Nousevan merkin

merkitys?

Mikä merkitys tällä nousevalla merkillä on esim. luonteessa ym.? Löytyykö tietoisia asiasta... Kiinnostaisi tietää enemmän.

3

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut

että nouseva merkki vaikuttaisi vanhentuessa, siis että luonne muuttuisi nousevan merkin suuntaan... 100% varmuudella en tätä kuitenkaan sano!:)

• Mirtsukka77

Nouseva merkki alkaa vaikuttaa enemmän tai vähemmän kolmenkympin kieppeillä.Oletko itse esmes huomannut,että olet enemmän nousumerkkiäsi kuin ns.aurinkomerkkiäsi?Siis tuo about 30 tarkoittaa sitä,että silloin merkin pitäisi viimeistään vaikuttaa.Itselläni ja monilla muilla olen huomannut,että hyvin usein erehtyy ns.aur.merkistä koska nouseva merkki on niin paljon vahvempi,että se tuo itsensä väkisin esiin ja ei sovi unohtaa kuumerkkiä mikä nykyään lasketaan yhtä tarkasti kuin AC.

• Fiorella788

Tota mieltä ollaan oltu pitkään ja aika paljon monissa paikoissa, että nouseva merkki "alkais vaikuttamaan kolmenkympin kieppeillä".

Mut ei se oo ihan noinkaan, itse asiassa vaan osittain.
        Kyl se nouseva merkki vaikuttaa kokonaishoroskooppiin jo syntymästä lähtien, ennen kun "tavalliset ihmiset", siis aatelisia ja muuta ylimystöä lukuunottamatta,joille ainoastaan horoskooppeja laadittiin, ei tienny muuta kun syntymäpäivänsä, siis sillon kun astrologia tuli taas suosioon eli 1900 -luvun alkupuolella, niin sillon alettiin harrastaa tätä aurinkomerkki-astrologiaa enemmän ja sitten sen jälkeen otettiin taas mukaan syntymäajan ja paikan perusteella katsottu horoskooppi . Tulikohan tää nyt liian epäselvästi sanottua?

Siis alunperin nimenomaan nousevan merkin perusteella katsottiin kokonaishoroskooppi.

No joo, sitten toi että alkaa vaikuttamaan kolmenkympin kieppeillä perustuu niihin aikoihin jollon katsottiin että keski-ikä alkaa kolmekymppisenä mutta kun nykyään se on niin että ihmisen henkinen murros eli keski-ikä eli uus teini-ikä eli uudestaan minän löytyminen alkaa vaikuttamaan vasta 40 vuotiaana, niin voi sanoa että siinä vaiheessa kun ihminen arvioi itseään ja elettyä elämää entistä syvemmin niin nousumerkin olennaiset teemat tulee elettyä läpi. Usein ensin pahassa ja sitten hyvässä.

Mut se on tapauskohtasta. Ei se aina mee näinkään.
        Ylimalkasesti vois sanoa että Aurinkomerkki on läpi elämän ihmisen varsinainen olennainen minä-tunne, nousumerkki on sosiaalinen minä, se mitä usein esittää ihmisille, se persoona jonka avulla kokee pärjäävänsä yhteiskunnassa tai maailmassa.
        Kuu symbolisoi sitte sellasta salatumpaa tunnemaailmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe