Ellos

eltsi

Eli millaisia kokemuksia teillä on ollut kyseisestä nettikaupasta?
Tuotteiden laatu, millaisia ovat koot(jostain olen kuullut, että ovat isoja) yms..

21

2700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkamangusti

      Just tänään saatiin kyseisestä postimyyntisysteemistä (jälleen kerran) paketti ja kaikki vaatteet (paidat)oli sopivan kokoisia. Housuja en enää tilaa ellokselta enkä muualtakaan, ovat aina liian pieniä esim. olet kokoa 42 mutta tilatut housut ovat 40 tai jopa pienemmät. Eli kannattaa tilata isommat kuin itse olet. (tai jättää tilaamatta) Vaatteiden materiaalit ovat yleensä hyviä mutta kuvaston kuvissa vaatteet saattavat näyttää paremmilta kuin mitä oikeasti ovat.

      • keskinkertaista

        eli vaatteet kyllä menettää muotonsa helposti. Paljon tule silti tilattua. Mallista riippuu paljon onko sopiva, pieni vai suuri itselle. Välillä joudun palauttelemaan paljonkin. Lähinnä paitoja tilaan ja golegehousuja. Nykyisin hyvä tilata kun samaan pakettiin voi ottaa myös josefsonin vaatteita.


    • kanta-asiakas

      Ostan vaatteeni lähinnä vain Ellokselta, koska en tykkää shoppailusta ja sieltä saa mukavia käyttövaatteita. Kyllä ovat kaikki vaatteet olleet ihan sopivan kokoisia. Tilaan aina pienimmän koon. Housut ovat tosin vyötäröstä isohkoja, koska olen hyvin laiha. Toisaalta, tykkäänkin enemmän hieman löysistä vaatteista.
      Laatu on omien havaintojeni mukaan oikein hyvää, tietysti ne (lähinnä trikoopaidat)vuosien kuluessa haalistuvat, mutta ei nistä mitään valittamista ainakaan ole.
      Joissakin paidoissa saattaa olla kainaloiden alla "tyhjää tilaa", koska olen niin pienirintainen.
      Että ei mitään valittamista!

    • kokemuksia mulla

      Vaikka katsoin mittataulukosta oikean koon, olivat tilaamani housut liian kapeat reisistä ja liian leveät vyötäröstä. Housuja mainostettiin talvivaatteena, mutta olivat todellisuudessa aika ohutta puuvillaa.

      Yläosat vaikuttavat siedettävältä koon puolesta. Materiaaleja on niissäkin vaikea arvioida kuvien perusteella.

      Alusvaatteita en edes voi tilata, koskapa rintaliivikokoani (75DD) ei löydy Elloksen valikoimista.

      Kaikki rätit näyttävät hyviltä kuvissa anorektisten mallien yllä...

    • postimyyntishoppaajatar

      Kokotaulukoihin ei paljoa ole luottamista, sen mukaan mun pitäisi ottaa n. kaksi numeroa suurempi koko, kuin todellisuudessa on sopiva.

      Kuvaus on väliin harhaanjohtava, ei esim. mainita vajaamittaisista hihoista. Myös materiaalitiedot on väliin miten sattuu. Palautus on aina toiminut ongelmitta.

      Olen aika paljon Ellokselta tilannut ja harvemmin enää tulee hutiostoksia. Osaksi myös siksi, että tunnen kroppani ja tiedän millaiset vaatteet mulle vain ei sovi, näytti ne mallitytön päällä miten hienolle tahansa. Perusvaatteita tuolta enimmäkseen etsin ja niihin olen ollut tyytyväinen. Muutaman kympin kengät on aika heikkoja esityksiä, kalliimmat (satasen pintaan) yleensä hyviä. Tosin vastaavia saa muualta halvemmalla. Alusvaatteet ovat myös ok.

      • shoppailen

        oikeissa kaupoissa. Ei oikein kiinnosta kantaa paketteja väli posti-koti-posti.....


    • ...

      Itselleni nuo Elloksen koot ovat liian isoja. Kokoni on yleensä 34/36 ja Elloksen 36 vastaa vähintään kokoa 38. Muistaakseni Elloksella tuo 36 on yleensä pienin koko. Kokemukseni mukaan paidat "kulahtavat" jo parissa pesussa. Housuissa taas lahjepituus on sellainen, että alle 170-senttinen tuskin löytää Ellokselta sopivan mittaisia housuja.

      • laatua...

        ovat kohdalleni sattuneet vaatteet. Olen tilannut joitain t-paitoja ja toppeja ja tosi pian niistä alkaa langat purkautuun helmasta. Joskus reklamoin siitä, mutta en saanut minkäänlaista vastausta, joten lopetin tilaamiset ellokselta ja tyydyn muihin, mm. halensilta löytyy laadukkaampia vaatteita. Tää on mun mielipide, mutta olen sitä mieltä, että vaate ei saa olla kertakäyttöinen, ja jos se jo parin käyttökerran jälkeen alkaa "hajoaan käsiin", en pistä rahojani sellaisiin jatkossa.


    • angry bird

      maailman ****** asiakaspalvelu! Tein n. vuosi sitten tunnuksen koska halusin tilata yhden tuotteen sen jälkeen toivon että tilini poistettaisiin koska en sitä enää tarvitse.


      Nyt vuosi sen jälkeen tilasin jälleen muutaman tuotteen ja pyysin tunnusta suljettavaksi koska niin harvoin sieltä mitään tilaan, niin sain haukut päälle!

      Maailman surkein nettikauppa ikinä. Törkeä asiakaspalvelu!

    • ewweewewewew

      Perushyvää ja nättiä vaatetta. Homma toimii.

    • lumppuja

      Kelpaa korkeintaan räteiksi

    • nettishoppaaja

      Ok kokemukset, ei valittamista.

      • alakerroenempaa

        Ja tulit tän kertoon tänne, koska?


    • madeintaiwan

      perus rättejä kauppaa....

    • Kierräkierräkierrä

      Kierrä kaukaa voon.

    • puskaratiiooooo

      Puskaradio sivustolta kannattaa lukea todelliset arvostelut. Tämä Suoli24 on ihan trollaajien mesta.

    • Kokemustaon2017

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • Eiolelaatuanähnytkään

      Ellos myy samanlaisia rättejä kun h&m sekä zalando.

    • Anonyymi

      Olen yhden kerran tilannut Ellokselta. En tilaa enään koskaan mitään. Lupasivat toimituksen 2-6 päivän sisällä. Olen odottanut yli viikon eikä asiakaspalvelu vastaa. Omaa käytäjätiliäkään ei voi poistaa itse vaan siitä pitää erikseen lähettää vielä pyyntö sähköpostitse. Lisäksi toimituskulut ovat korkeita maksoin kotiinkuljetusta yli 15 eur eikä pakettia ole kuulunut yli viikkoon. Olisin saanut muualta saman tuottee nopeammin mutta tein virheen kun tilasin Ellokselta. En koskaan tilaa enään mitään Ellokselta ja olenkin lähettänyt heille tiedustelun missä paketti luuraa ja pyytänyt poistamaan tilin kun paketti on toimitettu en nimittäin tilaa mitään heiltä.

    • Anonyymi

      Eipä ole asiakaspalvelustakaan mitään kuulunut lähettivät tilausvahvistuksen mukana seurantakoodin jo tiistaina mutta pakettia ei vaan kuulu on jumittunut jonnekkin. Ikävä kyllä en anna koskaan toista mahdollisuutta verkkokaupoille mikäli toimitus kestää yli viikon en tilaa sieltä enän mitään. Hobby Hallissa olisi olltut sama tuote ja olisin todennäköisesti sen saanut ajallaan 2-5 päivässä.

    • Anonyymi

      Ollaan nyt tälläisessa pattitilantessa eli tilauksen peruuttaminen maksaa 20 EUR joten tilausta ei kannata peruutta mutta joutuu odottamaan selvitystä miksi eivät pystyneet toimittamaan tilausta ilmoittamassaan toimitusajassa 2-6 päivässä sillä tuotettaa oli varastossa kun tein tilauksen viime lauantaina. On aivan selvää, että en koskaan tilaa enään Ellokselta mitään ja vaadin asiakastilin sulkemista heti kun olen saanut paketin. Odotin siis tämän viikon aivan turhaa paketin toimittamista ja joudun nyt odottamaan ensviikolle sillä eivät toimittaneet tilaustani sovitussa ajassa. Todalla surkeaa palvelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe