Poikaystäväni kanssa harrastetaan sellaisia piiitkiä suukkoja huulilla, mutta kieltä en itse oikein osaa käyttää eikä poikakaan ole kokenut. Miten siihen voisi oikein edetä tuosta huulien koskettelusta... Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D Ääh.. Haluan kunnon syviä suudelmia enkä ala-astepussailua...
pususta suuteluun
1
1472
Vastaukset
- zalene
"Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D"
Ei kuulosta mitenkään erikoiselta. Se on kumma kun niin monilla on sellainen käsitys, että johonkin tiettyyn ikään asti pitäisi olla kerättynä tietty määrä kokemuksia suutelemisesta ja seksistä noin muutenkin. Sellainen on täyttä hölynpölyä. Ei tollaisiin asioihin pitäis olla minkäänlaisia aikarajoja, se on niin yksilöllistä ja riippuu niin monista eri asioista. Itse olen 21v. (n), eikä mulla ole tähän päivään mennessä vielä minkäänlaisia kokemuksia suutelemisesta, eli toisinsanoen en ole siis kokenut edes ensisuudelmaani. Ja kyse ei ole siitä ettenkö olisi halunnut, päinvastoin, halua on erittäin paljon. Mutta kun ei ole sitä omaa rakasta vielä siunaantunut. Ei mee nallekarkit elämässä ihan tasan. Toivottavasti pian astuisi se rakkaus munkin elämään...
Mutta siis, sulla ei pitäis olla silleen mitään suurempaa ongelmaa tossa asiassa, kun sulla kerran on se poikaystävä, jonka kanssa saat suudella. Ja varmasti te ajan myötä opitte sen kielisuudelmankin salat, harjoitus tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822