Asunto Kouvolasta?

mali

Olen tässä todennut että vuokra-asunnon löytäminen Kouvolasta on vaikaeampaa kuin kuvittelinkaan. Kaikki yritykset ja vuokra-asuntojen välittäjät joihin olen soittanut missään ei ole asuntoja tällä hetkellä? Mistä voisi löytää suht edullisen yksiön tai kaksion, ja vieläpä suht läheltä keskustaa?

23

3114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sain vaik en etsinyt

laita ilmoitus lehteen.

• paikallisväriä

Piilokämppiä on kaupunki täynnä ja vaihuvuuttakin on. Huonoon aikaan olet sikäli liikkeellä, että opiskelijat ovat jo syksyn kämpät vieneet. Laita kuitenkin lehteen ilmoitus, niin varmasti joku soittaa, jos on asuntoa tarjolla. Yksiöitä on kyllä ja pieniä kaksioitakin.... Hinta tietysti sitten nousee.

Kouvolan Sanomat, Vartti ja PK(Pohjois-Kymenlaakso) on ne, joihin se ilmoitus kannattaa laittaa.

Alueena suosittelisin Kaunisnurmea, kohtuullisen rauhallista ja kuitenkin lähellä keskustaa, eikä hintatasokaan ole kalleimmasta päästä.

• mali

mistäköhän minä tietäisin mistään piilokämpistä kun olen soittanut jokaiseen kouvolan vuokra lahkoon ja kaikista vastataan EI OLE tällähetkellä. Ja toiseksi en lehteen ilmoitusta pistä kun en halua kenenkään yksityisen ihmisen vuokralle, niistä on tapana koitua ongelmia.

• -------
        mali kirjoitti:

mistäköhän minä tietäisin mistään piilokämpistä kun olen soittanut jokaiseen kouvolan vuokra lahkoon ja kaikista vastataan EI OLE tällähetkellä. Ja toiseksi en lehteen ilmoitusta pistä kun en halua kenenkään yksityisen ihmisen vuokralle, niistä on tapana koitua ongelmia.

"Ja toiseksi en lehteen ilmoitusta pistä kun en halua kenenkään yksityisen ihmisen vuokralle, niistä on tapana koitua ongelmia."

Tuota, mistä olet keksinyt, että vuokravälitysfirmoilla ei ole yksityisten asuntoja? Lähes kaikki ovat. Välittäjät vain välittävät niitä. Voi jeesus, kotiudut kyllä varmasti Kouvolaan hyvin. Eli sitten vain kaupungin asuntojonoon tai vvo:lle. Niillä on hyviä ja halpoja asuntoja lähellä keskustaa, kuten lehtomäessä ja eskolanmäessä. Onnea dorka.

• Ongelmallinen
        mali kirjoitti:

taidat olla sinä!!??
        Yleensä koituu ongelmia missä vaan jos jää vuokrat maksamatta.
        Meteliä,kämpän rikkomista ym. ei sopivaa.
        Jos asuu vuokralla ei ole myöskään omistajan oikeuksia.
        Joten ehkä ongelmat siintä

• vilkases tuolta

Yksiö ja monta kaksiota vapaana/vapautumassa Sakaristontiellä, ihan lähellä keskustaa.

• maketheoriginal

kiinalainen, kouvola ostaisi vaikka koko kerrostalon.

• kvl-originaali

... make, niin vaeltaisit patja kainalossa kämpästä kämppään.

• muuttava

Joulukuun alussa vapautuisi keskustasta yksiö... Laita yhteystiedot niin otan yhteyttä.

• paremman kodin etsijä

Onko joulukuussa vapautuvalle yksiölle jo vuokralainen? olisin kiinnostunut siitä ,saiskos lisätietoja?

• Kaata

Laita ihmeessä tännekin sähköpostia asunnosta jos siisti, tunnollinen 18v. kissoineen kelpaa asukkaaksi =)

• limit12

Tarjolla huone juuri rempatusta kolmiosta.Osittain kalustettu. Heti vapaa! Kysy lisää! 0503537737

• nanani

Eikö www.vuokraovi.com tosiaan löydy mitään mitä voisit ajatella?

• hyviä foorumeita

Seuraavissa osoitteissa on ihan usein hyvin asuntoja, ja vielä usein hyvillä sijainneillakin.

www.nettiasunto.com

www.asuntoilmoitukset.com

Myös vaihtuva tarjonta on usein: http://www.pklehti.fi/Lukijalle/Näköislehti

• OsaaminenKunnos

• äkstriim mään!

"mistäköhän minä tietäisin mistään piilokämpistä kun olen soittanut jokaiseen kouvolan vuokra lahkoon ja kaikista vastataan EI OLE tällähetkellä. Ja toiseksi en lehteen ilmoitusta pistä kun en halua kenenkään yksityisen ihmisen vuokralle, niistä on tapana koitua ongelmia. "

no sitten ongelmasi ei ole mikään ihme. Ikävä kyllä jos ei pysty ite ostamaan, on mentävä vuokralle tai sitten muutettava veneen alle asumaan.
      Tai sitten repäiset oikein kunnolla jotain sellasta mitä kukaan julkkis ei ole vielä kehdannu tehdä ja tienaat lyhyessä ajassa perkeleesti niin kyllä sieltä asuntoa sitten paukkuu.
      Etsi joku xtreme työ mitä kukaan ei halua ja mistä tienaa!

• vuokralla vuodest 02

Niin, tämä taitaa olla tämä hemmo, joka jättää vuokransa ja kaikki maksamatta.
        Siksi tälle tarjotaan ei oota. Tämän tietää jokainen, joka on noissa toimistoissa töissä. Siksi en valittelisi täällä.

Ja mitä tulee yksityisiin, niin hyvin on ainakin omalla kohdalla toiminut. Kun kerran jääkaappi sippasi, niin vuokranantaja hankki muutaman päivän kuluttua uuden. Tämä omani sijaitsee omistustalossa.

Mitä tulee vuokriin, en pitäisi pahana viittäsataa hyväkuntoisesta kaksiosta pelipaikalla, tämä nyt johtuu siitä et säästän vieläpä bussilipun ja auton hankinnan.

Kaikki riippuu paljon siitä miten hommansa hoitaa.

• ziro87

Mullakin ois yksiö hakusessa mieluiten Kuusaalta mutta Kouvolakin menee..
      Vuokra sais olla alle 350€/kk.

Ja vittuilijoille tiedoks seuraan 6 eri vuokra-asunto sivustoa lehtiä. Ja olen kaupungille laittanut hakemuksen mutta sanovat vaan ei-oota.

• Jaa tuohon hintaan

Et kyllä löydä.
        Ja oletkin varmaan sen takia ilman.
        Ei missään ilmaiseksi saa asua ei edes vuokralla.

• huonoa politiikkaa

Kuusaan tilanne meni huonoksi kun viisaat otti sinne 50 mamua.

Nyt muut vuokrakämpän haltijat varttuu niitä lisää koska kaupunki on varma maksaja vuokralle että loppusiivoukselle,vai pitäisikö sanoa remontille.

• ziro87

Tuohan selittää sen miksi monista yksiöistä koitetaan repiä 400€ kuukausi vuokraa.. Ihan järjetöntä kiskontaa.

• ziro87

No kämppä löytyi onneksi yksityiseltä.

• Koodaaja kolmonen

Heips,

Itekkin vuokrasin siistin kaksion aivan Kouvolan keskustasta 600 euroa, en pidä pahana, sen verran pieni vuokra, ettei kannata ostaa. Ja tosiaan luovuin autosta, joten säästö on aika mukava. Täytyy sanoa, että kyllä pari kuukautta keskustassa asuneena, en kyllä lähiöön; bussimatkan päähän enää muuttais. Jo nyt olen säästänyt taksirahat moneen kertaan.

Työtilanteet kun vaihtelee niin sopii ainakin meikäläiselle enemmän kuin hyvin.
        Välillä tosin hilpasen junalla tai bussilla (halpalinjalla) Helsinkiin.

Nettikin pelaa 3g yhteydellä hyvin, vaik kymppi enemmän niin sais laajakaistan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe