s-pankki

tunnusrrr

miten saa uuteen S-pankkiin tunnukset? Eli täytyykö käydä kaupan infossa vai käykö koneelta käsin tai puhelulla?

15

1665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teet sopimuksen.

      Käy s-pankin netti sivuilla kurkkamassa.

      • Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.


      • pikapankki
        Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Minä sain sekä tunnuslukutaulukon, että käyttäjätunnuksen mukaani kaupasta...
        Jotenkin Osuuspankin verkkopalvelu on mukavampi/kotoisampi käyttää kuin tuo s-pankki.


      • ***
        Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Asiakkaan pitää saada heti mukaan niin käyttäjätunnus, kuin turvaluvutkin. S-pankin sivuilla kerrotaan, että molemmat saa toimipisteestä ja ovat heti käyttövalmiita. Muutenkin pankkien ohjeet kyllä on, että käyttäjätunnuksen muuttaminen (luulisi tällaisen olevan käytäntönä myös s-pakissa tietoturvan takaamiseksi) opastettaisiin siinä pankin tiskillä silloin kun asiakkaalle luovutetaan ensimmäisen kerran verkkopankkiavaimet.

        Tämä on juuri tätä kun henkilökunta on niin monenkirjavaa ja puolivillaisesti koulutettua!


      • *** kirjoitti:

        Asiakkaan pitää saada heti mukaan niin käyttäjätunnus, kuin turvaluvutkin. S-pankin sivuilla kerrotaan, että molemmat saa toimipisteestä ja ovat heti käyttövalmiita. Muutenkin pankkien ohjeet kyllä on, että käyttäjätunnuksen muuttaminen (luulisi tällaisen olevan käytäntönä myös s-pakissa tietoturvan takaamiseksi) opastettaisiin siinä pankin tiskillä silloin kun asiakkaalle luovutetaan ensimmäisen kerran verkkopankkiavaimet.

        Tämä on juuri tätä kun henkilökunta on niin monenkirjavaa ja puolivillaisesti koulutettua!

        Käyttäjätunnus lienee tässä tapauksessa sama, jota eräissä muissa pankeissa kutsutaan asiakastunnukseksi. Ainakaan Nordeassa, Sampopankissa, Evlissä tai Tapiolassa sitä ei tietääkseni pysty itse vaihtamaan. En tiedä, pystyykö missään muuallakaan.


      • Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Nyt on toisen viikon perjantain posti jaettu, mutta käyttäjätunnusta ei ole vielä tullut.


    • s-pankkiasiakas

      Itse hain pankin toisena aukiolona ne aivan omalta s-marketin kassalta. Kassa täytti sen hakemuksen ja laitto menee. Tunnukset tuli 5 päivässä mukaanlukien viikonlopun

      • HOK

        Tietääkö joku, miten eri osuuskaupat ja S-pankki ovat sidoksissa toisiinsa? Olen itse nimittäin HOK-Elannon jäsen vaikka olen jo jonkin aikaa asunut ihan muualla. Voinko käydä täällä paikallisen osuuskaupan toimipisteessä hoitamassa asioita, esim. tunnuslukujen haku, vai pitääkö sen vuoksi matkustaa Helsinkiin tai vaihtaa osuuskauppaa?


      • s-pankkilainen
        HOK kirjoitti:

        Tietääkö joku, miten eri osuuskaupat ja S-pankki ovat sidoksissa toisiinsa? Olen itse nimittäin HOK-Elannon jäsen vaikka olen jo jonkin aikaa asunut ihan muualla. Voinko käydä täällä paikallisen osuuskaupan toimipisteessä hoitamassa asioita, esim. tunnuslukujen haku, vai pitääkö sen vuoksi matkustaa Helsinkiin tai vaihtaa osuuskauppaa?

        missä toimipaikassa vaan. Ei tarvitse matkustaa siis Helsinkiin Hok-elannon alueelle.


    • slhh

      Riippuu ihan mistä niitä tunnuksia hakee, että saako käyttäjätunnusta heti mukaan vai ei. Prismojen infoista pitäis aina saada koko paketti samantien mukaan, mutta esim. S-marketit laittaa useimmiten paperit vain eteenpäin ja käyttäjätunnus tulee parin viikon sisällä.

      • Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.


      • '''''''''''''''''''''''
        Timontti kirjoitti:

        Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.

        heti mukaan molemmat kun tein sopimuksen s-marketissa, sekä käyttäjä tunnuksen että avainlukulistan. Ihmeellistä että näin eroavat toisistaan.


      • Sandi74
        Timontti kirjoitti:

        Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.

        Moi!

        Mullekin kävi niin, etten ekä kerralla saanut käyttäjätunnusta mukaani, mutta menin uudestaan käymään Prismassa ja pyysin, että saisin sen mukaani, koska posti ei sitä ollut silloin vielä tuonut. Työntekijä tulosti minulle sopimuksen digitaalisista palveluista, joista ilmeni käyttäjätunnus, eli verkkopankki alkoi pelittää heti kotiin tultuani...


      • Sandi74 kirjoitti:

        Moi!

        Mullekin kävi niin, etten ekä kerralla saanut käyttäjätunnusta mukaani, mutta menin uudestaan käymään Prismassa ja pyysin, että saisin sen mukaani, koska posti ei sitä ollut silloin vielä tuonut. Työntekijä tulosti minulle sopimuksen digitaalisista palveluista, joista ilmeni käyttäjätunnus, eli verkkopankki alkoi pelittää heti kotiin tultuani...

        Ei mulla mitään kiireistä tarvetta sille käyttäjätunnukselle ole. Entisenä pankin tietojärjestelmien kehittäjänä vain kiinnostuneena seuraan, kuinka toiset saavat uudet systeeminsä toimimaan. Toiminnan käynnistäminen on aina vaikeampaa kuin vanhan rutiinin pyörittäminen.


      • Timontti kirjoitti:

        Ei mulla mitään kiireistä tarvetta sille käyttäjätunnukselle ole. Entisenä pankin tietojärjestelmien kehittäjänä vain kiinnostuneena seuraan, kuinka toiset saavat uudet systeeminsä toimimaan. Toiminnan käynnistäminen on aina vaikeampaa kuin vanhan rutiinin pyörittäminen.

        Käyttäjätunnus, meinaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe