Jos ette oo viel kokeilleet niin nyt ihmeessä... öljyy (esim tavallinen rypsiöljy) munaan ja käsi töihin. Tän kera naisetkin voi runkata miestään, tosi hyvä liukkari tohon hommaan ja pääsee hyvin kiusaan terskaakin kun ei oo liian kuiva. Öljy hieronta koko kropalle on kans tosi eroottista.
öljyn kera runkkaus
14
9644
Vastaukset
- mälliä...
ns. kuivana runkkaaminen ei oo mistään kotosin. Vähä liukkaria tai jotain niin johan tekee hyvää. Ei kalun ihokaan ärsyynny hieromisesta.
- menee
natusan vauvaöljyä vieläkin yllättävän paljon.
- Anonyymi
Kookosöljy paras, liukas ja paranee tahdin kiihtyessä.
- Anonyymi
Sama mieltä , käytän myös kookosöljyä kun runkkaan . Ruokakaupoissa leivontatarve osastolla , lasipurkissa sellainen valkoinen tuote ja tosi riittoisaa liukaste runkkaukseen.
M 61 🙂👍
- Anonyymi
Mä voin hieroa Natusanin kanssa.
- Anonyymi
Voiko rypsiöljyllä runkkailla kukon kanssa?
- Anonyymi
Paras ”öljy” on kullin oma kiimalima!Tuppikulli siinä mielessä ehdottomasti paras runkkukulli. Ei tarvitse mitään kemikaaleja, luonnollinen kyrvän tuoksu! Nahka liikkuu ja litisee ihan omista nesteistä. Täytyykin aloittaa kun on niin kiihottunut olo.
- Anonyymi
En usko että oisin mitenkään hyvä siinä, mutta kiihottaisi runkata miestä öljyisin käsin. Näkisin ja tuntisin näpeissäni kaiken, voisin vähän kiusata ja pitkittää, kunnes lopulta sallisin kullin sykkiä lastinsa mulle :)
Ehkä vielä joku päivä törmäänkin mukavaan mieheen joka tykkäisi tästä ja vähän kouluttaisi mua. - Anonyymi
Minä käytän jatkuvasti vauvaöljyä. On hyvä, hajuton ja tekee hommansa hyvin ja todella edullinen kun vertaa valmiisiin myynnissä oleviin liukkareihin.
- Anonyymi
Onko sama kun hoitöljy
- Anonyymi
Rypsiöljy tosi hyvä olen 68v ja kulli tosi kovana
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alegroup.info/H/W6p9I5
- Anonyymi
Hieronta öljy on hyvä eikä lopu kesken kun on itse hieroja.
- Anonyymi
Joka viikko tulee pidettyä runkkaussessio pidemmän kaavan kautta.
Riisuunnun aivan alasti.
Nahkaiseen sohvatuoliin laitan lakanan. Levitän ruokaöljyä kaluuni, kiveksiin ja myös peppureiän voitele ruokaöljyllä.
Sitten vaan hitaasti rullaamaan ja dildo peppuun. Vastapäisessä kerrostalossa yksinäisen vanhan miehen annan katsella.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327