käytin kaksi vuotta soneran ADSL liittymää, sitten irtisanoin lankapuhelimen ja samalla meni myös mahdollisuus käyttää ADSL liittymää.
hankin elisan kaapeli netin ja sain elisa shopetista thomsonin yksiporttisen langattoman päätelaitteen. nyt minua ihmetyttää kummasti tälläinen asia että thomsonin asennuksen jälkeen on alkanut tapahtua kaikkea kummallista minun verkossa ja tietokoneellani.
thomson ja elisa
6
716
Vastaukset
- kassla
miksi sinun piti irtisanoa myös ADSL liittymä? ei ole kiinni puhelin liittymästä.
kerros nyt vähän mitä kummallista oikein tapahtuu, sillä kaikkiin löytyy aina vastaus (jos en minä tiedä niin joku muu)- sonera UP
soneran ADSL ei toimi ilman lankapuhelin liittymää, mutta sillä ei ole väliä onko lankapuhelin soneralla,elisalla tai DNA:lla.
voisin olettaa että tuo kummallisuudella tarkoitetaan että kone "kaatuu" (sammuu)
olenko oikeassa? - aamu häkkinen
sonera UP kirjoitti:
soneran ADSL ei toimi ilman lankapuhelin liittymää, mutta sillä ei ole väliä onko lankapuhelin soneralla,elisalla tai DNA:lla.
voisin olettaa että tuo kummallisuudella tarkoitetaan että kone "kaatuu" (sammuu)
olenko oikeassa?soneran käytäntö on ADSL yhteydessä täysi paska.
sonera UP on oikeassa sillä kone tosiaankin voi sammua itsestään ja kaataa kaikki windowsin tiedostot. - ei tarvita
aamu häkkinen kirjoitti:
soneran käytäntö on ADSL yhteydessä täysi paska.
sonera UP on oikeassa sillä kone tosiaankin voi sammua itsestään ja kaataa kaikki windowsin tiedostot.Olen elävä (vielä) esimerkki, ettei Soneran adsl-yhteyttä käyttääkseen tarvitse minkään operaattorin lankapuhelinliittymää (siis sopimusta toimivasta lankapuhelimesta). Ne entiset johdot keskuksesta talojakamoon ja sieltä kotiin puhelinpistorasiaan riittävät mainiosti. Naapurille tulee eri operaattorin liittymä ja mulla on Sonera. Kolmannenkin nettiyhteyden toimittajan liittymä talosta löytyy, eikä heilläkään ole lankapuhelinta käytössä.
Olen kyllä kuullut monenlaista syytä yhteyden toimimattomuuteen, mutta harvemmin ovat osoittautuneet todellisiksi. Paras/pahin oli naapurin satelliittilautanen.
- k.a.r.t.s.a.
ei voi mitenkään vaikuttaa tämä kaapeli kaistan tulo näihin ongelmiin joita nyt sanot että tietokoneessa on. vie kone huoltoon ja ylläty.
- puhetta
...että tarttis olla lankapuhelinliittymä, jotta adsl toimii. Sua on joko kusetettu tai on myyjä ollut hieman tietämätön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.127844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808