Moottorin öljyvuoto

do it yourself

Mikä olisi paras hätäapu tilkitä moottorin öljyvuodot katsastuksen jälkitarkastukseen? Näyttäisi vuotavan ainakin öljypohjan tiivisteestä ja öljynsuodattimen anturan ja lohkon välisestä saumasta. Joku silikonin tapainen aineko vai joku muu? Tiivisteitä ei ole taitoa/varaa ruveta nyt vaihdattamaan.

7

9927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneesi

ja aja ilman öljyä! Tai sitten vaihda ne vuotavat tiivisteet. Ei siihen ole oikotietä.

• Joppare

Sillä muuraat kunnon mällit vuotopaikkoihin.

• CRC:llä on tuollainen, ainakin Robinhoodissa oli myynnissä muiden lisäaineiden seassa, hint a10 e. Tehosta en tiedä. Kerro auttoiko jos kokeilet.

• auta

Kyllä siihen pitää laittaa uudet tiivisteet.
      Siis pitää ruuvata auki, uudet tiivisteet ja kiinni momenttiavaimella.

• vippaskonsteilla

Kyllä se näin on.

• on...

kyseiseen hommaan Plastic Padding Leak-Fix. Siis se harmaa Plastic Padding. Sellaista vuotoa ei autosta löydy jota tuo ihmeaine ei pystyisi paikkaamaan. Kovettuu n. 10 minuutissa todella kovaksi ja vuoto kuin vuotu tyrehtyy takuuvarmasti. On suorastaan paskapuhetta että vain tiivisteiden vaihto olisi ainoa varma konsti. Rupeaahan nekin jo melkein heti tihkumaan.

• tiivistys

Liuottimella ja painepesurilla tai harjalla. Öljyt pois hieman pinnan karhennusta ja kemiallinen metalli päälle, ei mitään kasoja vaaan siisti kerros. Kirsikka kakun päälle, aja märällä hiekka/mutatiellä. Ja eikun konttorille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe