Laivalla joku baarimikko väänsi seurueellemme Forrest Gumb-nimisen drinkin. Onko kenelläkään mitään hajua mistä aineksista juoma sekoitetaan? Olen muutamasta baarista yrittänyt nimellä tilata, mutta vastaukseksi on poikkeuksetta tullut hämmentyneitä ilmeitä olankohautuksia...
Vastaukset 4
- etsintään?
1994 ilmestyneen elokuvan sankari oli nimeltään Forrest Gump, ei Gumb.
Elokuvassa Forrestia esitti Tom Hanks. Forrestin mielijuomaa taisi olla Dr Pepper – olisiko tuossa drinkissäkin sitten sitä? - ymmärtämättömyys
todella on johtunut siitä, että olet kutsunut drinkkiä Forrest Gumbiksi...
- sammy8
No huh huh!
Satuin kirjoittamaan vaan väärin, mutta kai tosta nyt ytimen kuitenkin ymmärtää. Tokihan mä nyt leffan ja Hanksin esittämän hahmon tiedän.
Drinkussa ei muuten ollut yhtään Dr. Pepperiä. - Bartender_
Tämä on taas näitä drinkkejä jotka tunnetaan eri baareissa/eri puolella Suomea eri nimillä.
Oulun suunnalla drinkki kulkee ihan vain nimellä Dr. Pepper, vaikkei siihen Dr. Pepperiä tulekaan.
Ainekset ovat seuraavat:
- 2cl Bacardi white
- 2cl Amaretto Disaronno
- jatka colalla
- rakennetaan jäillä täytettyyn lasiin
Lasina tavallinen grogilasi. Sekoitetaan. Juoma maistuu todella paljon Dr. Pepperiltä, josta tulee myös nimi Forrest Gump. Ja eikun Alkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231315Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601163- 82921
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105894Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21777Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet245715- 120695
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html284560Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 8497
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko45423Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23417