Poikaystäväni kanssa harrastetaan sellaisia piiitkiä suukkoja huulilla, mutta kieltä en itse oikein osaa käyttää eikä poikakaan ole kokenut. Miten siihen voisi oikein edetä tuosta huulien koskettelusta... Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D Ääh.. Haluan kunnon syviä suudelmia enkä ala-astepussailua...
pususta suuteluun
1
1529
Vastaukset
- zalene
"Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D"
Ei kuulosta mitenkään erikoiselta. Se on kumma kun niin monilla on sellainen käsitys, että johonkin tiettyyn ikään asti pitäisi olla kerättynä tietty määrä kokemuksia suutelemisesta ja seksistä noin muutenkin. Sellainen on täyttä hölynpölyä. Ei tollaisiin asioihin pitäis olla minkäänlaisia aikarajoja, se on niin yksilöllistä ja riippuu niin monista eri asioista. Itse olen 21v. (n), eikä mulla ole tähän päivään mennessä vielä minkäänlaisia kokemuksia suutelemisesta, eli toisinsanoen en ole siis kokenut edes ensisuudelmaani. Ja kyse ei ole siitä ettenkö olisi halunnut, päinvastoin, halua on erittäin paljon. Mutta kun ei ole sitä omaa rakasta vielä siunaantunut. Ei mee nallekarkit elämässä ihan tasan. Toivottavasti pian astuisi se rakkaus munkin elämään...
Mutta siis, sulla ei pitäis olla silleen mitään suurempaa ongelmaa tossa asiassa, kun sulla kerran on se poikaystävä, jonka kanssa saat suudella. Ja varmasti te ajan myötä opitte sen kielisuudelmankin salat, harjoitus tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419