Onko olemassa kirkkaita viinilaseja missä lasin sisällä on ilmakuplia. Pentikillä näin värillisiä mutta kun haluaisin kirkkaat.
Viinilasit
9
2180
Vastaukset
- kuuluisi
juoda mahdollisimman ohutlasisesta ja kirkkaasta lasista, joten siihen ei kyllä ilmakuplia mahdu. Muunlaisten "fantasialasien" käyttö kertoo vieraillesi ainakin sen, ettet ole mikään viinintuntija, ja että sinulle on lasi tärkeämpi kuin sen sisältö eli itse viini. Jos tuon tietäen edelleen haluat niitä "kuplalaseja", on ratkaisu tietysti sinun, ja toivotan "lycka till" etsiskelyillesi.
- ***ap
No ilmankos niitä laseja ei ole löytynyt. Ihan ulkonäön vuoksi sellasia yritin etsiä. Mun vieraat kyllä tietää että en ole viinintutija. Ne lasit on vaan nätit.
- kossua*
***ap kirjoitti:
No ilmankos niitä laseja ei ole löytynyt. Ihan ulkonäön vuoksi sellasia yritin etsiä. Mun vieraat kyllä tietää että en ole viinintutija. Ne lasit on vaan nätit.
kun ette kerran ymmärrä viineistä mitään.
- .....
kossua* kirjoitti:
kun ette kerran ymmärrä viineistä mitään.
kossunjuojista näkee jo päältä päin, etteivät ymmärrä mistään mitään.
- enjuokossua
Osta Riedel-viinilaseja.
Ei ole ilmakuplia, mutta mahtavia käytössä!
www.riedel.com - pentikk
Toivottavasti löysit pentikit tai muut hyvät viininmaistajaislasit.
- hyväostaja
Pentikin lasit on ihan parhaat kaikkeen hyvään viiniin. Mulla on jo monia ja kaikki on hyviä ollut.
- Pentikiltä kirkkaatkin
Käväisepä uudestaan Pentikillä - ko. Linda-laseja saa myös kirkkaina. Kannattaa kysäistä myyjiltä, jos tuote ei ole esillä. Lasit löytyvät myös Pentikin sivuilta www.pentik.fi
- Anonyymi
Kärsämäki Op vuokraus
Opintie 5 uudet rivitalot
Tarkastus ennen vuokrausta, varaton oven päälle jätetty iso viinilasi joka saa päähän oven päältä pudota.
keltainen kävelyt,
tuote
kävelelyt
Kärsämäki kadut puhuu vammautuminen K kaupat huolto, vartiointi. Posti
Nivala myy nämä kielari myyntinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711143Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010261- 504334
- 244037
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni124008Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353806Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573699No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413533- 533233
- 422955