Mikä on ongelmana kun minulle tulee tällainen viesti:
This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.
Ja mitä minun pitäisi tehdä?
Paypal-tili
6
650
Vastaukset
Minulle tuli kerran sama ilmoitus, kun olin maksamassa jotakin Visalla (ei Paypalin kautta). Soitin Luottokunnan asiakaspalveluun. Siellä nähtiin heti systeemistä, että olin syöttänyt jonkin numeron väärin. Kun tein saman huolellisesti uudelleen, maksaminen onnistui.
- misukisu84
Minkälaisen kohdan sitten teit väärin ja miten sen sait korjatuksi?
misukisu84 kirjoitti:
Minkälaisen kohdan sitten teit väärin ja miten sen sait korjatuksi?
Luottokunnan virkailija katsoi tapaukseni heidän systeemistään ja sanoi, että olin syöttänyt Visa-kortin kääntöpuolella olevan kolminumeroisen koodin väärin. Ei sitä tapahtumaa voinut enää mitenkään korjata, mutta kun aloitin koko maksamisen alusta, se meni läpi.
- misukisun
kannttaisi ostaa kissanhiekkaa kotiin, ettei tartte joka osioon tulla heittämään turhaa teiniprovoa.
- jos
tililläsi ei ole katetta, eli no money. Vanhempasi eivät ole siirtäneen kuukausirahaasi tilillesi, kun ovat kyllästyneet siipeilyysi.
Onko tosi, ettet osaa tuollaista kääntää?- misukisu84
saatu "kondikseen",ja löysin asian jälkeen suomeksi hyvät ohjeet,joten muille tiedoksi,että tästä osoitteesta löytyy LOISTAVAT suomenkieliset ohjeet:
http://agloco-finland.awardspace.us/paypal_tilin_avaamis_ohje.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892