Tumma vaiko

vaalea....

se on tietenkin maku asi mutta itseäni kiinnostaa tumma nainen.
Tansseissakaan en hae vaaleaa naista tanssimaan jos vaihto ehtona olisi tumma nainen.
Tumma ja hoikka,siinä on tyyliä,

27

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkihan me olemme melkein harmaita jo. Tuleepahan sitä tasotusta sitten iän mukana.

• vaille vaikka et

hakisikaan. tanssitaitosi tietäen

• vai tiedät

kumpa tietäisit niin varmasti haluaisit tanssia.

• on olemukses
        vai tiedät kirjoitti:

kumpa tietäisit niin varmasti haluaisit tanssia.

ihanko totta!älä unta nää.

• olla se,

jolla on kaksi vasenta jalkaa.

• onko viel

vielä hiuksia joita ei ole koskaan värjätty.Siis ihan oma väri tai joissa ei permistä koskaan otettu.

• no on tietenkin

täysi tukka on ,ei kalju pilkota ainakaan vielä eikä harmaitakaan ole.

• Heikunkeikku

Mulla on punaiset hiukset, eikä ole värjätty. Lapsena olin tosi katkera, kun minulla oli punaiset hiukset ja PISAMIA naama täynnä.
        Permanenttia en ole koskaan ottanut. Nuorena yritin epätoivon vimmalla SUORISTAA hiuksiani, kun lähdettiin tansseihin. Jos oli pakkasta tai kuiva ilma, hiukset pysyivät suhteellisen suorina, mutta kauhistuttavinta oli jos satoi tai oli kostea ilma, niin hiukset menivät kiharalle ja SITTEN OLI KOKO ILTA PILALLA :)

• joka aamu

yöllisen temmellyksen jälkeen.

• Heikunkeikku
        joka aamu kirjoitti:

yöllisen temmellyksen jälkeen.

Niin mullakin

• reiska*

olet karannut?me ollaan toisten hoitajien kanssa haettu sinua.
      Sulla on se vaippakin vaihtamatta,hyh hyh.

• iltalääkkeet

ja mene nyt nukkumaan. Sulla näyttää olevan lääkkeen otto aika.

• minä nääs

katson onko karvoja vai ei. Karvalliset kiinnostaa enemmän.

• hildurvonhopsis

Oikeastaan miehen hiuksilla ei ole niin väliä. Tärkeämpää on se, mitä siellä pääkopan sisällä on.

• ei oo haaleita.

Seurustelukumppaneista yhdeksän kymmenestä on tainnut olla blondeja tai vaaleita brunetteja.

• kotikiusattu

punainen pitkä tukka naisella on upea.

• enkelitrio

50 naisel on kyl munst aika harvinaist.Mut yhrem mää tiärä....punainen pitkä tukka,hoikka nainen...
        Aira Samulin :)

• Juniperus
        enkelitrio kirjoitti:

50 naisel on kyl munst aika harvinaist.Mut yhrem mää tiärä....punainen pitkä tukka,hoikka nainen...

Tukka naisella on tietysti kiva, mutta eihän se nyt ihan siitäkään kiinni ole.

Ja Aira Samulinin naurua en jaksaisi päivääkään.

• Pirre*
        Juniperus kirjoitti:

Tukka naisella on tietysti kiva, mutta eihän se nyt ihan siitäkään kiinni ole.

Ja Aira Samulinin naurua en jaksaisi päivääkään.

Minusta Airin nuaru on oikeaa ja tulee ihan aidosti, - minut se saa hyvälle tuulelle.

• kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

pient raja,jos mä olissi uskaltan ol oikke reheline mettäsika mä olssi sanon et.
        Naisel kuulus ol lyhkäne hame ja pitk punane tuk.

• Juniperus
        Pirre* kirjoitti:

Minusta Airin nuaru on oikeaa ja tulee ihan aidosti, - minut se saa hyvälle tuulelle.

Aira kosiskeli minua vävykseen joskus, mutta onnekseni ei kohtalo minua siihen liittoon kuljettanut. Nyt tytär näyttää äitiään vanhemmalta ja kaiken muun lisäksi joutuisin anoppini kamalaa naurunkaahkatusta kuuntelemaan.

• Pirre*
        Juniperus kirjoitti:

Aira kosiskeli minua vävykseen joskus, mutta onnekseni ei kohtalo minua siihen liittoon kuljettanut. Nyt tytär näyttää äitiään vanhemmalta ja kaiken muun lisäksi joutuisin anoppini kamalaa naurunkaahkatusta kuuntelemaan.

Kyllä tietysti on naurussakin oltava joku tolkku, eihän sitä tolkutonta hohotusta tietysti kukaan jaksas, ..ja sitten, arvelet että ei oisi anopiltas hymy hyytyny..;)

• enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

pient raja,jos mä olissi uskaltan ol oikke reheline mettäsika mä olssi sanon et.
        Naisel kuulus ol lyhkäne hame ja pitk punane tuk.

Erelles Aira Samulin,ain ilone ja virkkunenki :)

-lyhkäne hame ja pitkä punane tukka, ikkää 50 ,hui.
        met ollaa kaukankaukan sun ihanne naisestas.Siit on
        kymmene vuat aikkaa,ku tukast 40senttii pois ja hamesse melke yht pal lissää.T.enkelit ^^j^^ ^^j^^

• kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

Erelles Aira Samulin,ain ilone ja virkkunenki :)

-lyhkäne hame ja pitkä punane tukka, ikkää 50 ,hui.
        met ollaa kaukankaukan sun ihanne naisestas.Siit on
        kymmene vuat aikkaa,ku tukast 40senttii pois ja hamesse melke yht pal lissää.T.enkelit ^^j^^ ^^j^^

jahka mun polvirukoukset toteutuu ja näen enkeleitä ole varma että lankean loveen,siis noin kuvannollisesti.
        Niinku samaanit lapis ,ymmärräks?

• enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

jahka mun polvirukoukset toteutuu ja näen enkeleitä ole varma että lankean loveen,siis noin kuvannollisesti.
        Niinku samaanit lapis ,ymmärräks?

Meijän kolmen kans,no,hui ja höpöhöpö ittelles !
        Sit muute tulet kans tai met tullaa kottoot hakemaa.
        Mää lupasi Tammil.Kiva,sit meit on TRIO,ku mennää.
        Mennää simmot käsikäres.Sää ole keskel,ni es pyärry jännityksest.Ruppe pitämää aamukampaa vaa jo.

• ibiza*

Aikanaan menin avioliittoon vaaleahiuksisen tytön kanssa joka olikin tummatukkainen... Se vetysuperoksidi... No, päivääkään en ole katunut valintaani...

• Puidenhalaaja

Eli isäni näköiset miehet viehättävät ensinäkemältä.
      No, onhan sitä tullut ihastuttua vaikka minkävärisiin ja kokoisiin. Mutta hernekeppi ei innosta, mieluummin pallopaita.

Ja tärkeintä tietysti on se sisusta. Jos pitää jostakin ihmisestä, niin pian huomaa pitävänsä myös hänen ulkonäöstään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe