Minulla sormet, kynttilä, hiusharjan varsi, kurkku, löylykauhan varsi, vessaharjan varsi.
Ai niin ja miehen penis. Aika pitkä lista tuosta jo tulikin. Entäs teillä?
Mitä kaikkea pillussanne on ollut?
14
13580
Vastaukset
- she
porkkana
kurkku
pienehkö kesäkurpitsa
monenlaisia ja kokoisia dildoja tietty
rasva- ja shampoo pullo
taskulamppu
kännykkä
nallipyssyn piippu
harjan varsi
sitten tietenkin sormia eli määrät kerrallaan ja miestäkin eli penistä on tullut kokeiltua ;)
meinasin unohtaa lenkkimakkaran kokonaan- Juupeliz
Onx noi KAIKKI aivan totta? Öhöm.. Miten ne mahtuu? *suu auki*
Heh.. Ei kait siinä.....
- hellu
Mulla:
Sormet ;)
dildo
talouspaperiteline
dödöpullo
hajuvesipullo
hiuslakkapullo
kynttilä
vesi-ilmapallo ;)
ja tietysti miehen penis- Ei koskaan tyhjillään
pää,
olkapää,
peppu,
polvet,
varpaat,
polvet,
varpaat...
voi hiiohoi mikä keskustelu.
- mimosa
- Penis
- kynttilä
- sormet (koko käsi)
- olut pullo
- dildo
- geishakuulat
- porkkana tai ainakin kolme
- kaksi penistä
- anustappi
no ei tule nyt äkkiä muuta mieleen - nainen
- sormet
- porkkana (todella hyvä)
- miehen penis
- kauhan varsi
lisää pitäisi kyllä löytää...- jojo
rautakanki
hevosen kenkä
justeeri
kirves
naapurin traktori
ja par kertaa mulukku.
et sellasii on ollut miun vitussa elämäni varrella - mie
Jos noin on pahaksi teillä päässyt tilanne, niin näin kohteliaana ja kasvatettuna miehenä tarjoan apuni - tarvittaessa vaikka heti. Ei tommosta voi vaan kylmästi sivusta katsella...
- MieVuan
Miulla on ollu vitussani:
-Åkermanin maansiirtokone
-pesukone
-jalka
-pää
-lapsi(työnsin takas kun se synty, ai että tuntu huavalta)- Ihmettelevä
Pesukone ja traktori? Onhan se nyt aivan eri asia laittaa sisäänsä vaikka kynttilä,
joka jollain tavalla muistullaa miehen penistä, kuin pesukone. Pesukoneenlla irvaillaan
aikaisemmille vastauksille. Mielestäni niissä ei kuitenkaan ollut mitään sellsista, mikä ei
oikeasti voisi mahtua naisen emättimeen.
Eihän naisen välttämättä tarvitse laittaa mitään sisäänsä tyydyttäessään itseään.
Clitorishan on tärkein. Ymmärrän kuitenkin, että jotkut naiset haluavat tuntea jotain
olevan myös sisällä emättimessään samalla kun hierovat clitoristaan.
Täältä voisi saada vinkkejä mitä käyttää.
Vastatkaa NAISET rohkeasti alkuperäiseen kysymykseen! Kertokaa mitä OIKEASTI olette
käyttäneet, älkääkä välittäkö kaikenlaisista pesukoneen tarjoajista. - niinpä
Ihmettelevä kirjoitti:
Pesukone ja traktori? Onhan se nyt aivan eri asia laittaa sisäänsä vaikka kynttilä,
joka jollain tavalla muistullaa miehen penistä, kuin pesukone. Pesukoneenlla irvaillaan
aikaisemmille vastauksille. Mielestäni niissä ei kuitenkaan ollut mitään sellsista, mikä ei
oikeasti voisi mahtua naisen emättimeen.
Eihän naisen välttämättä tarvitse laittaa mitään sisäänsä tyydyttäessään itseään.
Clitorishan on tärkein. Ymmärrän kuitenkin, että jotkut naiset haluavat tuntea jotain
olevan myös sisällä emättimessään samalla kun hierovat clitoristaan.
Täältä voisi saada vinkkejä mitä käyttää.
Vastatkaa NAISET rohkeasti alkuperäiseen kysymykseen! Kertokaa mitä OIKEASTI olette
käyttäneet, älkääkä välittäkö kaikenlaisista pesukoneen tarjoajista.Olen samaa mieltä. Tuollaiset pesukone- ja traktori-tyyliset kirjoittelut vain osoittavat kuinka kateellinen tekstin kirjoittanut mies on. Siis, että huomaa, kuinka naisten sisällä on ollut niin paljon muutakin kuin miehen elin. Taitaa olla itsellä jäänyt oma mela upottamatta vielä... ;-)
Rohkeat ja totuudenmukaiset vastaukset kertovat siitä, että naisilla on mielikuvitusta ja halua kokeilla myös "miehenkorvikkeita", mikä on mielestäni vain hyvä asia.
- Tiplu
hieromasauvoja, kurkku, kynttilä, shamppoopullo, limsapullo, omakäsi, geishapalloja -kuulia erilaisia (nytkin on g-pallot), tampooni, mulkkuja erilaisia, suurikokoinen pepputappi.
Ja paljonkin erilaisia pikkuesineitä, mutta nämä muistuivat nyt mieleen. - jeppe
kukaan kokeillut hk:n sinisellä yms?
miltä tuntuu ja mikä on paras?- olenkö epänormaali?
Mulla ei vielä mitään pimperossa...en ymmärrä...löylykauhan varsi yms. mitä ne siellä tekee?hoh hoh äly hei!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628