Tuntuu siltä, että aktiiviset käännyttäjät ovat tavallista villimpiä syksyin ja keväin. Ilmiö on tälläkin palstalla ollut taas nähtävissä: avauksissa on aika lailla silkkoja raamattusilppuja, joiden tavoitekaan ei ole keskustelu vaan lahkon markkinointi ja toisten keskustelijoiden painostus. Samoin asialliset avaukset poistatellaan - eipä joku sallisi tästäkään aiheesta puhuttavan.
Kysyn nyt: Onko niin, että innokkuus käännyyttelyyn - evankeliointiin - kasvaa keväin ja syksyin? Ennen aikaan sanottiin, että mieleltään epävakailla on vaikeinta keväin ja syksyin, koska luonnossakin on murrosaika. Onko kyse samasta ilmiöstä?
Se, joka aina poistattaa tästä aiheesta avatun keskustelun, jos avaaja olen minä, voisi miettiä muita tapoja paineidensa purkamiseen. En anna periksi silkalle mielipidevainolle, vaikka se sitten jonkun teistä mielestä olisi kuinkakin helluntailaista.
Käännytysinto ja vuodenajat
8
346
Vastaukset
'poikalapsen' viestistä ymmärrän, että uskovat nähdään varsin pimeänä sakkina.
Onkohan aihetta morkata hellarilaisia?
Hyviä kamuja mä ainakin siellä valtaosin näen ja tuskin syksy aiheuttaa juoksuaikaa.- jälleen
pyytämään viestisi poistoa sen epäasiallisuuden kanssa.
- hansutuulia
tajua mikä on massapostitusta, sinun aloituksesi on poistettu jo moneen kertaan! kehtaat toisilta vaatia ja itse teet sitä jatkuvasti. Tee parannus!
- poikalapsi
Asiatta poistatetun avauksen aiheen palauttaminen uutena palstalle ei ole massapostitusta vaan mielipidevainoa vastaan taistelemista. Sinusta se on massapostitusta, koska et tiedä sanan merkitystä.
Miten noinkin sanasokea ihminen muka evankeilioi? Sitähän pitäisi lukemaansa jopa ymmärtää, eiköstä niin? - ohjeita.
poikalapsi kirjoitti:
Asiatta poistatetun avauksen aiheen palauttaminen uutena palstalle ei ole massapostitusta vaan mielipidevainoa vastaan taistelemista. Sinusta se on massapostitusta, koska et tiedä sanan merkitystä.
Miten noinkin sanasokea ihminen muka evankeilioi? Sitähän pitäisi lukemaansa jopa ymmärtää, eiköstä niin?Asiatta poistatetun avauksen
Valituksia saa jokainen tehdä avauksista. Ylläpito ei poista kuitenkaan mitään pelkän pyynnön perusteella vaan poistetussa avauksessa on täytynyt olla jotain epäasiallista tai sääntöjen vastaista.
aiheen palauttaminen uutena palstalle ei ole massapostitusta
Kyllä se on kiellettyä. Kertaalleen poistettua avausta ei saisi laittaa uudelleen. Tarkista ylläpidolta jos et usko. Jos samasta asiasta haluaa tehdä välttämättä uuden avauksen on kirjoitus edes yritettävä muotoilla erilaiseksi ja miettittävä mikä siinä rikkoi sääntöjä kerran joutui aiemmin poistetuksi.
mielipidevainoa vastaan taistelemista
En usko että kyseessä on vaino. Kyllä mielipiteen saa kertoa, jos sen sanoo asiallisesti. Esimerkiksi jo viestisi otsikko "evankelista-akalle" ei ole asiallinen.
Kyllähän muutkin kirjoittavat kritiikkiä esim Työmies, mutta sinun viestiesi ongelma on usein se, että kohdistat sisällön usein liian henkilökohtaisesti (nimittely) johonkin tiettyyn henkilöön. Siis kirjoita jatkossa enemmän yleisellä tasolla. - hansutuulia
poikalapsi kirjoitti:
Asiatta poistatetun avauksen aiheen palauttaminen uutena palstalle ei ole massapostitusta vaan mielipidevainoa vastaan taistelemista. Sinusta se on massapostitusta, koska et tiedä sanan merkitystä.
Miten noinkin sanasokea ihminen muka evankeilioi? Sitähän pitäisi lukemaansa jopa ymmärtää, eiköstä niin?Kiitos nimityksestä, ei minua ole vielä akaksi haukuttu, ei edes mieheni, mutta tuo kertookin jo sinusta paljon miten kohtelet ihmisiä :(
Viittasit tuolla aiemmin että kysymyksessä kirjoituksissani on massapostitus mitä todella ihmettelen, sanoit että massapostitus käsittää muille osastoille samojen laittamista.
Mihinkään noista en ole syyllistynyt, näytä kohta missä näin tein.
Otsikkoni Jumala on hyvä, ja tuo Argeologinen löytö, Paastot, todistuksia uskoontuloista, olivat asiallisia, joten oliko ksymys massapostituksesta? Saan avata tänne hengellistä materiaalia koska helluntailaisuudessahan siitä on kyse. Se ei ole kiellettyä.
Mutta tarkoitushan sinulla nähtäväsi on ettei tänne saa laittaa minkäänlaista hengellistä eikä edes lainata Raamattua josta tuolla minua pisteliäästi osoittelit.
Tiedoksi sinulle, uskovaiset käyttävät kirjoituksissaan paljonkin Raamattua, se ei ole tässä foorumissa kielletty. Ja sitä voi lainata hyvällä omallatunnolla koska tekijänoikeuslaki ei siihen yllä.
Joten mistä syytät?
Oman aloituksesi jatkuva laittaminen ja poisto kertoo että ylläpito on nähnyt sen hyväksi poistaa, joten hyväksy omat poistetut tekstisi ja tee joskus positiivinen aloitus, sillä pääset vielä pitkälle. Hyvää päivänjatkoa. :) poikalapsi kirjoitti:
Asiatta poistatetun avauksen aiheen palauttaminen uutena palstalle ei ole massapostitusta vaan mielipidevainoa vastaan taistelemista. Sinusta se on massapostitusta, koska et tiedä sanan merkitystä.
Miten noinkin sanasokea ihminen muka evankeilioi? Sitähän pitäisi lukemaansa jopa ymmärtää, eiköstä niin?vai sie et anna periksi,se että täällä olet noin sitkeästi.kertoo että olet epävarma kaveri,et ole varma itsestäsi eli haluatko olla homo?Jos annat mahdolisuuden Jeesukselle niin ehehdyt normaaliksi ihmiseksi eli selllaiseksi kun JUMALA ON SUT TARKOITANUT.
- poikalapsi
hansutuulia kirjoitti:
Kiitos nimityksestä, ei minua ole vielä akaksi haukuttu, ei edes mieheni, mutta tuo kertookin jo sinusta paljon miten kohtelet ihmisiä :(
Viittasit tuolla aiemmin että kysymyksessä kirjoituksissani on massapostitus mitä todella ihmettelen, sanoit että massapostitus käsittää muille osastoille samojen laittamista.
Mihinkään noista en ole syyllistynyt, näytä kohta missä näin tein.
Otsikkoni Jumala on hyvä, ja tuo Argeologinen löytö, Paastot, todistuksia uskoontuloista, olivat asiallisia, joten oliko ksymys massapostituksesta? Saan avata tänne hengellistä materiaalia koska helluntailaisuudessahan siitä on kyse. Se ei ole kiellettyä.
Mutta tarkoitushan sinulla nähtäväsi on ettei tänne saa laittaa minkäänlaista hengellistä eikä edes lainata Raamattua josta tuolla minua pisteliäästi osoittelit.
Tiedoksi sinulle, uskovaiset käyttävät kirjoituksissaan paljonkin Raamattua, se ei ole tässä foorumissa kielletty. Ja sitä voi lainata hyvällä omallatunnolla koska tekijänoikeuslaki ei siihen yllä.
Joten mistä syytät?
Oman aloituksesi jatkuva laittaminen ja poisto kertoo että ylläpito on nähnyt sen hyväksi poistaa, joten hyväksy omat poistetut tekstisi ja tee joskus positiivinen aloitus, sillä pääset vielä pitkälle. Hyvää päivänjatkoa. :)SINÄ olet syyttänyt minua massapostituksesta valheellisesti. Minä taas en ole sanonutkaan, että massapostitat. Olen sanonut, että kopioit mitä tahansa paskaa tänne, koska et osaa tai halua itse ajatella. Raamattujorinan kopiointi sinun tekemässäsi laajuudessa ei ole keskustelua vaan joutavaa palstatilan haaskuuta. Jos et olisi hellari, älyäisit itsekin.
Akka mikä akka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483