Tehyläisille tarjottiin reilusti yli yleisen
tason n.13% korotuksia verrokkina yleiseen n.9.5%
linjaan.
Ahneet paskiaiset haluavat 25%
Kemijärvellä nähdään nyt, kuinka ahneella,
hyvätuloisella lakkoilijalla on paskanen loppu.
TEHYläisten palkka on yli palkansaajien
keskiansion, siis ei todellakaan mikään
pienipalkkanen matalapalkka-ala.
TEHYläiset kehtasivat huutaa hallitukselta
rahaa rahoittamaan oma paskainen ahneutensa.
Hallitus myöntää kyllä rahaa TODELLISILLE
tarvitsijoille, kuten Kotka-Haminan ja
Itä-Lapin seuduille rakennemuutosrahana.
Ahneita paperimiehiä en sääli, vaan muiden
toimialojen pienipalkkaisia työntekijöitä, jotka
tulevat kärsimään tehtaiden lopettamisesta.
Taitavat TEHYläiset sittenkin olla enimmäkseen
kehä III:n vähemmän heterolla puolella asustavia
nenänhierojia, jotka piut paut välittävät
muista kuin itsestään.
Osaavatko TEHYläiset edes
6
322
Vastaukset
- alasajo
ei ole työntekijöiden syytä.
Syyllisiä ovat ahneet sijoittajat, tehtaan alhainen jalostusarvo ja ahneet metsänomistajat. vai työläiset niitä ahneita ovat!!??? se on aina tavallista tallaajaa helppo syyllistää...
- , jos
olisi jotain hävettävää. Miksi niinkin tärkeää työtä tekevien pitäisi tehdä töitä nälkäpalkalla? Perkele. kerrankin kun jollain on selkärankaa nousta porvaria vastaan. niin vellihousut rupeaa parkumaan ahneudesta. Muilla liitoillakin on ollut mahdollisuutensa.
- Apassi73
Vai nälkäpalkka HALOO!!Taidat olla aika pirun tuhdissa kunnossa jos 2500e kk on sulle pelkkä nälkäpalkka.
- onko sinun mielestä
n.2500 eur. kuukaudessa nälkäpalkka?
Mikähän minun palkka on kun se on 1950 eur. kuussa?
Sitten kun vielä kerrot mistä tuommoiset korotukset maksetaan niin hyvä?
Ei se porvaria paljon hetkauta, vaan pienituloisia veronmaksajia. Aivan, niitä jotka veroina maksavat nuo korotukset.
- laitetaan vaikka
koko suomen ensiaputoiminta jumiin, jos ei palkka nouse kohta vaaditulla tavalla. Saatte kohta itse katua saituuttanne, kun alkaa ihmisiä kuolemaan. Ja paljon! Kohta saattekin nähdä kuka määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991