Vieläkö täällä joku käyttää Win9X konetta?
Historiaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nykyaikaa:
http://www.apple.com/fi/
Ei hemmetti!
6
622
Vastaukset
- hhhhhhhhuuuuuuuuuuuu
ruutipalli on saanut sidekickin jauhamaan paskaa mäkin maailmaa parantavasta olemuksesta
- naapurinpojan
Macciin yli 10 vuottaa wanhaa (ammattiluokan)
Scanneriani.
Emme saaneet toimimaan, kerrotko miten homma
hoidetaan Macilla?
Scanneri on Dexxa-merkkinen, rinnakkaisportissa.
Ko. Scanneri on niin hyväjälkinen, että ihan sitä
varten minulla on edelleen Win95-kone jossa se
toimii ihan hyvin, ongelmaksi on muodostunut
isojen dokumettien siirto ko. koneesta
kun siinä ei ole minkäänlaista USB-tukea.- Mika0800
"ongelmaksi on muodostunut
isojen dokumettien siirto ko. koneesta
kun siinä ei ole minkäänlaista USB-tukea."
1. Fiksuin ratkaisu olisi lähiverkko, ja verkkokortin saa (lähes?) kaikkiin koneisiin, normaalikoneisiin PCI -kortti (tai todella ikivanhoihin ISA- kortti, joita saa käytettynä jopa alle 3€).
Jos kuitenkin haluat käyttää USB:tä, niin:
2. Ainakin PCI -väylään saa esim 4 USB -portin lisäkortteja, hinnat tyypillisesti 5-25€.
Jos kyse on kannettavasta, löytyy niihin vastaavia PCMCIA (16-bit) tai PCCARD (32-bit) kortteja. Uudemmat 32-bit PCCARD -kortit ovat nopeampia, mutteivät toimi kaikista vanhimpien vain PCMCIA -standardin tuntevien kannettavien kanssa.
vertailutietona:
Ainakin 1998 myynnissä olleessa LapPower Expander Plus -kannettavassa (300 MHz AMD K6-II) on 32-bit PCCARD -korttien tuki.
- nyt,
ykköskoneena ole mutta palvelee hyvin kakkoskoneena
- kanssa!
Juuri tuollaisten mainostajien takia esimerkiksi minä vieruksun nykyään mäkkiä kuin ruttoa!
Mäkkileiri on niin ihmeporukkaa, koittavat käännyttää kaikkia.
Minä pysyn wintoosassa ja linuxissa.- Mika0800
Juuh, windows yhteen koneeseen, linux toiseen on oikein pätevä ratkaisu, eipä ole minullakaan macceja ikävä.
Eikös joissain Apple -tuotteissa ollut niin, että akun vaihto pitää tehdä huollossa, jolloin akun hinnan lisäksi maksat myös työveloituksen ?
Kiitos ei moiselle rahastukselle, vaihdan mieluummin puhelimeni ja/tai mp3 -soittimeni akun itse, jolloin maksan vain akusta, en vaihtotyöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089