Edvard

eetvarttia

30

3128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edvardilla oli tohon aikaan ihan tollanen heleä pikkupojan ääni. En tiedä millanen ääni on nykyään, mut on se ääni äänenmurroksen jälkeen tietysti muuttunut matalammaksi.
      (Tapsan tytär Madeleine taitaa olla enemmän innostunut laulamisesta nykyään.)

      • kehuja

        Justiinax osaa vaan kehua Tapsuliaan ja hänen jälkeläisiään. Köyhääpä mahtaa olla Justiinaxin elämä, kun elää vain tapsuliininsa kautta!


      • kehuja kirjoitti:

        Justiinax osaa vaan kehua Tapsuliaan ja hänen jälkeläisiään. Köyhääpä mahtaa olla Justiinaxin elämä, kun elää vain tapsuliininsa kautta!

        No, en mä tuota nyt niin kauheesti mielestäni kehunut. Ihan kivasti Edvard tuossa mun mielestä ikäisekseen laulaa, mut en mä ehkä välttämättä kuitenkaan tuota levyä ostais.


    • ****************

      Ihan tavalliselta lapsen laulultahan tuo kuulostaa.

    • wanharouwa

      Ihmettelen, että isä antaa/käskee pojan laulaa ja rasittaa ääntään noin pahasti, kuitenkin on ainakin omasta mielestään niin hyvä kaikessa, miksei siis suojele lapsensa äänihuulia.

      Kuunnelkaapa vaikka tuo hilu hilu, ääni tulee niin kireästi kurkusta kuin tulla voi ja paikka paikoin sortuu kokonaan.

      Ahneus on paha tauti :(

      • nyt kaikki!

        Kuunnelkaas asiantuntijaa. Wanharouwa Tietää Kaiken. Ottakaatte opiksi.

        Ahneus on todellaki paha tauti, sen olet sinäki meille näyttäny, kun änkeet joka viestiketjuun antamaan Suuria Totuuksia.

        Äsh, nyt kuolen nauruun....


      • No jaa... Mä taas luulen ettei tuota levyä tehty suinkaan rahankiilto silmissä. Ei kai suomessa nyt tuollainen levy, joka sisältää lapsen laulamia kansansävelmiä mikään kauhea rahasampo voi olla... Ei vaikka se lapsi oliskin tunnetun laulajan poika.

        Oman levyn tekeminen oli varmaan aika jännittävä kokemus Edvardille. Harva pikkupoika sitä saa ihan omaa levyä tehdä.


      • pinsio

        nyt rehellinen, ja sano mielipiteesi, että kumpi oli tämän albumin takana; Tapsa vai Nina? Mul on omat aavistukset, eikä me tuskin totuutta saada tietää.


      • wanharouwa
        pinsio kirjoitti:

        nyt rehellinen, ja sano mielipiteesi, että kumpi oli tämän albumin takana; Tapsa vai Nina? Mul on omat aavistukset, eikä me tuskin totuutta saada tietää.

        Jos vaikka idea olisikin Ninalta lähtöisin niin et kai kuitenkaan usko, että Nina olisi harjoituttanut Eetua?
        Eiköhän se kuitenkin TK ole ollut ohjaajana ja sitä taustaa vasten en voi kuin ihmetellä.


      • **************

      • wanharouwa

      • Zaizai
        wanharouwa kirjoitti:

        Kannattaa lukea niidenkin jotka täällä ovat "tienneet" Ninasta niin paljon kaikenlaista.

        Nina on ihan fiksun oloinen nainen kyllä. Ja onhan se sanottava ,että varmasti vaaditaan myös aina välillä hyviä hermoja ja pitkää pinnaa häneltä, kun tuollaisen T.Kansan kaltaisen särmikkään taiteilijapersoonan kanssa elää.


      • wanharouwa kirjoitti:

        Kannattaa lukea niidenkin jotka täällä ovat "tienneet" Ninasta niin paljon kaikenlaista.

        Se mun täytyy kyl, sanoa, että Nina ei ole pahemmin noissa haastatteluissaan koskaan mollannut Tapsaa, kuten ei tuossa haastattelussakaan, ja se on silleen ihan hyvä juttu ( ei Tapsakaan ole mollannut Ninaa).
        Jotain mä tossa Ninassa vaan silti "vierastan"... ts. mun olis varmaan vaikea jutella hänen kanssaan mistään. Tapsan kanssa on helponpi jutella, kun se on sellainen niin tavallisen oloinen kumminkin.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Se mun täytyy kyl, sanoa, että Nina ei ole pahemmin noissa haastatteluissaan koskaan mollannut Tapsaa, kuten ei tuossa haastattelussakaan, ja se on silleen ihan hyvä juttu ( ei Tapsakaan ole mollannut Ninaa).
        Jotain mä tossa Ninassa vaan silti "vierastan"... ts. mun olis varmaan vaikea jutella hänen kanssaan mistään. Tapsan kanssa on helponpi jutella, kun se on sellainen niin tavallisen oloinen kumminkin.

        Olen kyllä jutellut molempien kanssa ja toimeen on tultu.
        Ninan kanssa on kuitenkin paljon antoisampaa jutustella, hän kun pystyy/haluaa puhua kaikenlaisista asioista.


      • sen kissan hännän

    • kummoinen

      Ihan lapsen laulua, ei mitenkään poikkea edukseen. Tavallista. Tekisi mieli taas pistää tähän lista oikeista lapsitähdistä.

      • Paras lapsitähti minkä mä tiedän oli se kirkasääninen italialainen poika, joka lauloi aikoinaan mm. O Sole Mion.
        Mä en muista sen pojan nimeä, mutta sitten kun sille tuli äänenmurros , niin sen ääni ei kuulemma ollutkaan enää niin hyvä.
        Vanhemmiten se ryhtyi kai ravintoloitsijaksi tms.


      • taas..
        Justiinax kirjoitti:

        Paras lapsitähti minkä mä tiedän oli se kirkasääninen italialainen poika, joka lauloi aikoinaan mm. O Sole Mion.
        Mä en muista sen pojan nimeä, mutta sitten kun sille tuli äänenmurros , niin sen ääni ei kuulemma ollutkaan enää niin hyvä.
        Vanhemmiten se ryhtyi kai ravintoloitsijaksi tms.

        Matias Sassali oli kova! Elämää juoksuhaudoissa oli biisi.


      • särkynyt sydän
        Justiinax kirjoitti:

        Paras lapsitähti minkä mä tiedän oli se kirkasääninen italialainen poika, joka lauloi aikoinaan mm. O Sole Mion.
        Mä en muista sen pojan nimeä, mutta sitten kun sille tuli äänenmurros , niin sen ääni ei kuulemma ollutkaan enää niin hyvä.
        Vanhemmiten se ryhtyi kai ravintoloitsijaksi tms.

        Laulaja oli Robertino


      • wanharouwa
        taas.. kirjoitti:

        Matias Sassali oli kova! Elämää juoksuhaudoissa oli biisi.

        Olen muuten samaa mieltä, Matias Sassalilla oli aivan mielettömän kaunis pojanääni.
        Hän on ainoa tenavatähti, jonka CD:n olen hankkinut.
        Levyllä minulle mieluisin laulu on "Vanha kulkuri" :)


      • pinsio
        wanharouwa kirjoitti:

        Olen muuten samaa mieltä, Matias Sassalilla oli aivan mielettömän kaunis pojanääni.
        Hän on ainoa tenavatähti, jonka CD:n olen hankkinut.
        Levyllä minulle mieluisin laulu on "Vanha kulkuri" :)

        Sassali oli mieleenjäänyt, mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että jonkun muun intressit loppujen lopuksi on kysymyksessä yleensä, kuin näiden lapsitähtösten. Kyllä ne on levy-yhtiöt ja ohjelmatoimistot, jotka näiden lasten tekemisillä hyötyy ja rahastaa. Eihän näistä lapsista ole enää kuultu aikoihin mitään (Lidgren, Sassali, ja mitä näitä aikanaan oli, ei edes muista).


      • pinsio
        pinsio kirjoitti:

        Sassali oli mieleenjäänyt, mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että jonkun muun intressit loppujen lopuksi on kysymyksessä yleensä, kuin näiden lapsitähtösten. Kyllä ne on levy-yhtiöt ja ohjelmatoimistot, jotka näiden lasten tekemisillä hyötyy ja rahastaa. Eihän näistä lapsista ole enää kuultu aikoihin mitään (Lidgren, Sassali, ja mitä näitä aikanaan oli, ei edes muista).

        tästä kappaleesta pidän pirusti, Kuoppamäkeä ja 70-luvun alussa tehtyä
        04. Katson Vuorilta Laaksoon
        Tapani Kansa 02:44


      • pinsio
        pinsio kirjoitti:

        tästä kappaleesta pidän pirusti, Kuoppamäkeä ja 70-luvun alussa tehtyä
        04. Katson Vuorilta Laaksoon
        Tapani Kansa 02:44

        taito ei riitä näihin tiatokonehommiin, toivottavasti joku ossais kopioida ton näytteen.



      • oli poika
        Justiinax kirjoitti:

        Paras lapsitähti minkä mä tiedän oli se kirkasääninen italialainen poika, joka lauloi aikoinaan mm. O Sole Mion.
        Mä en muista sen pojan nimeä, mutta sitten kun sille tuli äänenmurros , niin sen ääni ei kuulemma ollutkaan enää niin hyvä.
        Vanhemmiten se ryhtyi kai ravintoloitsijaksi tms.

        Robertino Loretti, upea ääni mutta ainakin yhtä hyviä muitakin on.


      • just joo
        taas.. kirjoitti:

        Matias Sassali oli kova! Elämää juoksuhaudoissa oli biisi.

        Nää kotimaiset pikkulaulelijat on ihan surkeita inisijöitä eräisiin ulkolaisiin pikkulaulajiin verrattuna. Ei voi puhua samana päivänäkään. Ääni on kuin toiselta planeetalta näihin verrattuna. Onhan se tietysti nättiä lapsen laulua mutta eri asia kuin nuo eräät. Jari Huhtasalo oli poikkeus, harmi että ei ura auennut.


      • Anonyymi
        Justiinax kirjoitti:

        Paras lapsitähti minkä mä tiedän oli se kirkasääninen italialainen poika, joka lauloi aikoinaan mm. O Sole Mion.
        Mä en muista sen pojan nimeä, mutta sitten kun sille tuli äänenmurros , niin sen ääni ei kuulemma ollutkaan enää niin hyvä.
        Vanhemmiten se ryhtyi kai ravintoloitsijaksi tms.

        Italialaispoika oli "Robertino", 60-luvulla todella tunnettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Italialaispoika oli "Robertino", 60-luvulla todella tunnettu.

        Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Ex-lapsitäti Robertinokin se siellä pyöri...legendaarista ja uskomatonta menoa !!!


    • pinsio

      uraliin, uraliin ... tiesinhän, että täällä on fiksuja nuoria naisiakin!! Jotenniin on koukussa tähän kappaleeseen. Kannattaa samalla kuunnella toi Menetetty Rakkauskin!

    • uppppp

      .....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe