öljyn kera runkkaus

Namiko

Jos ette oo viel kokeilleet niin nyt ihmeessä... öljyy (esim tavallinen rypsiöljy) munaan ja käsi töihin. Tän kera naisetkin voi runkata miestään, tosi hyvä liukkari tohon hommaan ja pääsee hyvin kiusaan terskaakin kun ei oo liian kuiva. Öljy hieronta koko kropalle on kans tosi eroottista.

14

9767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mälliä...

ns. kuivana runkkaaminen ei oo mistään kotosin. Vähä liukkaria tai jotain niin johan tekee hyvää. Ei kalun ihokaan ärsyynny hieromisesta.

• menee

natusan vauvaöljyä vieläkin yllättävän paljon.

• Anonyymi

Kookosöljy paras, liukas ja paranee tahdin kiihtyessä.

• Anonyymi

Sama mieltä , käytän myös kookosöljyä kun runkkaan . Ruokakaupoissa leivontatarve osastolla , lasipurkissa sellainen valkoinen tuote ja tosi riittoisaa liukaste runkkaukseen.
        M 61 🙂👍

• Anonyymi

Mä voin hieroa Natusanin kanssa.

• Anonyymi

Voiko rypsiöljyllä runkkailla kukon kanssa?

• Anonyymi

Paras ”öljy” on kullin oma kiimalima!Tuppikulli siinä mielessä ehdottomasti paras runkkukulli. Ei tarvitse mitään kemikaaleja, luonnollinen kyrvän tuoksu! Nahka liikkuu ja litisee ihan omista nesteistä. Täytyykin aloittaa kun on niin kiihottunut olo.

• Anonyymi

En usko että oisin mitenkään hyvä siinä, mutta kiihottaisi runkata miestä öljyisin käsin. Näkisin ja tuntisin näpeissäni kaiken, voisin vähän kiusata ja pitkittää, kunnes lopulta sallisin kullin sykkiä lastinsa mulle :)
      Ehkä vielä joku päivä törmäänkin mukavaan mieheen joka tykkäisi tästä ja vähän kouluttaisi mua.

• Anonyymi

Minä käytän jatkuvasti vauvaöljyä. On hyvä, hajuton ja tekee hommansa hyvin ja todella edullinen kun vertaa valmiisiin myynnissä oleviin liukkareihin.

• Anonyymi

Onko sama kun hoitöljy

• Anonyymi

Rypsiöljy tosi hyvä olen 68v ja kulli tosi kovana

• Anonyymi

U­­­u­­si s­­­ek­­­si­­­teatteri ava­­utuu Su­­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kaikk­­­i­­­. Il­mo­­it­­­tautum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­­äl­lä 👉 http://alegroup.info/H/W6p9I5

• Anonyymi

Hieronta öljy on hyvä eikä lopu kesken kun on itse hieroja.

• Anonyymi

Joka viikko tulee pidettyä runkkaussessio pidemmän kaavan kautta.
      Riisuunnun aivan alasti.
      Nahkaiseen sohvatuoliin laitan lakanan. Levitän ruokaöljyä kaluuni, kiveksiin ja myös peppureiän voitele ruokaöljyllä.
      Sitten vaan hitaasti rullaamaan ja dildo peppuun. Vastapäisessä kerrostalossa yksinäisen vanhan miehen annan katsella.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7282
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6006
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5327
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3270
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3092
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe