HIIVATIN RAPUMIEHET

mooora

siis sanon nyt ihan suoraan että mikä hel*etti teitä vaivaa? ainaista kusetusta, muiden tunteilla pelaamista ja naisten arvostelua? onko päässä vikaa vai miks ei voi vaan sanoa suoraan ettei ole yhden naisen mies.?!!

6

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden rapumiehen kaksonen

      Uskon että suurempi osa rapumiehistä on uskollista sorttia....

      Yleistäminen ei ole kovin kaunista....

      • muuten

        kaksonen ja rapu tulevat toimeen keskenään?


      • rapuasiantuntija

        Oletko niin sokea ja uskot että rapumiehesi on uskollinen. Voi hyvä tavaton, voi olla ensimmäiset ½ v, mutta sitten kaipaa vaihtelua. Rapumiehet eivät pysty olemaan uskollisia, mutta pystyy valehtelemaan ja keksimään uskomattomia juttuja peittääkseen jälkensä ja pystyy katsomaanvielä silmiinkin.Valitan, häikäilemätön tyyppi.Kokemuksia on monesta rapumiehestä ja juttujakin olen monelta kuullut. Ei savua ilman tulta.


      • Voihan Rapu
        rapuasiantuntija kirjoitti:

        Oletko niin sokea ja uskot että rapumiehesi on uskollinen. Voi hyvä tavaton, voi olla ensimmäiset ½ v, mutta sitten kaipaa vaihtelua. Rapumiehet eivät pysty olemaan uskollisia, mutta pystyy valehtelemaan ja keksimään uskomattomia juttuja peittääkseen jälkensä ja pystyy katsomaanvielä silmiinkin.Valitan, häikäilemätön tyyppi.Kokemuksia on monesta rapumiehestä ja juttujakin olen monelta kuullut. Ei savua ilman tulta.

        Juuri niin mutta miksi näin on?Eikö heitä saa pidettyä aisoissa millään?En ole saanut edes 5 vuodessa selville mistä he pitävät?


      • kokenut
        rapuasiantuntija kirjoitti:

        Oletko niin sokea ja uskot että rapumiehesi on uskollinen. Voi hyvä tavaton, voi olla ensimmäiset ½ v, mutta sitten kaipaa vaihtelua. Rapumiehet eivät pysty olemaan uskollisia, mutta pystyy valehtelemaan ja keksimään uskomattomia juttuja peittääkseen jälkensä ja pystyy katsomaanvielä silmiinkin.Valitan, häikäilemätön tyyppi.Kokemuksia on monesta rapumiehestä ja juttujakin olen monelta kuullut. Ei savua ilman tulta.

        laittakaa ne keittiöön siellä niiden paikka on ei ne muuhun kykene ja ravuista ei saa uskollista itkemäl
        läkään.


    • Katka

      Pitäsköhän kadota.Rapuni ei kerro kenellekkään minusta.Aina pitää olla se vara jos tuleekin parempi jossain vastaan.Olisi pitänyt uskoa exää joka oli kuulemma sanonut, ettei ole mikään mies.Niin epäreiluja.Itse kostaa mutta jättää ennenkuin ehdit edes tajuta mitä tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe