s-pankki

tunnusrrr

miten saa uuteen S-pankkiin tunnukset? Eli täytyykö käydä kaupan infossa vai käykö koneelta käsin tai puhelulla?

15

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teet sopimuksen.

      Käy s-pankin netti sivuilla kurkkamassa.

      • Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.


      • pikapankki
        Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Minä sain sekä tunnuslukutaulukon, että käyttäjätunnuksen mukaani kaupasta...
        Jotenkin Osuuspankin verkkopalvelu on mukavampi/kotoisampi käyttää kuin tuo s-pankki.


      • ***
        Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Asiakkaan pitää saada heti mukaan niin käyttäjätunnus, kuin turvaluvutkin. S-pankin sivuilla kerrotaan, että molemmat saa toimipisteestä ja ovat heti käyttövalmiita. Muutenkin pankkien ohjeet kyllä on, että käyttäjätunnuksen muuttaminen (luulisi tällaisen olevan käytäntönä myös s-pakissa tietoturvan takaamiseksi) opastettaisiin siinä pankin tiskillä silloin kun asiakkaalle luovutetaan ensimmäisen kerran verkkopankkiavaimet.

        Tämä on juuri tätä kun henkilökunta on niin monenkirjavaa ja puolivillaisesti koulutettua!


      • *** kirjoitti:

        Asiakkaan pitää saada heti mukaan niin käyttäjätunnus, kuin turvaluvutkin. S-pankin sivuilla kerrotaan, että molemmat saa toimipisteestä ja ovat heti käyttövalmiita. Muutenkin pankkien ohjeet kyllä on, että käyttäjätunnuksen muuttaminen (luulisi tällaisen olevan käytäntönä myös s-pakissa tietoturvan takaamiseksi) opastettaisiin siinä pankin tiskillä silloin kun asiakkaalle luovutetaan ensimmäisen kerran verkkopankkiavaimet.

        Tämä on juuri tätä kun henkilökunta on niin monenkirjavaa ja puolivillaisesti koulutettua!

        Käyttäjätunnus lienee tässä tapauksessa sama, jota eräissä muissa pankeissa kutsutaan asiakastunnukseksi. Ainakaan Nordeassa, Sampopankissa, Evlissä tai Tapiolassa sitä ei tietääkseni pysty itse vaihtamaan. En tiedä, pystyykö missään muuallakaan.


      • Timontti kirjoitti:

        Kävin Prismassa viime viikon maanantaina tekemässä sopimuksen. Sain turvalukutaulukon heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on keskiviikkoilta eikä ole vielä tullut.

        Nyt on toisen viikon perjantain posti jaettu, mutta käyttäjätunnusta ei ole vielä tullut.


    • s-pankkiasiakas

      Itse hain pankin toisena aukiolona ne aivan omalta s-marketin kassalta. Kassa täytti sen hakemuksen ja laitto menee. Tunnukset tuli 5 päivässä mukaanlukien viikonlopun

      • HOK

        Tietääkö joku, miten eri osuuskaupat ja S-pankki ovat sidoksissa toisiinsa? Olen itse nimittäin HOK-Elannon jäsen vaikka olen jo jonkin aikaa asunut ihan muualla. Voinko käydä täällä paikallisen osuuskaupan toimipisteessä hoitamassa asioita, esim. tunnuslukujen haku, vai pitääkö sen vuoksi matkustaa Helsinkiin tai vaihtaa osuuskauppaa?


      • s-pankkilainen
        HOK kirjoitti:

        Tietääkö joku, miten eri osuuskaupat ja S-pankki ovat sidoksissa toisiinsa? Olen itse nimittäin HOK-Elannon jäsen vaikka olen jo jonkin aikaa asunut ihan muualla. Voinko käydä täällä paikallisen osuuskaupan toimipisteessä hoitamassa asioita, esim. tunnuslukujen haku, vai pitääkö sen vuoksi matkustaa Helsinkiin tai vaihtaa osuuskauppaa?

        missä toimipaikassa vaan. Ei tarvitse matkustaa siis Helsinkiin Hok-elannon alueelle.


    • slhh

      Riippuu ihan mistä niitä tunnuksia hakee, että saako käyttäjätunnusta heti mukaan vai ei. Prismojen infoista pitäis aina saada koko paketti samantien mukaan, mutta esim. S-marketit laittaa useimmiten paperit vain eteenpäin ja käyttäjätunnus tulee parin viikon sisällä.

      • Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.


      • '''''''''''''''''''''''
        Timontti kirjoitti:

        Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.

        heti mukaan molemmat kun tein sopimuksen s-marketissa, sekä käyttäjä tunnuksen että avainlukulistan. Ihmeellistä että näin eroavat toisistaan.


      • Sandi74
        Timontti kirjoitti:

        Turvaluvut sain Prisman infosta heti mukaan maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan, mutta käyttäjätunnus ei ole vielä tullut, vaikka 2 viikkoa meni eilen umpeen.

        Moi!

        Mullekin kävi niin, etten ekä kerralla saanut käyttäjätunnusta mukaani, mutta menin uudestaan käymään Prismassa ja pyysin, että saisin sen mukaani, koska posti ei sitä ollut silloin vielä tuonut. Työntekijä tulosti minulle sopimuksen digitaalisista palveluista, joista ilmeni käyttäjätunnus, eli verkkopankki alkoi pelittää heti kotiin tultuani...


      • Sandi74 kirjoitti:

        Moi!

        Mullekin kävi niin, etten ekä kerralla saanut käyttäjätunnusta mukaani, mutta menin uudestaan käymään Prismassa ja pyysin, että saisin sen mukaani, koska posti ei sitä ollut silloin vielä tuonut. Työntekijä tulosti minulle sopimuksen digitaalisista palveluista, joista ilmeni käyttäjätunnus, eli verkkopankki alkoi pelittää heti kotiin tultuani...

        Ei mulla mitään kiireistä tarvetta sille käyttäjätunnukselle ole. Entisenä pankin tietojärjestelmien kehittäjänä vain kiinnostuneena seuraan, kuinka toiset saavat uudet systeeminsä toimimaan. Toiminnan käynnistäminen on aina vaikeampaa kuin vanhan rutiinin pyörittäminen.


      • Timontti kirjoitti:

        Ei mulla mitään kiireistä tarvetta sille käyttäjätunnukselle ole. Entisenä pankin tietojärjestelmien kehittäjänä vain kiinnostuneena seuraan, kuinka toiset saavat uudet systeeminsä toimimaan. Toiminnan käynnistäminen on aina vaikeampaa kuin vanhan rutiinin pyörittäminen.

        Käyttäjätunnus, meinaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe