Rakastan!

minänäninä

Akoinani kokeilin anaaliseksiä jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Nykyään elän hyvässä parisuhteessa ja peppuseksi on todella kiihottavaa. Rakastan niitähetkiä kun miehini nai minua lujaa anaaliin. Se on vain niin hyvin hyvin kiihottavaa! Ihmettelenkin naisia, jotka väittävät että anaaliseksi on heidän mielestään todella vastenmielistä ja likaista puuhaa. Ei se sen likaisempaa ole kuin muutenkaan seksi ylipäätänsä. Pitää vain osata pitää huolta itsestään. Sen voin vain todeta että olen nuori pieni tyttönen joka rakastaa peppuseksiä yli minkään muun! Tunnen itseni hieman erikoiseksi, sillä kaikki muut naiset aina valittävät että peppuseksi on kamalaa! Minkä takia. onko se joku häpeä, että nauttii oman miehensä kanssa myös jostain muusta kuin siittä pilluun panemisesta. Peppuseksistä nauttii aivan erilailla ja huommattavasti saa enemmän kiksejä ja kiihottuu todella helposti pelkästä ajatuksestakin!

14

6970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missuniina

      Samalla linjalla sun kaa! Siinä on vaan jotain niin kiihottavaa, et ihan päästä huippaa. ´Se ei satu vaan perseeseen tuntuu niin intensiiviseltä, et koko keho kihelmöi!
      Oon vasta viime aikoina saanut perseseksiä ja kummastukseni tykkäänkin siitä, vaikka olen aina kuvitellut itseni kiltiksi, perusseksiä harrastvaksi tyttöseksi.... ;-)

      • panettaa...

        jos välillä haluatte vierasta niin tänne vaan vastauksia. harvoin saa naista joka suostuu peppuseksiin...


      • akka77
        panettaa... kirjoitti:

        jos välillä haluatte vierasta niin tänne vaan vastauksia. harvoin saa naista joka suostuu peppuseksiin...

        ...peppuseksistä.
        Ny oon tutustunut mieheen joka kysy miulta varovasti et mitä mieltä oon peppuseksistä. Hää kasso miua ihmeissään et väitänkö tosissani pitäväni siitä. Vastasin että edottomasti piän. Hän vai sano ettei ole koskaan tutustunut sellaiseen naiseen joka tykkäsis siitä ja suostuisi siihe..
        Oli ihanaa tarjota toiselle sellainen ikimuistoinen kokemus ja mitä ilmeisimmin tulemme pitämään hauskaa kyseisissä merkeissä uudemman kerran...


      • tosi on!

        ...nimittäin se että noin ihania ja kiihkeitä naisia on oikeasti olemassa!

        Ensimmäisen kerran kun joskus teininä näin nakulehdessä kuvia pyllistelevistä naisista, se oli ihaninta ja kiihottavinta mitä olin koskaan nähnyt!

        Vuosikausien ajan olen luullut että olen jotenkin sairas tai pervo, kun pidän myös naisen anusta kiihottavan näköisenä...

        Naiset ovat maailman kauneimpia ja ihanimpia olentoja!


    • njk niina

      Itse rakastan rajuja perse panoja,vaikkakin olen 154cm hentoinen nainen ja mieheni on 185cm ja omistaa suht suuren kalun (20cm),joten tarvitaan huolellinen "alku lämmittely" ja liukurasvaa ennenkuin mieheni voi alkaa sovittamaan kaluaan peppuaukkooni,alku on aina tiukkaa,ja kuulemma kiljun kuin syötävä,mutta nannaa se tekee,ihanaa kivun ja nautinnon sekoitusta,hitaasti menee pohjaan asti,loppu rynkytys on suht brutaalia,haluan että mut otetaan rajusti,sitä vaan kirkuu ja rääkyy kurkku suorana vedet silmissä,rietasta nautintoa ja kipua,grr...

      • ei ymmärrä

        Yks asia hieman ihmetyttää tossa vastauksessa. Sä tykkäät ja nautit anaaliseksistä mutta silti väität että se sattuu??? Mä kuitenkin väittäisin, että jos sä harrastaisit sitä ja nauttisit siitä, sua ei sattuis koska kokemuksen myötä sun pitäis jo osata rentouttaa sulkialihas jotta kipua ei tunnu, tosin paksuus ratkaisee, ei väittämäsi pituus...
        Mä nautin itse siitä ja ei se mulla normaali yhdynnässä ole sattunut enää teinivuosien. Totuus on että harjotus tekee mestarin ja pienellä harjoituksella sinne menee vaikka nyrkki, kokemusta on ;-)


      • njk niina
        ei ymmärrä kirjoitti:

        Yks asia hieman ihmetyttää tossa vastauksessa. Sä tykkäät ja nautit anaaliseksistä mutta silti väität että se sattuu??? Mä kuitenkin väittäisin, että jos sä harrastaisit sitä ja nauttisit siitä, sua ei sattuis koska kokemuksen myötä sun pitäis jo osata rentouttaa sulkialihas jotta kipua ei tunnu, tosin paksuus ratkaisee, ei väittämäsi pituus...
        Mä nautin itse siitä ja ei se mulla normaali yhdynnässä ole sattunut enää teinivuosien. Totuus on että harjotus tekee mestarin ja pienellä harjoituksella sinne menee vaikka nyrkki, kokemusta on ;-)

        tota ku ukollani on suhteellisen paksu kyrpä ja pituutta tuo 20cm,ja ite olen 154cm pitkä hento rakenteinen nainen ja mul on kapee lantio ja pikkuinen peppu,niin saat uskoa et tiukkaa tekee,mut ta mä kyl nautin kivun ja nautinnon sekoituksesta


      • Anonyymi

        Sain kesällä panna exääni, joka on myös pieni nainen. Ei silloin ainakaan harrastettu peppuseksiä, mutta nyt vuosien jälkeen hän oli senkin opetellut. Meillä varmaan samanlainen kokoero. Hänen treenattu peppu ja vartalo oli kuin luotu peppupanoon. Sain työntää ihan pohjaan saakka ja naida niin että lätisi. Aijai, että teki nannaa. Hän murisi ja ulvoi ihan eläimellisellä äänellä ja nautti siitä. Tapailtiin useamman kerran ja aina lastit peppuun, kun vain ehti. Ihana tapaus.


    • Anonyymi

      Mun vaimoni kans rakastaa peppuseksiä!
      Kun ekoja kertoja pantiin ja vihdoin uskalsin hieman sormea pepulle näyttää ja ehdottaa sinne menoa vastasi hän, että pelkäsi etten koskaan kysyisi.
      Siitä seurasi sitten runsasta irstastasta peppupanoa. Tykkäsi kutsua itseään anaalilutkaksi ja nauttii siitä monin verroin. Meinasi melkein heti aina laueta kun olin päässyt vasta alkuun, aneli siinä että saanko jo laueta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen mies enkä ole tehnyt mitään pitkään aikaan mutta sanon silti! Vaikka aika moni nainen on ollut peppuun niin silti osalla homma jää hyvin nopeasti! Syy on se, että ekat kerrat tuntuu huonoille ja kun ollaan joka toinen viikko tai kerran kuussa, niin ei koskaan koeta sitä WAU. elämystä. Esitän väitteen parin vähän eri-ikäisenä ja eri tilanteessa asian kokeneen naisen kertomana. Toinen oli sopinut että periksi ei anneta ja hän oli oppinut asian.

    • Anonyymi

      ihaninta kun nainen nai minun peppua sauvalla

    • Anonyymi

      mitä suurempaa sen parempaa jaamme vaimoni kanssa 2 mustaa miestä mutta nautinto on ihanaa jälkeenpäin hiljainen hyväily ihanaa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe