neistymieheen. auts. ei näin pitänyt käydä.
mies on kuin viilipytty tai ehkä pientä "käymistä" havaittavissa.
ei oikein ota selvää.
saako neitytmiehestä koskan selvää;)?
ihastunut vanhempaan...
5
1273
Vastaukset
- Jossinen
Kyllä niistä muutamassa vuodessa näkee kiinnostaako vaiko eikö :) Nalkuttamista ja roikkumista neitsytmies ei siedä, heihin pätee sama vanha viisaus kuin kesyttämättömiin eläimiin - anna vapautta, älä pakota äläkä vaadi, äläkä missään tapauksessa ruikuta perään niin neitsytmies tulee itse luoksesi eikä edes huomaa kesyyntyneensä :)
- neitsyt-mies pettää aina
Jos tämä mies puhuu asiata itse neitsyt-miehenä, hän ei ole oikea neitsyt. Ja hyvä niin!
Neitsyt-mies käy kiinni aina, kun on pieninkin tilaisuus.
Totta on, että neitsyt-mies luulee olevansa valtias. Voi ehkä antaa sinulle valtaa, vain jotta voisi ojentaa sinua, mitenkä asia oikeasti on.
Neitsyt-miestä ei voi kesyttää. Neitsyt-mies on niin itseään täynnä, että ei lopulta huomaa ketään eikä mitään muutaa kuin itsensä. - jossinen
neitsyt-mies pettää aina kirjoitti:
Jos tämä mies puhuu asiata itse neitsyt-miehenä, hän ei ole oikea neitsyt. Ja hyvä niin!
Neitsyt-mies käy kiinni aina, kun on pieninkin tilaisuus.
Totta on, että neitsyt-mies luulee olevansa valtias. Voi ehkä antaa sinulle valtaa, vain jotta voisi ojentaa sinua, mitenkä asia oikeasti on.
Neitsyt-miestä ei voi kesyttää. Neitsyt-mies on niin itseään täynnä, että ei lopulta huomaa ketään eikä mitään muutaa kuin itsensä.Olen törmännyt ja jopa pari vuotta seurustellut tuollaisen itseään täynnä olevan neitsymiehen kanssa, mutta tämä nykyinen jonka kanssa ollaan yhtä pidetty kolme vuotta, on kyllä tosi kultainen ja huomaavainen :) On tietenkin niitä neitsyen piirteitä, ja valtiaan elkeet, mutta kun sitä oikein kohtelee niin hakisi vaikka kuun taivaalta. Toisaalta - miksipä ei käyttäytyisi kuin valtias kun sehän se on, mies on mies ja nainen on nainen, enkä minä skorpparina mitään nyhveröä kahta tuntia pidempään katsoisikaan :)
Kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa ja valtavasti rakkautta.... :) - Sinut vielä..
jossinen kirjoitti:
Olen törmännyt ja jopa pari vuotta seurustellut tuollaisen itseään täynnä olevan neitsymiehen kanssa, mutta tämä nykyinen jonka kanssa ollaan yhtä pidetty kolme vuotta, on kyllä tosi kultainen ja huomaavainen :) On tietenkin niitä neitsyen piirteitä, ja valtiaan elkeet, mutta kun sitä oikein kohtelee niin hakisi vaikka kuun taivaalta. Toisaalta - miksipä ei käyttäytyisi kuin valtias kun sehän se on, mies on mies ja nainen on nainen, enkä minä skorpparina mitään nyhveröä kahta tuntia pidempään katsoisikaan :)
Kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa ja valtavasti rakkautta.... :)Tulet olemaan ikuisesti katkera. Tulet vielä saamaan ikuisen haavan sieluusi. Ja saat katua sitäkin, että tuhlasit niin monta vuotta parhaista vuosistasi neitsyen nujertavassa seurassa.
- Jossinen
Sinut vielä.. kirjoitti:
Tulet olemaan ikuisesti katkera. Tulet vielä saamaan ikuisen haavan sieluusi. Ja saat katua sitäkin, että tuhlasit niin monta vuotta parhaista vuosistasi neitsyen nujertavassa seurassa.
Mutta en minä katkera ole jos niin käy, vihainen aikani ja tottakai se sattuisi, mutta siitä selviää hengissä. Mutta päivääkään enkä hetkeäkään mitä tämän neitsytmiehen kanssa olen saanut viettää ja saan viettää, en kadu :) Ei tämä neitsytmies minua nujerra, skorpioni pitää kyllä puolensa ja sehän okin yksi asioista miksi minua arvostaa ja kunnioittaa - en ole tahdoton nukke joka antaa polkea ja jota voi pompottaa. Minua ei nujerreta :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904