin ihminen, joka osaa rakastaa. Joten on minulla tunteita, paljonkin, silloin kun olen rakastunut, taistelen rakkaastani ja lannistan muut, että saan haluamani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe