miten anaalin saisi puhtaaksi ennen seksiä, kun sinne on saatanut jäädä jotain ryyniä paskasta? kun ei ole kovin herkkua jos on sormet paskassa kun työntää ne perseeseen. onko suolen putsaukseen olemassa mitään helppoa kikkaa?
anaalin putsaus?
15
12931
Vastaukset
- jussi
konsteja on monia pönttöharja,pulloharja,mäyränkarva sivellin,
- miekkonen
No ehkä sinulle nuo mainitsemasi menetelmät sopivat.
Itse käytän vettä. Ota joku sopivan "pumpattava" pullo (eli joustavaa muovia oleva) ja täytä se vedellä. Aseta pullon suu reikää vasten ja purista vesi pullosta ulos. Tunnet kuinka peräpäässä tuntuu täydeltä ja voit mennä tyhjennykselle. Jos suoli ei ole riittävän hyvässä kunnossa, niin huuhtelu voi mennä sotkemiseksi ja tulee paha mieli.
- Sinipiika
apteekista voi löytyä peräruiskepussi, jolla saat tyhjäksi. pussiin vettä, pylly ylös ja suulake pyllyyn. muista suojata paikat tai tee homma kylppärissä, kun suoli on täynnä, voi tulla kiirettä pytylle. tee puolisollesi, tosi kinkyä hommaa.. tässäkin kannattaa käyttää kumihanskoja, varsinkin jos käsissä on haavaumia.
- M30
Toimii!
- Syvä
Entäs näin..
Paina suihku suoraan peppureikäsi kohdalle.. Eikä tietystikkään suurelle paineelle vaan hiljalleen ja haalealla vedellä....Suosittelen myös wc-pytyllä istumista. ;) Voi jäädä myös koukkuun... :) - Suihku
Syvä kirjoitti:
Entäs näin..
Paina suihku suoraan peppureikäsi kohdalle.. Eikä tietystikkään suurelle paineelle vaan hiljalleen ja haalealla vedellä....Suosittelen myös wc-pytyllä istumista. ;) Voi jäädä myös koukkuun... :)Tuo suihkun käyttö on paras mahdollinen tapa!!
oon tehny sillä jo monta vuotta, ruutaa vain tarpeeksi useasti, ja tyhjentää suolen, niin
kauan, että tulee vain pelkkää vettä.
ja vielä monta päivää jälkeen, niin aina, kun menee vessaan, laitan käden alle ja tulee sellaista
kirkasta ja makeaa limaa! mahtavaa! on myös venyttänyt axe spray purkin verran, menee kokonaaana sisälle!
Teen aina yksin!! kukaan muu ei tiedä!
-Mies 18- - Syvä
Suihku kirjoitti:
Tuo suihkun käyttö on paras mahdollinen tapa!!
oon tehny sillä jo monta vuotta, ruutaa vain tarpeeksi useasti, ja tyhjentää suolen, niin
ja vielä monta päivää jälkeen, niin aina, kun menee vessaan, laitan käden alle ja tulee sellaista
kirkasta ja makeaa limaa! mahtavaa! on myös venyttänyt axe spray purkin verran, menee kokonaaana sisälle!
-Mies 18-Siis miksi sä haluat laitta sen axe-purkin sinne?
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen... eiks se oo kuitenkin aika iso?
=) - suihku
Syvä kirjoitti:
Siis miksi sä haluat laitta sen axe-purkin sinne?
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen... eiks se oo kuitenkin aika iso?
=)niin riippuu et kuka kysyy, on ko m vai n.
oon venyttäny sitä jo kauan!
Avasin uuden keskustelun aiheesta
Peppureijän venyttäminen&puhdistaminen
nimim. AXE - hah
tosi kivaa on kun apteekissa myyjä kailottaa peräruiskupussiostokset kaikelle maailmalle
- Käsisuihku
Suihku kirjoitti:
Tuo suihkun käyttö on paras mahdollinen tapa!!
-Mies 18-Kiva huomata etten ole ainoa joka tekee tuota.. Perversionsa kullakin..
-Mies 24-
- lösänteri
imuroi se
- Hyh-hyh
painepesuri ehkä sopis? Siinä on pitkä ja ohut
suutinkin.- toivoton tapaus.
täytyypä kokeilla :) onkos toi kärcher kuinka brutaali töissään :)
- Madkö?
Tyttökaverin kans ollaan huomattu, että vaikka aina sanotaan että pitäis suolihuuhtelu suorittaa yms. ennen pyllyseksiä, niin aivan hyvin riittää kun ensin käy kakalla ja työntää ihan kunnolla, ja sitten vain suihkulla puhdistaa, ehkä vähän voi samalla sormea sisällä käyttää, niin ei jää hepin nokkaan kakkaa, eikä edes haise millekkään.
- Testailija
Jos apteekissa asiointi ei miellytä niin nenä kohti autotarvikeliikettä ja sieltä käsitoiminen öljynvaihtopumppu muutamalla eurolla.
Kuva vastaavasta: http://mgaguru.com/mgtech/tools/oil_gun.htm
Käyttömukavauutta voi parantaa vaihtamalla muoviletkun kumiseen. Letkujahana saa muovi/kumitavarakaupasta, ettei tarvitse äidin mehumaijasta lainata;)
Ja johan alkaa homma onnistumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809