Britney käynyt ennenkin kauneusleikkauksessa?

...

Kakkihan tietää että Britney kävi viime viikolla hankkimassa uudet huulet.. Mut onks se käynyt ennekin kauneusleikkauksissa? Millon ja missä leikkauksissa?

Voisiko joku suomentaa pätkiä täältä kun en itse oikein ymmärrä:

http://education.makemeheal.com/index.php/Spears,_Britney

Britney on todellakin luonnonkaunis kun katsoo vaikka 1999 ja 2000 vuosina otettuja kuvia eikä ikinä ois tarvinnut mitään kauneusleikkauksia..

5

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silikonit.

      Siitähän nousi silloin kohu.

    • ja minä kun en tiennyt..

      joskus jossain haastattelussa/ tekstistä luin, että britney olisi siinä väittänyt ettei koskaan voisi käydä kauneuskirurgialla. Eikä näin olisi myöskään koskaan tehnyt. kyllä näin pitkänä fanina olen suoraan sanottuna pettynyt. ja minä kun en moisesta tiennyt mitään. aina oletin, ettei "luonnonkaunis" britney voisi ikinä sortua moisiin leikkauksiin, niinkuin itse väittikin.

      • ...

        Olen Britneyn fani ja olen tosi pettynyt Britney'hyn ja mua harmittaa ihan älyttömästi et se on käynyt kauneusleikkauksissa. Se on oikeesti niin kaunis ilman mitään leikkauksia.. Mä oon myös ihan oikeesti arvostanut Britneytä siinä asiassa ettei se ole käynyt kauneusleikkauksissa niin kuin melkein jokainen muu maailman tähti..

        En myöskään tienyt että Britney olisi käynyt ennen tätä huulileikkausta missään kaunisleikkauksissa. Vaikea uskoa että se olisi käynyt esim. nenäleikkauksessa, toivon ettei se pidä paikkaansa.

        Katsoin muutama päivä sitten ohjelman Britneystä ja Kevinistä ja siinä sanottiin et Britney ois muka käynyt kohottaa kulmiaan joskus vuonna 2003 tai 2004.

        Toivottavasti nuo kulma -ja nenäleikkaukset eivät pidä paikkaansa sillä niistä ei oo mitään todisteita silleen.. Tuo huulijuttu nyt on kyllä ihan totta.. Britneyllä oli todella kauniit luonnolliset huulet mut nyt ne on ihan hirveet :(

        Mut ei voi mitään.. Britneyn oma asia sinänsä.. Arvostin vaan sitä ihan tosissani yhdessä asiassa ja se oli se että luulin ettei Britney voisi ikinä sortuu mihinkään kauneusleikkauksiin kun on niin kaunis muutenkin.. Arvostin sitä että Britney uskaltaa olla oma itsensä ja erilainen kuin monet muut Hollywoodyn julkkikset jotka ovat leikeltyjä olla menemättä ikinä mihinkään kauneusleikkauksiin.. Nyt käsitykseni Briteystä siinäkin asiassa on täysin muuttunut..


    • ainakin varmoja

      Silikonit otti nuorempana mutta on poistattanut ne, myös nenää on selkeästi kavennettu.

    • Britney on huora

      eikä toi lutka kauniiksi tule muuttumaan, vaikka kävisi minkälaisessa kauneusleikkauksessa. Pelkkö rumilus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe