Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

pususta suuteluun

Poikaystäväni kanssa harrastetaan sellaisia piiitkiä suukkoja huulilla, mutta kieltä en itse oikein osaa käyttää eikä poikakaan ole kokenut. Miten siihen voisi oikein edetä tuosta huulien koskettelusta... Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D Ääh.. Haluan kunnon syviä suudelmia enkä ala-astepussailua...
11532
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

"Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D"

Ei kuulosta mitenkään erikoiselta. Se on kumma kun niin monilla on sellainen käsitys, että johonkin tiettyyn ikään asti pitäisi olla kerättynä tietty määrä kokemuksia suutelemisesta ja seksistä noin muutenkin. Sellainen on täyttä hölynpölyä. Ei tollaisiin asioihin pitäis olla minkäänlaisia aikarajoja, se on niin yksilöllistä ja riippuu niin monista eri asioista. Itse olen 21v. (n), eikä mulla ole tähän päivään mennessä vielä minkäänlaisia kokemuksia suutelemisesta, eli toisinsanoen en ole siis kokenut edes ensisuudelmaani. Ja kyse ei ole siitä ettenkö olisi halunnut, päinvastoin, halua on erittäin paljon. Mutta kun ei ole sitä omaa rakasta vielä siunaantunut. Ei mee nallekarkit elämässä ihan tasan. Toivottavasti pian astuisi se rakkaus munkin elämään...
Mutta siis, sulla ei pitäis olla silleen mitään suurempaa ongelmaa tossa asiassa, kun sulla kerran on se poikaystävä, jonka kanssa saat suudella. Ja varmasti te ajan myötä opitte sen kielisuudelmankin salat, harjoitus tekee mestarin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

--- kirjoitti:

Poikaystäväni kanssa harrastetaan sellaisia piiitkiä suukkoja huulilla, mutta kieltä en itse oikein osaa käyttää eikä poikakaan ole kokenut. Miten siihen voisi oikein edetä tuosta huulien koskettelusta... Kuulostaapas kirjoitettuna idiootille mutta kun ollaan niin kokemattomia molemmat 19-vuoden iästä huolimatta :D Ääh.. Haluan kunnon syviä suudelmia enkä ala-astepussailua...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu