Hei
Kävin katsastuksessaja auto ei mennyt läpi koska jarrujen ero oli liian suuri. Osaako joku sanoa minkälainen(hintainen) remppa on edessä?
Jarrut ero liian suuri
5
6791
Vastaukset
- Jälleen kerran.
Se on siinä jotain 10-10 000 euron haarukassa.Nii ja plus alv,pitäähän meidän kaikki loisetkin elättää.
- Sama vika
olla ettei toi kymppitonni edes riitä,verrarin/porssen keraamiset jarrut on pirun kallita korjata.
- toyota, ku et muuta saa
Jos kyseessä on takajarrut, voit selvitä käsijarrun kiristyksellä.
jos autossa on takana rumpujarrut, voivat jarrukengät olla kuluneet vaihtoikäisiksi.
auton merkistä riippuu minkähintaiset osat ovat.
Kerro tarkemmin mikä auto on kyseessä. merkki, malli, moottorin koko ja vuosimalli.
Uudemmissa autoissa on takankin levyjarrut, jotka jumiuituvat vähäisen käytön takia.työaikaa menee jopa 4 tuntia á ? Osat maksimissaan 100 euroruplaa. Kuvittele siitä.
Hintahan riippuu ihan siitä, mitä vialla. Voit selvitä hyvinkin halvalla, mutta ylläolevat ovat pahin mahdollinen NORMAALIautoon. Luksusautoon eri hinnat, mutta sellaisen omistajat eivät täältä hintoja kyselekään...
- renaultisti
Hylkäyksen syy on juurikin jarrut ja ruostevauriot pohjapalkeissa ellei varsinaista vikaa ole se vaikka tehdään! no kuitenkin..jarrujen heikkoon tehoon on useimmiten syynä säätö elikkä jarrukenkiä säädetään ns lähennetään tai vaihdetaan takajarru palat mikäli levyt? myös etu-jarrut kantsii samalla tarkastaa ja koestaa niitten kunto jarujen tehoero saa olla n 30% käsijarrussa enempi,hintaa remontille tulee sitten riippuen osista mutta renaultiin maksavat jarruosat takajarruihin n 30e sylinterit 28e/kple rummut n 25e/kpl, korjaamot veloittaa jotain 40-60e/h tosin itse korjaan aina tarkkaa hintaa en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965