vista ei pelaa kaapelissa

teevesi

minulla on kolme tietokonetta, yksi vista ja kaksi XP konetta ja operaatori sonera sekä modeemina thomson reititin.

XP koneet toimivat hyvin, mutta vistaa en saa mienkään yhdistettyä internettiin. vistan ilmoitusalueella lukee "vain paikallinen" kone on ollut myös huollossa ja asetukset on tarkistettu niissä ei ollut vikaa.

mistä tämä voi johtua?

8

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi

taitaa olla soneralla sama käytäntö kuin DNA:lla eli vain kaksi konetta nettiin per talous.

• ei kahta ilman kolmatta

onko tosiaankin niin että DNA:lla saa vain kaksi konetta nettiin yhdellä laajakaista sopimuksella???

• on homma.
        ei kahta ilman kolmatta kirjoitti:

onko tosiaankin niin että DNA:lla saa vain kaksi konetta nettiin yhdellä laajakaista sopimuksella???

Laita verkkoosi nattaava kytkin niin ei rajoitukset haittaa.

• sonera UP

testaappa niin että koitat toista XP konetta ja vista konetta niin silloin selviää tämä asia.

• agsel galle galleria

sonera UPIN testi on ihan ensimmäinen.

toinen testi on viedä vista kone tuttavan huostaan ja kokeilla siellä että toimiiko.

kolmas testi on kokeilla vain pelkkää vista konetta ja irroittaa XP koneista kokonaan verkkokortit.

• teevesi

tosiaan soneralla on vain kaksi konetta per talous. huomenna irtisanon soneran ja liityn elisaan sillä siellä on kuuleman mukaan rajaton käyttöoikeus.

• dna käyttäjä
        teevesi kirjoitti:

tosiaan soneralla on vain kaksi konetta per talous. huomenna irtisanon soneran ja liityn elisaan sillä siellä on kuuleman mukaan rajaton käyttöoikeus.

siis että DNA:lla on rajoitus internet koneista per talous. nyt meni lopullisesti hermot siihen firmaan, miksi tämä DNA ei kerro asiakkaileen tästä?

• myös DNA
        dna käyttäjä kirjoitti:

siis että DNA:lla on rajoitus internet koneista per talous. nyt meni lopullisesti hermot siihen firmaan, miksi tämä DNA ei kerro asiakkaileen tästä?

pitäisikö koneiden käyttöoikeus lukea jossain sopimus papereissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe