Kyse on naisista

äijäpolo

Minusta naisellisuus on etupäässä tyyliseikka. Jos nainen pukeutuu mielellään naisellisina pidettyihin vaatteisiin ( vaatteiden ja kenkien malli, materiaalit jne. vaikuttavat ) pidän häntä heti naisellisena. Usein valinnat kertovat myös luonteesta.
Minusta naisellinen nainen on myös vahva ja tiedostaa arvonsa ja oikeutensa naisena. Se, mitä pidettiin entisaikaan naisellisena ei välttämättä ole sitä enää nykyään. Kynnysmattona oleminen ei esimerkiksi ole minusta enää nykyään merkki naisellisuudesta.
Naisellinen nainen on myöskin sinut seksuaalisuutensa kanssa, se näkyy myös ulospäin. Suuntautumisella ei ole tähän asiaan merkitystä. En kuitenkaan tarkoita mitään seksuaalisuuden korostamista ulkoisessa olemuksessa (minihameisiin, narutoppeihin ja piikkikorkoihin pukeutuneet tyttöset eivät ole minusta edes naisellisia.)
Olen sitä mieltä, että nalkuttaminen ei ole naisellista. Eikä myöskään marttyyriäidin kruunun kantaminen. Naisellinen nainen voi olla äiti ja vaimo, mutta ottaa myös tilansa niiden ulkopuolella eikä unohda sitä että on yksilö.
Minusta miehen ja naisen välille ei enää nykyään tarvitsisi tehdä niin suurta eroa. Miksi pitää puhua kahdesta sukupuolesta, miksi ei voitaisi puhua vain ihmisistä?
Miehen ja naisen suuret erot ovat yhteiskunnan luomia.

Löysitkö, Nainen, itsesi?
Mitäs äijät sanoo?

72

2694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo......

että lihava nainen ja varsinkin alasti ei ole kyllä kaunista katseltavaa, siitä naisellisuus kaukana jos merinorsulta näyttää.

• Taisi olla sitten järkytys. Etkö aavistanut mitään, ennenkuin ne kaikki olivat jo pois. hih hih

• kurrtunen äijänkäppänä

mies on mies ja sillä siisti. vanhalla ukollakin seisoo jos nainen oikein haluaa. minä haluan olla nainen .. vaikka olenkin isoäiti .. näyttävä nainen.

• kultanainen

Miten ajaudut tilanteisiin,jossa joudut katsomaan sellaista mitä et halua?

• vaatteissakin

älyävän, kuka on lihava. Miksi mennä riisuskeleen??? Äijä sanoo, pitääkö sun toiselta kysyä milipiteesi?

• kultanainen kirjoitti:

Miten ajaudut tilanteisiin,jossa joudut katsomaan sellaista mitä et halua?

Vieläkin naurattaa, toi ukko pelasti tän päivän. Luulin jo ettei mitään kivaa löydy tänään viiskymppisten palstalta. hih hi

• kultanainen
        miljoona kirjoitti:

Vieläkin naurattaa, toi ukko pelasti tän päivän. Luulin jo ettei mitään kivaa löydy tänään viiskymppisten palstalta. hih hi

Arvaapas, minäkin naureskelin kun luin sun ekan kommenttisi. Oli sen verra osuvasti sanottu. Kummasti on mies ollu sokea kun ei toisesta vaatteet päällä muotoja nähnyt.
        Ja ilmeisesti useammankin kerran tehnyt "saman erehdyksen".

• aivan ilmeisesti olet sitä pohdiskellut.

Tottakai se "pieni erokin" on ihan mukava asia, mutta suurempaa lisäarvoa se merkitsee vain parisuhteessa.

Ehkä naiseudella on useinkin kiistattomia etuja miesten maailmassa liikuttaessa, mutta itse koen sen edun ja siihen liittyvän arvostuksen tulevan vasta sen jälkeen kun nainen itse ei omaa naiseuttaan mitenkään erityisemmin korosta tai tuo esille niissä ympyröissä, olkoon kyse sitten työstä tai harrastuksista.

Ihmisten kesken mielestäni ensin on Ihminen ja vasta sen jälkeen tulee sukupuoli, rotu ja muut tekijät, joilla ei useinkaan ole erityisempää merkitystä. Ihmisten kesken on ihan mukavaa olla tasa-arvoisesti - ihmisten kesken.;))

• mies-v57

Työmme on loputonta,
      se on alipalkattua tai ilmaista,
      pitkästyttävää ja yksityiskohtaista,
      ja me saamme ensimmäiset potkut,
      se miltä näytämme on tärkeämpää kuin mitä teemme,
      jos meidät raiskataan,syy on meidän.
      Jos meidät yritetään iskeä,olemme itse profosoineet,
      jos korotamme äänemme,olemme nalkuttavia akkoja
      jos nautimme seksistä,olemme numfoja
      jos emme,olemme frigideja
      jos tykkäämme naisista,se johtuu siitä,
      että emme saa oikeaa miestä.
      jos kyselemme lääkäriltä liikoja,
      olemme neuroottisia ja/tai tunkeilevia
      jos odotamme yhteiskunnan järjestävän hoitopaikkoja lapsillemme,olemme itsekkäitä.
      jos nousemme taistelemaan oikeuksiemme puolesta,
      olemme agressiivisia ja epänaisellisia.
      jos emme,olemme tyypillisiä heikkoja naisia.
      jos haluamme mennä nainisiin,
      olemme jahtaamassa miestä.
      jos emme,olemme luonnottomia.

• kultanainen

Koko naisen kuva oli kiteytettynä tässä

• Suttura

Juuri noin kokee moni nainen sen paljonpuhutun "naisellisuuden"!

• mies-v57
        kultanainen kirjoitti:

Koko naisen kuva oli kiteytettynä tässä

Päätoimiseksi naiseksi älä rupea,
        se on silkkaa kuukausikiertoa
        pillereitä ja kierukoita,meikkiohjeita joista ei tolkkua saa.
        Omin käsin leivottua pullaa ja lattioita
        joissa ei rikkaa näy,tarjouksesta tarjoukseen.
        Elämistä kuulopuheiden ja sattumanvaraisuuksien varassa.
        Sinun on oltava aina joku tukipylväs,
        odotettava almanakka kourassa,
        mikä tulee ja miksei jo tule.
        Siivouskykyinen rintarauhaspari.
        Valkopyykki on kohtalo.
        Huolto pelaa,mutta miten on kirjavien laita?

• kultanainen
        mies-v57 kirjoitti:

Valkopyykki on kohtalo.

Entäs kun kierto päättyy
        ei enää pillereitä ei kierukoita
        Almankasta ei tarvii enää päiviä laskea

Kun tuntuu, että todellisuus särkyy,
        miettii onko sitä ollutkaan
        Tuntuu, että kädet ovat tyhjät
        Ainoa tehtävä mikä annetaan on roskapussin kanto
        Kaiken alta vain tahdolla voit nostaa pääsi
        ja sanoa; - olen nainen.

• äijämiekkonen

Oikein iohmetellä täytyy, miksi olette ollenkaan naisiksi alkaneet.

• tanssiva_tamma
        mies-v57 kirjoitti:

Valkopyykki on kohtalo.

Arja Tiaista?

• On se ihme ja kumma,
        tanssiva_tamma kirjoitti:

Arja Tiaista?

että lainatessaan ei laita tekijän nimeä esille. :((((

• kultanainen
        äijämiekkonen kirjoitti:

Oikein iohmetellä täytyy, miksi olette ollenkaan naisiksi alkaneet.

Tiiätkö,että kun Aatami kysyi Jumalalta, miksi tämä loi naiset niin kauniiksi,himoittavikisi ja ihastuttaviksi, niin Jumala vastasi, siksi,hyvä Aatami, että miehet voisivat rakastua heihin.
        Sitten Aatami sanoi, että on naiset välillä vähän tyhmiäkin. Tähän Jumala totesi, että pitäähän naistenkin voida rakastua miehiin.....

• mies-v57
        kultanainen kirjoitti:

Entäs kun kierto päättyy
        ei enää pillereitä ei kierukoita
        Almankasta ei tarvii enää päiviä laskea

Kun tuntuu, että todellisuus särkyy,
        miettii onko sitä ollutkaan
        Tuntuu, että kädet ovat tyhjät
        Ainoa tehtävä mikä annetaan on roskapussin kanto
        Kaiken alta vain tahdolla voit nostaa pääsi
        ja sanoa; - olen nainen.

Naisena-aivan,juuri sellaisenaan
        olet kaikkea mitä mies
        tarvitsee.
        Ei sinun tarvitse miettiä
        riitätkö,pystytkö.
        Sylisi-aivan,juuri tuollaisena
        on miehelle lohtu,
        paikka mihin sydän ankkuroituu.
        Olet nainen-aivan,
        tuollaisena mies sinut haluaa.
        Ei parempaa kukaan voi
        saada.
        Sinut.

Nyt pitää jatkaa päivää täällä.Sinulle oikein kivaa päivää ja iltaa,sekä voimia!

• tanssiva_tamma
        mies-v57 kirjoitti:

Valkopyykki on kohtalo.

oli Tabermannia. Kiva kun lainaat hyviä runoja, mutta laita kirjottaja esille :)

• mies-v57

Arja Tiaista?

Kenenkähän tämä on
        mistähän se on tullut
        hyvä luoja lapsi
        kenen pyykkiä minä pesen.
        Kenen rakkauden jälkiä minä
        ompelen sormet verillä.
        Olenko lainassa oleva nainen
        jonkun toisen omistama kuin
        puhdistamaton hylly
        vieraassa takossa.
        Kuka minä olen.
        Kerro lapseni.
        Äidillesi.

Ja taas sinä kysyt.
        joka tanssit.

• tanssiva_tamma
        mies-v57 kirjoitti:

Kenenkähän tämä on
        mistähän se on tullut
        hyvä luoja lapsi
        kenen pyykkiä minä pesen.
        Kenen rakkauden jälkiä minä
        ompelen sormet verillä.
        Olenko lainassa oleva nainen
        jonkun toisen omistama kuin
        puhdistamaton hylly
        vieraassa takossa.
        Kuka minä olen.
        Kerro lapseni.
        Äidillesi.

