hyviä nimiä

koirille on ainakin

sellaiset ihmisennimet, jotka eivät ole kovin perinteisiä (kuten Antti, Pekka yms)... tosin minua naurattaisi koira nimeltä Pentti tai seppo. :D :D

Kivoja nimiä koirille on ainaki Aku

13

3819

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva tyttö

      Siiri koiran nimenä. Mulla on iso koira, jonka nimi on Siiri. Naapurin tyttö ei osaa sanoa R:ää, joten se sanoo siili. (Taustaa: näyttelijä 'iso' Siiri Angerkoski, Siiri hiljennä tai mopo karkaa/Aki S-salo, tyttö vaan jota kutsutaa Siiriksi jne)

    • nimiä:

      Rufus, Arttur, Aarre, Urho, Elmeri, Velmu, Leevi, Veeti, Sulo, Bella, Charlotte=>Lotte, Helmi, Ruska...

      Kissalle antaisin:
      Mustafa, Bianca, Hipsu, Muru, Lumi, Tiikeri, Gisela, Mirkku...

      • elämässäni 4 koiraa

        niiden nimet: Diksi/Arre/Baro/Taru


    • Meillä on parivuotias sakemanni; kutsumanimi on Aku (rekisteröity nimi on ??? Herman). Lyhyt ja helppo kutsua. Lisäksi perheestämme löytyy kaksi kissaa; Hupu ja Vertti.
      Ja nyt kukaan ei arvaakaan, että nimet lemmikeillemme löytyivät eräästä suositusta sarjakuvalehdestä!!!!

    • cheerleader85

      mun äitin koiran nimi on Zili. T:Sonja

      • MAALITYUKKI

        NOVA ISO MUSTA NÖFFI JOKA TULISI TUTUKSI KOKO MAASSA JA HELMERI...


      • oikealaita
        MAALITYUKKI kirjoitti:

        NOVA ISO MUSTA NÖFFI JOKA TULISI TUTUKSI KOKO MAASSA JA HELMERI...

        Nova musta nöffi
        helmeri bernhardinkoira
        ja amadeus bernhardilainen


      • mmjklms
        oikealaita kirjoitti:

        Nova musta nöffi
        helmeri bernhardinkoira
        ja amadeus bernhardilainen

        faijan työkaverin vanhemilla kun olin pieni oli beethoven < jonka nimi oli petro < josta käänsin metron...olisi upeaa omistaa myös nöffi amadeus


    • Sepon omistaja

      Minun koiruliinini nimi on Seppo!
      Minusta se kuvaa sitä erinomaisesti...se vaan on sellainen ihana Seppo!! :D

      • mmhjsa

        nova
        helmeri
        mandi
        iita
        amadeus
        gilda
        siinä mun koiralauma
        ja sitte Bernhardilaisia < 2 2-4
        helmeri
        mandi
        nova
        iita


    • weemano

      Toimivin nimi koiralla on selvä 2 tavuinen nimi.
      Esim. Pekka tai Tiina.
      Näille nimille saa hyvin sovellettua äänensävyn ja koira oppii ne paremmin tuntemaan.

      • sitä antaa

        mutkikkaammankin nimen, kuten vaikkapa "Paula -höpöhöpö' Risikko", ja kuitenkin koiraa kutsuttaisiin vain "Höpöksi".

        Ihan samalla logiikalla koiralle voisi antaa nimeksi "Vänrikki Nappula", ja kutsua silti sitä nimellä "Puheenjohtaja".

        Rotukoiran nimeä valittaessa on mahdollista esittää toivomus koiran nimestä, ja jos esimerkiksi aikoo kutsua koiraansa "Jonneksi", voi sille valita jonkin ääntämyksellisesti vastaavan nimen, kuten vaikkapa "John", tai jos haluaa kutsumanimeksi "Riku", voi koiran kennenimeksi toivoa vaikka "Rickhard" -nimeä. Vaikka nimi on tietenkin usein muotoa "Richard of...".


    • janskujeejee

      mun koirien tulevia nimiä: Jysky,Rasi,Luka,Jare,Tuisku,Pyry,Nero,Nemo,Nova,Pete tai Petsku yms :) koraihmisiä ku oon :D rotuina toimii; Rottweiler,Saksanpaimenkoira,Siperianhusky,ja jotai mixauksia sitte :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe