Miten kielisuudelma tehdään? Neuvokaa osaamatonta... Kosketellaanko toisen kieltä ensin omalla kielellä varovasti ja sitten syvemmälle? Entä jatketaanko huulten liikuttelua kielarin aikana kuitenkin vai pidetäänkö huulet vain yhdessä ja liikutetaan kieltä?
Miten kielisuudelma tehdään?
Aloittelija...
69759
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Suudellessa vain kieli toisen suuhun ja liikkumaan siellä jos toinen vastaa niin kyllä jatko sujuukin
Se käy kyllä sitten ihan luonnostaan kun alkaa suutelemaan, kieli vaan toisen suuhun ja eikun imuttamaan. Viime yönä bileissä muija teki aloitteen ja antoi niin kiihkeän kielarin ettei toista.
Eka kielari ei ollu vielä mikään pitkä, mut se toinen oli... vau
Eli kielisuudelma kannattaa aloittaa ainakin minun mielestäni melko varovaisesti varsinkin jos ette ole sitä kumpikaan ennen tehneet. Kannattaa aloittaa siitä, että pitkän suukon aikana kielellä koskettaa toisen huulia. Ainakin poikaystäväni kohdalla aikoinaan toimi. Jos toinen vastaa siihen niin siitä on helppo sitten koskettaa kielillä toisiaan. Se on parhaimmillaan hyvin hyvin seksiä tihkuva kokemus ja siksi suosittelen varovaisuutta sillä eräs yläasteaikainen poikaystäväni luuli kielisuudelman idean olevan siinä, että kieli työnnetään heti alkuunsa toisen suuhun niin pitkälle kuin saa ja sitten pyöritellään toisen suussa ihan umpimäkään. se oli kamalaa ja olen traumatisoitunut siitä ;D
mutta antakaa mennä vaan. hyvin se menee jos peilaa toisen reaktioita ja vastaa niihin. vähän niinkuin seksikin.
Elikkä olen aina luullu et kielarissa työnnetään kieli toisen suuhun ja pyöritetään toisen suussa hellästi ympäri kieltä... Mitä mun tarttis sitten tehä? Hitto et ole tainnu nolata itteni paremman kerran joka kerta.... Nyt tarviin todellakin neuvoja!!!
Jos pidätte molemmat karkeista, niin aivan ihana ottaa jtn helposti sulavaa ja leikkiä suusta suuhun -karkkia. repeilyä kesken alkavan suudelman. ^^ Hauskaahan sekin, mutta niiden kanssa ei tosiaan edes 10sec suudelmaa ole mahdollista saada.
Ensin nautiskelet tilanteesta ennen kuin suutelet yhtään ketään. Se hetki ennen kuin huulet koskettavat huulia on maailman paras :)
Hekumointi kannattaa aina ;D Siitä saat ytyä jatkaa eteenpäin ;)
Siksi toisekseen on niin hirmuisesti erilaisia suutelijoita, joihin ei mielestäni oikeastaan edes ole mitään yhtä ja ainoaa, oikeaa reseptiä. Rauhallisuus on ehkä kaikista tärkeintä noin omasta mielestäni. Sitä oppii sitten kuitenkin pusuttelemaan toista mitä enemmän toista pusuttelee ;)
Välillä tosin voi heittää jotain ihan omia kuvioita sekaan noin yllätyksen merkeissä ;) Puraista vaikka vähän tai jos ei muuta niin puhaltaa :D