Ja taas sinä kysyt.
        joka tanssit.

alkuperäinen kirjoittaja esille! Se on ihan normaali käytäntö ja sitäpaitsi rehellistä peliä :)

• mies-v57
        On se ihme ja kumma, kirjoitti:

että lainatessaan ei laita tekijän nimeä esille. :((((

On se ihmellistä poikani,
        kaikki nämä vuodet,
        ne tuhlatut päivät.
        Nyt olemme yhdessä.

Kuin vasta olisimme
        tavanneet,koittaneet
        toistemme käsiä ja
        olkapäitä.
        Kuin kaksi miestä.

Mikä meidät erottikaan.
        Ja mikä meidät yhdisti.
        Mitä nyt olemme.
        Me,naistemme miehet.
        Elämä se taisi olla.

Kummallista,
        tässä alla pitäisi olla
        nimesi,kuvassasi.
        Esillä : (((((

• kultanainen
        mies-v57 kirjoitti:

Naisena-aivan,juuri sellaisenaan
        olet kaikkea mitä mies
        tarvitsee.
        Ei sinun tarvitse miettiä
        riitätkö,pystytkö.
        Sylisi-aivan,juuri tuollaisena
        on miehelle lohtu,
        paikka mihin sydän ankkuroituu.
        Olet nainen-aivan,
        tuollaisena mies sinut haluaa.
        Ei parempaa kukaan voi
        saada.
        Sinut.

Nyt pitää jatkaa päivää täällä.Sinulle oikein kivaa päivää ja iltaa,sekä voimia!

..en kaikkea toki itselleni alleviivaa.
        Tuo mitä kirjoitat,että nainen riitäisi juuri tällaisenaan miehelle.....
        En tahdo olla se mitä tarvitaan
        en miettiä tahdo pystynkö toiveensa täyttämään
        En lohtuna yön pimeinä hetkinä
        En kenellekään halua itseäni antaa

Kaksi ihmistä toisensa kohtaavaa
        toistansa ymmärtäin
        kunnioittaen
        lämmöllä kohdellen
        siinä on rakkaus

• mies-v57

oli Tabermannia. Kiva kun lainaat hyviä runoja, mutta laita kirjottaja esille :)

Kun keräät tietoa ja informaatiota elämääsi varten ja itsesi,sanomasi ilmaisua varten,keräätkö aina nimet ylös,mistä tiedon,informaation sait?
        Sehän olisi aika kankeaa keskustelua.Suurimman osan
        runoista kirjoitan itse,jotain mitä satun
        muistamaan ja sopii tilanteeseen.Sanatarkasti en muista.Pidän vain tärkeänä että sopii tilanteeseen.ö
        Suoraan en lainaa vaan muistikuvien mukaan.
        Riippuen siis siitä,miten se sopii.Suurin osa
        on tässä ja nyt syntynyt.Mutta jos jatkossa muistan vain,kenen on,niin ilmoitan sinulle.
        Oikerin mukavaa päivää sinulle Tanssiva.

• jäljet
        mies-v57 kirjoitti:

Kun keräät tietoa ja informaatiota elämääsi varten ja itsesi,sanomasi ilmaisua varten,keräätkö aina nimet ylös,mistä tiedon,informaation sait?
        Sehän olisi aika kankeaa keskustelua.Suurimman osan
        runoista kirjoitan itse,jotain mitä satun
        muistamaan ja sopii tilanteeseen.Sanatarkasti en muista.Pidän vain tärkeänä että sopii tilanteeseen.ö
        Suoraan en lainaa vaan muistikuvien mukaan.
        Riippuen siis siitä,miten se sopii.Suurin osa
        on tässä ja nyt syntynyt.Mutta jos jatkossa muistan vain,kenen on,niin ilmoitan sinulle.
        Oikerin mukavaa päivää sinulle Tanssiva.

Lainavalo on lainattua valoa!
        t. brutuksesi

• mikhaildenisov

nainen on ilo silmälle....

• tiltamai

japanilainen nainen vaikuttaa minusta sellaiselta mitä miehet pitävät naisellisena, tai ainakin sellaiset miehet joilla on niin heikko itsetunto että naisen pitää olla näkyvä muttei kuuluva, väistyvä, hentoääninen, kaino jne.

Oma ajatus naisellisesta naisesta on kai vaan sellainen että ei karvat rehota missä sattuu... Ei haise, ei kiroa, ei juo itseään pöydän alle.

• Metsien mies

Minusta taas naisellisuus ei riipu mitenkään vaatetuksesta tai kengistä. Parhaiten naisen senhetkisen naisellisuuden näkee silmistä, sekin vaihtelee hyvin nopeasti riippuen mielentilasta, jonka ennustettavuus meille miehille on usein ylivoimaista. Miehen ja naisen tasapäistäminen on jo mennyt Suomessa aivan liian pitkälle. Naisen täytyy olla naisellinen ja haluttava miehen silmissä, muuten uhkaa sukupuutto. Olen tasan päinvastaista mieltä kanssasi sukupuolisuudesta, en oikein osaa kuvitella eloa sukupuolettoman ihmisen kanssa:)

• tappisilmä***

joku nainen voi olla hemmetin vetävä ja naisellinen, vaikka kirves kädessä kuusia harventamassa (vitura se on ihanaa :D) tai sitten marilyn monroemaisena kaihosilmänä. Samantekevää sillä, naiset ovat ihania ja naisellisuus positiivinen asia sillo jos se on henkilölle luontevaa.

• ornitolooki

naisellisena fyysisesti voimakkaan ja henkisesti toimintakykyisen naisen. Sellaiset eteeriset ylinaiselliset piipittäjät vain ärsyttävät.

• setäM.

naisellisuuden ensisijaisesti henkisenä juttuna. Ulkonäkö ei ole merkityksetöntä, mutta kuitenkin toissijaista. Henkisesti sukupuolensa ja itsensä kanssa sujut oleva todennäköisesti pukeutuu ja käyttäytyy sen mukaan, mitä kokee olevansa. Epänaiselliset piirteet mukaan lukien. Korostetun naisellinen ulkonäkö voi johtua ihan muusta, esimerkiksi ulkoisista paineista näyttää joltain tietyltä.

Naisellinen nainen on minusta aika jännittävä. Jos suhtautuu itseensä hyväksyvästi, tuntuu luonnolliselta ajatella, että silloin voi suhtautua hyväksyvästi myös toiseen. Esimerkiksi nainen mieheen. Mulla on yksi tuttava, jota sanoisin tällä tavalla naiselliseksi. Sen tavatessa tulee aina semmoinen pieni jännite. Mitä tapahtuisi, jos elämäntilanteet olisi toisin...

• muijavaan

sanaa naisellinen. Kylmät väreet menevät, kun kuulen tuon jossain. Yleisen käsityksen mukaan naisellinen nainen on kuin nukke; pukeutuu kauniisti (muttei tietenkään hutsumaisesti), käyttää jotain saakelin pitsiröpellyksiä, meikkaa "sopivasti" ja on aina ystävällinen sekä hyvällä tuulella. Naisellinen nainen ei juo, mitä nyt korkeintaan siemailee yhden drinkin korkeatasoisessa baarissa eikä hän tietenkään polta (epänaisellista kuulemma).

Naisellinen nainen viettelee miehensä sukkanauhoilla ja muilla oksettavuuksilla, joita en nyt inhoni takia pysty edes listaamaan. Tuo on se kuva, jonka saan ilmaisusta "naisellinen nainen". Tuo on myöskin sama kuva, jota kymmenet naistenlehdet välittävät tänäkin päivänä. Minä en lähde ketään kehumaan naiselliseksi tai miehekkääksi. On monia muita arvostettavia ominaisuuksia kuin oman sukupuolensa julkituominen.

• Oletpas negatiivinen tänään. Laitetaan vaan pitsit ja hörhelöt päälle ja paksumpaa villasta alle, että tarjetaan näin talvisaikaan. Eikä se yksi drinkki mihinkään naisellisuuden julkituomisiin riitä. Koko pullo pöytään vaan.

• kotikiusattu

sanoisin näin.
      Se on mies joka saa naisen säteilemään ja kukkaan puhkeamaan.
      Ei talot ei tavarat,vaan se oikea jota nainen himoitsee.
      Katsokaa rakastunutta naista,silmän välkettä,kehon kieltä sillä on nilkassa tanssin juoksu.
      Sellainen nainen suorastaan pöllyää vetovoimaa jota äijät ei voi vastustaa.
      Tiivistettynä se on miehestä kii jos nainen sanoo hii.
      Sanokaa mitä sanotte mutta minä kaipaan helman hulmahtelua ja pilkettä silmäkulmassa,ai niin kaikenlaiset hörhelöt on minun makuuni.

• Suttura

Kauneinta maailmassa on rakastunut nainen!

Mieskin on parhaimmillaan rakastuneena. :)
        Varsinkin jos hän on rakastunut minuun...

Nainen on monipuolinen olento!

• uteliasti kysyn

Toivon olevani tällaisenaankin säteilevä. :))))
        On kyllä totta, että rakastuneesta ihmisestä (nainen tahi mies) henkii sellaista voimaa, että ympärilläkin olevat ihmiset saavat siitä itselleen hyvää oloa. Sitä rakkautta ei voi olla huomaamatta. Sen kuule ihmisen äänestäkin ; puhuin juuri ystävättäreni kanssa puhelimessa, hän on vast´ikään rakastunut ja se hyvänolon tunne kumpusi puhelinlankojakin pitkin.

Ei ne talot ja tavarat paljon vaa´assa paina jos tunne puuttuu.Se on kiva tunne kun vatsanphjassa nousee semmottisia "kuplia".....jotensaki hämäräst muistan jottain tammöst.... :)

• kukonkana

Naisellisuus on asia, josta voi ja saa olla ylpeä. Samoin kuin miehekkyys. Nuo asiat ovat nimittäin kaikkea muuta kuin pitsejä ja röyhelöitä tai puukkoja ja puntareita!

Mikä onkaan naisellisempaa, kuin smokkiin pukeutunut liehuvatukkainen nainen...tai mies, jonka valkean paidan hihat on kääritty rullalle hänen pestessään nyrkkipyykkiä?

• kotikiusattu
        kukonkana kirjoitti:

Naisellisuus on asia, josta voi ja saa olla ylpeä. Samoin kuin miehekkyys. Nuo asiat ovat nimittäin kaikkea muuta kuin pitsejä ja röyhelöitä tai puukkoja ja puntareita!

Mikä onkaan naisellisempaa, kuin smokkiin pukeutunut liehuvatukkainen nainen...tai mies, jonka valkean paidan hihat on kääritty rullalle hänen pestessään nyrkkipyykkiä?

mä olen yksinkertainen oppimaton työmies joka on ominut mielipiteensä kauan sitten.
        Jos minulle tarjotaan naisen malliksi miehen pukuun pukeutuvaa,sänkitukkaista,tatuoitua ,huulilävistettyä,satama jätkän lailla puhuvaa,ei onnistu.
        Siinä olet oikeassa että valkeaan paitaan pukeutunut pikkupyykkiä hipelöivä metroseksuaali on todellakin naisellinen.
        On mullakin naisellinen puoli,etten sanoisi tyttömäinen,sellaisina päivinä pukeudun pinkkiin.

• kotikiusattu
        uteliasti kysyn kirjoitti:

Toivon olevani tällaisenaankin säteilevä. :))))
        On kyllä totta, että rakastuneesta ihmisestä (nainen tahi mies) henkii sellaista voimaa, että ympärilläkin olevat ihmiset saavat siitä itselleen hyvää oloa. Sitä rakkautta ei voi olla huomaamatta. Sen kuule ihmisen äänestäkin ; puhuin juuri ystävättäreni kanssa puhelimessa, hän on vast´ikään rakastunut ja se hyvänolon tunne kumpusi puhelinlankojakin pitkin.

Ei ne talot ja tavarat paljon vaa´assa paina jos tunne puuttuu.Se on kiva tunne kun vatsanphjassa nousee semmottisia "kuplia".....jotensaki hämäräst muistan jottain tammöst.... :)

epäillyt sinun säteilysi himmenneen?

• Suttura
        kotikiusattu kirjoitti:

mä olen yksinkertainen oppimaton työmies joka on ominut mielipiteensä kauan sitten.
        Jos minulle tarjotaan naisen malliksi miehen pukuun pukeutuvaa,sänkitukkaista,tatuoitua ,huulilävistettyä,satama jätkän lailla puhuvaa,ei onnistu.
        Siinä olet oikeassa että valkeaan paitaan pukeutunut pikkupyykkiä hipelöivä metroseksuaali on todellakin naisellinen.
        On mullakin naisellinen puoli,etten sanoisi tyttömäinen,sellaisina päivinä pukeudun pinkkiin.

Jos työläinen (kuka ei olisi) oletkin, niin et sinä ainakaan yksinkertainen ja oppimaton ole! :)

Mitä sinä teet pinkkipäivinäsi? ;))

• kotikiusattu
        Suttura kirjoitti:

Jos työläinen (kuka ei olisi) oletkin, niin et sinä ainakaan yksinkertainen ja oppimaton ole! :)

Mitä sinä teet pinkkipäivinäsi? ;))

on yleensä vähän kiusallinen,katsos kun vaimo on tupperikutsujen järjestelijä.
        Noina päivinä olen hänen mukanaan järjestelijänä,ei ne naiset mutta perheiden miehet katsoo viistoon.
        Sellainen syö näin miehekkään miehen itseluottamusta,siihen on vaan sopeuduttava ellei halua pestä pikkupyykkiä koko iltaa,rankaistus nimittäin.

• Suttura
        kotikiusattu kirjoitti:

on yleensä vähän kiusallinen,katsos kun vaimo on tupperikutsujen järjestelijä.
        Noina päivinä olen hänen mukanaan järjestelijänä,ei ne naiset mutta perheiden miehet katsoo viistoon.
        Sellainen syö näin miehekkään miehen itseluottamusta,siihen on vaan sopeuduttava ellei halua pestä pikkupyykkiä koko iltaa,rankaistus nimittäin.

Eivät ukkelit pitkään vilkuile viistoon, kun selität kuinka erinomaisia purnukat ovat muttereiden ja perhojen ym. miehisten vehkeitten säilytykseen...

Kauppa käy, olit sinä sitten pinkki tai musta!
        Ja onnistuneen illan päätteeksi saa joku muu pestä pikkupyykin. :)

• uteliasti kysyn
        kotikiusattu kirjoitti:

epäillyt sinun säteilysi himmenneen?

Kun tässä isseksein "vain" saan itteini säteilemään ))

• kotikiusattu

Kun tässä isseksein "vain" saan itteini säteilemään ))

säteilysi sellaista hehkua vai aurinkolasit vaativaa säteilyä?

• uteliasti kysyn
        kotikiusattu kirjoitti:

säteilysi sellaista hehkua vai aurinkolasit vaativaa säteilyä?

Eihän mua sitten uskaltais kukkaan kattookkaan jos niin kirkas oisin,että ihan himmentimet päässä pitäis ihmisil olla. Ja mä tykkään enempi semmoset kommunikoinnist ett´ katotaan toist ihmist silmiin kun puhutellaan.
        Ja itekkin haluan välillä iteäin peilata, eikän mittään kuvajaista sitten näkis jos ois mustat lasit nenukal. Nykkä meina huonos valos nähdä ripsiäin mustata ja ruusunpunaa poskipäille laittaa.
        Mä (yleensä) olen ystävällinen ja iloinen ihminen,elikäs kaiketi mussa näkyy enempi semmoinen sisäinen kauneus.....jos toine ossa katto....Hienosti sanottuna muus hehkuu seesteist naisellist lämpöö...Hih-hei-hii...tässä rupesin sitten itteni markkinoijaks :)))

• kotikiusat

Eihän mua sitten uskaltais kukkaan kattookkaan jos niin kirkas oisin,että ihan himmentimet päässä pitäis ihmisil olla. Ja mä tykkään enempi semmoset kommunikoinnist ett´ katotaan toist ihmist silmiin kun puhutellaan.
        Ja itekkin haluan välillä iteäin peilata, eikän mittään kuvajaista sitten näkis jos ois mustat lasit nenukal. Nykkä meina huonos valos nähdä ripsiäin mustata ja ruusunpunaa poskipäille laittaa.
        Mä (yleensä) olen ystävällinen ja iloinen ihminen,elikäs kaiketi mussa näkyy enempi semmoinen sisäinen kauneus.....jos toine ossa katto....Hienosti sanottuna muus hehkuu seesteist naisellist lämpöö...Hih-hei-hii...tässä rupesin sitten itteni markkinoijaks :)))

juur semmone naine ko pitäki,lämmin ilone ja huumoritajune.
        Sää ossa ylenttä ja alentta ittes,melkke käy katteks suu miästäs.
        Es vissi raskit sitä sänky allekka komentta?

• uteliasti kysyn
        kotikiusat kirjoitti:

juur semmone naine ko pitäki,lämmin ilone ja huumoritajune.
        Sää ossa ylenttä ja alentta ittes,melkke käy katteks suu miästäs.
        Es vissi raskit sitä sänky allekka komentta?

Lämmin, Hellä Ja Pehmonen (ja varsinkin pehmonen -varsinkin ulkosest hihhei-juu, sekä tietty sisäsestikin) Vaikka kyllä minusta tarvitessa löytyy kovastikin ytyä. Varsinkin emo-hommis jos omaa pentuansa pittää puolustaa....
        Entäs ite, mimmosta poWeria susta löytyy....Uteliasti kysyn :)

• kotikiusattu

Lämmin, Hellä Ja Pehmonen (ja varsinkin pehmonen -varsinkin ulkosest hihhei-juu, sekä tietty sisäsestikin) Vaikka kyllä minusta tarvitessa löytyy kovastikin ytyä. Varsinkin emo-hommis jos omaa pentuansa pittää puolustaa....
        Entäs ite, mimmosta poWeria susta löytyy....Uteliasti kysyn :)

en ole seuran keskipiste mutta olen niitä jotka haetaan esille kun hommat ku... sukille.
        Monta luottamus hommaa hoidettu,pykälät hallussa,pirullisella päällä ollessani olen hyvä saivartelemaan.
        Kotiani ja omiani puolustan mitään pelkäämättä.
        Vaimoani pelkään siitä tulee kotikiusattu nimi,kamalia ole kokenut,huh huh.

• uteliasti kysyn
        kotikiusattu kirjoitti:

en ole seuran keskipiste mutta olen niitä jotka haetaan esille kun hommat ku... sukille.
        Monta luottamus hommaa hoidettu,pykälät hallussa,pirullisella päällä ollessani olen hyvä saivartelemaan.
        Kotiani ja omiani puolustan mitään pelkäämättä.
        Vaimoani pelkään siitä tulee kotikiusattu nimi,kamalia ole kokenut,huh huh.

Kunnioitukseni saat tuosta omiesi puolustamisesta. Sen puolesta olen minäkin (niinkuin varmaan jo sanoinkin -nopeastipa alan itseäni toistamaan)
        krääh-häh-hää toi pirullisella päällä oleminen saa varmaan monen "vastustajan" polvet tutisemaan.
        Siis kotona haluat olla semmoinen pehmoisempi :)

• kotikiusattu

Kunnioitukseni saat tuosta omiesi puolustamisesta. Sen puolesta olen minäkin (niinkuin varmaan jo sanoinkin -nopeastipa alan itseäni toistamaan)
        krääh-häh-hää toi pirullisella päällä oleminen saa varmaan monen "vastustajan" polvet tutisemaan.
        Siis kotona haluat olla semmoinen pehmoisempi :)

tämmösen namupalan kuin minä syliisi,niin se on kuin lanka vyyhti yhtä pehmee ja tuumaan taipuva.

• uteliasti kysyn
        kotikiusattu kirjoitti:

tämmösen namupalan kuin minä syliisi,niin se on kuin lanka vyyhti yhtä pehmee ja tuumaan taipuva.

.....ehei, en niinkuin vanha kartanon kehräävä rukki.....vaan masu täynnä maitoa oleva kissa.... :)
        Komiastipa itses namupalaks tituleerasit, taitaa olla itsetunto kohrallansa :))))

• kotikiusat

.....ehei, en niinkuin vanha kartanon kehräävä rukki.....vaan masu täynnä maitoa oleva kissa.... :)
        Komiastipa itses namupalaks tituleerasit, taitaa olla itsetunto kohrallansa :))))

kova tyä huano ruak ja kova liikunt koko iä,siin se.
        Ei ol päässy talittuma,mää ole ko sinuhe,se kapea lanteine miäs,kyl mar tiärä?.
        Muist sit ko lankavyyhti silitä nii ain yhte suuntta,muute mene sekasi ja mitä semmosel sit teke.

• uteliasti kysyn
        kotikiusat kirjoitti:

kova tyä huano ruak ja kova liikunt koko iä,siin se.
        Ei ol päässy talittuma,mää ole ko sinuhe,se kapea lanteine miäs,kyl mar tiärä?.
        Muist sit ko lankavyyhti silitä nii ain yhte suuntta,muute mene sekasi ja mitä semmosel sit teke.

sillä sinuhella on aika komia tukka, ja sitte semmonen uuma-vaate. Oisko semmoset hyvii otta onkeen noin niinku katumuotii ajatellen.

Mä täällä aina välillä käyn kurkkaamassa,samalla kun teen näit "kotiläksyi" eli tietenkii kotiin kannettuja hommia.Mulla ei sallaisia yleisesti ole, mutta joskus harvoin osuu onni kohdalle.

Mä osaan kuule kevyel kädel silitellä kun mulla on se lempiä sydän, ja kovast olen kans empaattinen -tää on sellanen hieno nykysana jollaisia kaikkien huulilta saa tänäpäivänä kuulla.Mää vaan olen semmonen ollu jo enneku koko sanaa on keksittykään -senhän sä jo vasiten tykönäs arvasitkin.

Mä tässä muistelin semmoisia paikkoja joissa olisin Turussa käynyt, tämmöset äkiseltään ois luettelossa ; Rautatieasema,linjuriasema,satama,linnat -hih-hii-hiuiips, huomaatkos "kompan" .) Tuomiokirkko,Kupittaaa, Piispanristi, Joussen Onhan nää kaikki Turussa, ettei mennyt kaupungit sekasin mun kiharaisessa päässä. Mutta nyt hipsin vierailulle Nukkarin luo:Hyvät Yöt

• Pirre*

mikä on naisellista, tai naisellisuutta...

• kotikiusattu

ilmestyt vain paikalle ja miesten reaktiot kyllä kertoo missä mennään.

• Pirre*
        kotikiusattu kirjoitti:

ilmestyt vain paikalle ja miesten reaktiot kyllä kertoo missä mennään.

...vaikka en itseäni ajattelekaan.

Sinä kotikiusattu, olet aika fiksu tyyppi :)

• kotikiusattu
        Pirre* kirjoitti:

...vaikka en itseäni ajattelekaan.

Sinä kotikiusattu, olet aika fiksu tyyppi :)

pahan paikan tullen näytän vaimolle.

• Suttura
        kotikiusattu kirjoitti:

pahan paikan tullen näytän vaimolle.

...minunkin nimi siihen alle! ;)

• kotikiusattu
        Suttura kirjoitti:

...minunkin nimi siihen alle! ;)

te ette arvaakkaan kuinka paljon naisen kiitos miehelle merkitsee,varsinkin kun se sattuu omalle kohdalle.
        Saunaa lämmittäessäni juttelin saunatontullekkin tästä ihmeestä,kuivailimme molemat silmiämme.
        Taas kun elämä johtaa 6-0 minä muistan kauniit sananne ja jaksan taas huomiseen lämmin kiitos.

• Essollakin on monesti mietitty sitä, millainen on naisellinen nainen. Parlamentin yksimielisen kannan mukaan naisellinen nainen on sellainen tavallinen sopuisa nainen, joka ilman perinpohjaista opetustakin ymmärtää sen tosiasian, että mies on aina mies.

Einari Essonenkin on parlamentin kanssa samaa mieltä oikeasta naisellisuudesta. Koska hänellä on hieman liian kipakka vaimo, niin baariin hän palkkaa töihin aina sopuisampia (=naisellisempia) neitoja, ja tällä konstilla Einari onkin saanut pysymään toraisan avioliittonsa kasassa jo vuosikymmeniä. Baarissa työskentelevät naiselliset naiset ovat siis Einarin menestyvän liiketoiminnan salaisuus.

• Suttura

Jokaisen menestyvän miehen takana on nainen kaulin kädessä!

• Suttura kirjoitti:

Jokaisen menestyvän miehen takana on nainen kaulin kädessä!

Viestissäsi oli melkoisesti feministisiä piirteitä, joten Einari Essonen ei ehkä palkkaisi Sinua Essolle töihin. Haastatteluun voisit ehkä päästä, mutta siinä tilaisuudessa Sinun täytyisi puhua miehistä hieman sopuisampaan sävyyn, jos aiot työpaikan saada. Einari on tarkka poika näissä naisasioissa.

• Suttura
        Yleismies kirjoitti:

Viestissäsi oli melkoisesti feministisiä piirteitä, joten Einari Essonen ei ehkä palkkaisi Sinua Essolle töihin. Haastatteluun voisit ehkä päästä, mutta siinä tilaisuudessa Sinun täytyisi puhua miehistä hieman sopuisampaan sävyyn, jos aiot työpaikan saada. Einari on tarkka poika näissä naisasioissa.

No, kyllä kait minä sinne rasvakuoppaan auton alle kelpaan!
        Vaikka ylläni on musta nahkahame, paitapusero (jossa ylimmät napit auki), verkkosukat, korkokengät...punaiset huulet, tumma tukkani hulmuten...ja jakari pehmeässä kädessäni...kaulin piilossa...

• Suttura kirjoitti:

No, kyllä kait minä sinne rasvakuoppaan auton alle kelpaan!
        Vaikka ylläni on musta nahkahame, paitapusero (jossa ylimmät napit auki), verkkosukat, korkokengät...punaiset huulet, tumma tukkani hulmuten...ja jakari pehmeässä kädessäni...kaulin piilossa...

Vaikka mielipiteesi ovatkin vähän feministisiä, niin oikea työasu parantaa mahdollisuuksiasi saada työpaikka Essolta. Kuvauksesi perusteella olet lähes samanlainen nainen kuin entinen sihteerimme Suhina Lempi, joten työpaikka voi irrotakin. Hyvinhän se Einari Lempin kanssa pärjäsi, vaikka ei se Lempikään aina niin sopuisa ollut.

• Suttura
        Yleismies kirjoitti:

Vaikka mielipiteesi ovatkin vähän feministisiä, niin oikea työasu parantaa mahdollisuuksiasi saada työpaikka Essolta. Kuvauksesi perusteella olet lähes samanlainen nainen kuin entinen sihteerimme Suhina Lempi, joten työpaikka voi irrotakin. Hyvinhän se Einari Lempin kanssa pärjäsi, vaikka ei se Lempikään aina niin sopuisa ollut.

Minne tää Lempi lähti? Aukeni uusi ura, vai?
        Potkittiiko ylös vai alas vai ulos?

Noin van niinkuin karriääriäni ajatellen kysyn...

• Suttura kirjoitti:

Minne tää Lempi lähti? Aukeni uusi ura, vai?
        Potkittiiko ylös vai alas vai ulos?

Noin van niinkuin karriääriäni ajatellen kysyn...

Kenelläkään ei ole tarkkaa tietoa siitä, mihin entinen sihteerimme Suhina Lempi oikein lähti. Lempi tykkäsi kansainvälisestä ilmapiiristä, ja siksi hänelle ei ollut kylässämme tarpeeksi haasteita. Kylässämme on vain muutama maksukykyinen virkamies.

Huhupuheiden mukaan Lempi on nyt Bryselissä töissä. Euroedustajamme ovat kuulemma kyllästyneet paikallisiin palveluihin, ja siksi he ovat kutsuneet Brysseliin tuttua kotimaista työvoimaa. Ehkä EU-päätökset ovat tulevaisuudessa entistä parempia, kun työskentelyolosuhteetkin ovat herroilla nyt kunnossa.

• Suttura
        Yleismies kirjoitti:

Kenelläkään ei ole tarkkaa tietoa siitä, mihin entinen sihteerimme Suhina Lempi oikein lähti. Lempi tykkäsi kansainvälisestä ilmapiiristä, ja siksi hänelle ei ollut kylässämme tarpeeksi haasteita. Kylässämme on vain muutama maksukykyinen virkamies.

Huhupuheiden mukaan Lempi on nyt Bryselissä töissä. Euroedustajamme ovat kuulemma kyllästyneet paikallisiin palveluihin, ja siksi he ovat kutsuneet Brysseliin tuttua kotimaista työvoimaa. Ehkä EU-päätökset ovat tulevaisuudessa entistä parempia, kun työskentelyolosuhteetkin ovat herroilla nyt kunnossa.

Pyh!
        Ja mää kun en minnekään Brysseliin lähde!
        Kenellekään lemmiksi neuvonantajaksi :-/

Eiks se Einarin vaimo ollut jo melko iäkäs?

• tanssiva_tamma

"Nainen on syntynyt äidiksi, rakastajattareksi, vaimoksi, sisareksi. Hän on syntynyt edustamaan yhteyttä, yhteisyyttä, kanssakäymistä. Hän on syntynyt elämänantajaksi, ei hulluuden kylväjäksi."

• Poimin tekstin viisaiden ajatelmien kokoelmaani.

Kiitokset sinulle Tanssiva Tamma.;))

• arska696

Jos joku sanoo ihmistä naiselliseksi, miellän hänen tarkoittavan semmoisia pyöreitä muotoja vartalossa, joko takamuksessa, reisissä, vatsassa, lantiossa tai rinnoissa. Mieskin voi olla naisellinen, jos omaa ison pepun ja kapeat hartiat tai vaikka oikein kunnon pusuhuulet. Naisellisuuden vastakohta ei välttämättä ole miehekkyys, vaan se voi olla myös tyttömäisyys tai poikamaisuus tai androgyynius.

Voiko epäseksuaalinen nainen olla mielestänne naisellinen?

• ja jokaisella taitaa olla omia erilaisia tulkintojaan niinkuin kaikkiin muihinkin asioihin.

Jotkut miehet (ja naiset) näkevät naisellisuutta liikkumisessa, eleissä, ilmeissä, tavassa, jolla nainen ilmaisee itseään ja sisäisessä säteilyssä, vaikkeivät naisen muodot korostetusti naisellisia olisikaan. Ehkä seksuaalisuus on silloin kätketympää ja hienovaraisempaa, mutta silti aistittavissa jollain tasolla.

• äijäpolo

syvemmät pohdinnat niin kyllä nymfit ja haaremin kaunottaret ovat miehisyyteeni vetoavasti naisellisia :))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe