Onko olemassa kirkkaita viinilaseja missä lasin sisällä on ilmakuplia. Pentikillä näin värillisiä mutta kun haluaisin kirkkaat.
Viinilasit
9
2200
Vastaukset
- kuuluisi
juoda mahdollisimman ohutlasisesta ja kirkkaasta lasista, joten siihen ei kyllä ilmakuplia mahdu. Muunlaisten "fantasialasien" käyttö kertoo vieraillesi ainakin sen, ettet ole mikään viinintuntija, ja että sinulle on lasi tärkeämpi kuin sen sisältö eli itse viini. Jos tuon tietäen edelleen haluat niitä "kuplalaseja", on ratkaisu tietysti sinun, ja toivotan "lycka till" etsiskelyillesi.
- ***ap
No ilmankos niitä laseja ei ole löytynyt. Ihan ulkonäön vuoksi sellasia yritin etsiä. Mun vieraat kyllä tietää että en ole viinintutija. Ne lasit on vaan nätit.
- kossua*
***ap kirjoitti:
No ilmankos niitä laseja ei ole löytynyt. Ihan ulkonäön vuoksi sellasia yritin etsiä. Mun vieraat kyllä tietää että en ole viinintutija. Ne lasit on vaan nätit.
kun ette kerran ymmärrä viineistä mitään.
- .....
kossua* kirjoitti:
kun ette kerran ymmärrä viineistä mitään.
kossunjuojista näkee jo päältä päin, etteivät ymmärrä mistään mitään.
- enjuokossua
Osta Riedel-viinilaseja.
Ei ole ilmakuplia, mutta mahtavia käytössä!
www.riedel.com - pentikk
Toivottavasti löysit pentikit tai muut hyvät viininmaistajaislasit.
- hyväostaja
Pentikin lasit on ihan parhaat kaikkeen hyvään viiniin. Mulla on jo monia ja kaikki on hyviä ollut.
- Pentikiltä kirkkaatkin
Käväisepä uudestaan Pentikillä - ko. Linda-laseja saa myös kirkkaina. Kannattaa kysäistä myyjiltä, jos tuote ei ole esillä. Lasit löytyvät myös Pentikin sivuilta www.pentik.fi
- Anonyymi
Kärsämäki Op vuokraus
Opintie 5 uudet rivitalot
Tarkastus ennen vuokrausta, varaton oven päälle jätetty iso viinilasi joka saa päähän oven päältä pudota.
keltainen kävelyt,
tuote
kävelelyt
Kärsämäki kadut puhuu vammautuminen K kaupat huolto, vartiointi. Posti
Nivala myy nämä kielari myyntinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424017
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51061- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902