Paypal-tili

Mikä on ongelmana kun minulle tulee tällainen viesti:

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Ja mitä minun pitäisi tehdä?
6674
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Minulle tuli kerran sama ilmoitus, kun olin maksamassa jotakin Visalla (ei Paypalin kautta). Soitin Luottokunnan asiakaspalveluun. Siellä nähtiin heti systeemistä, että olin syöttänyt jonkin numeron väärin. Kun tein saman huolellisesti uudelleen, maksaminen onnistui.

Äänestä
  • Minkälaisen kohdan sitten teit väärin ja miten sen sait korjatuksi?

Äänestä

• misukisu84 kirjoitti:

Minkälaisen kohdan sitten teit väärin ja miten sen sait korjatuksi?

Luottokunnan virkailija katsoi tapaukseni heidän systeemistään ja sanoi, että olin syöttänyt Visa-kortin kääntöpuolella olevan kolminumeroisen koodin väärin. Ei sitä tapahtumaa voinut enää mitenkään korjata, mutta kun aloitin koko maksamisen alusta, se meni läpi.

Äänestä

kannttaisi ostaa kissanhiekkaa kotiin, ettei tartte joka osioon tulla heittämään turhaa teiniprovoa.

Äänestä

tililläsi ei ole katetta, eli no money. Vanhempasi eivät ole siirtäneen kuukausirahaasi tilillesi, kun ovat kyllästyneet siipeilyysi.

Onko tosi, ettet osaa tuollaista kääntää?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

misukisu84 kirjoitti:

Mikä on ongelmana kun minulle tulee tällainen viesti:

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Ja mitä minun pitäisi tehdä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu