Kummilapsi

kehitysmaasta!

Onko kokemuksia World Visionin, Interpedian, Planin jne. toiminnasta? Haluaisin ottaa kummilapsen ulkomailta, mutta en osaa päättää minkä järjestön kautta. Haluaisin tukea yhtä lasta, siis saada "oman kummilapsen", vaikka raha tietysti menee koko projektiin.

Kaikenlaiset kokemukset ja mielipiteet ovat tervetulleita!

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden tytön kummi

Heippa!

Minulla on kaksi kummityttöä Kolumbiassa World Visionin kautta. Vanhemman tytön kummi olen ollut kohta kaksi vuotta ja nuoremman puoli vuotta. Olen ollut todella tyytyväinen World Visioniin.

Lapsilta saa vastauksen (ja minulle ainakin tullut molemmilta lapsilta aina kuvan kera) jokaiseen lähettämäänsä kirjeeseen. Tietysti siinä saattaa kestää kauan, sillä posti kulkee niin hitaasti, mutta aina on kirje kuitenkin tullut.

Vanhempi kummityttöni (9v.) kertoo kirjeissään kuulumisistaan ja nuoremmalla (2v.) äiti auttaa. Mukana tulee tosiaan aina uusi valokuva ja usein lapsen piirustus. Itse olen lähettänyt tytöille pieniä lahjoja (jotka mahtuvat alle 3cm paksuun kuoreen), kuten tarroja, vihko, värikynät, hiusjuttuja, vaatteita jne.

Olen saanut kummisuhteistani valtavasti, suosittelen todella lämpimästi. Ja suosittelen myös World Visionia - luotettava ja toimiva järjestö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5848
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      84
      5462
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3474
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      93
      3442
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1221
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1167
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1092
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      889
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45