eksyin sitten puolitutun skorpionin sänkyyn pari päivää sitten...kannattaako soittaa vai onko skorpparit niitä jotka itse ottavat yhteyttä halutessaan?
mitä tehdä....
5
1284
Vastaukset
- soitat :)
skorpioni tee sitä, sillä hän odottaa sinun tekevän seuraavan siirron, koska haluaa tietää oletko kiinnostunut. kyllä sinäkin huomaat, jos häntä kiinnostat... ;)
mikä olet omalta merkiltäsi?
muuten, oliko hyvät kyydit..?- niza
mieleni tekevi lisää....=)...laitoin kyllä vähän epämääräisen viestin menemään...mitään ei ole kuulunut takaisin..en kyllä ole ihan varma mutta luulen että sillä on ex:n kanssa vielä jotain selvittämätöntä..nyt vähän kyllä harmittaa että menin laittamaan sille mitään..
- kyyditystä
niza kirjoitti:
mieleni tekevi lisää....=)...laitoin kyllä vähän epämääräisen viestin menemään...mitään ei ole kuulunut takaisin..en kyllä ole ihan varma mutta luulen että sillä on ex:n kanssa vielä jotain selvittämätöntä..nyt vähän kyllä harmittaa että menin laittamaan sille mitään..
missähän tämä tapahtui..itselläni samankaltainen tapahtuma viikonloppuna:) kerrohan tarkemmin oletko kyydittäjäni :)
- niza
kyyditystä kirjoitti:
missähän tämä tapahtui..itselläni samankaltainen tapahtuma viikonloppuna:) kerrohan tarkemmin oletko kyydittäjäni :)
lahdessa....pakkohan se on sanoa kun alkoi häiritä..sulla?
- Seinäjoella
niza kirjoitti:
lahdessa....pakkohan se on sanoa kun alkoi häiritä..sulla?
oli missä tämä tapahtui....vaan siitä ex jutusta, en kyl ole täs tapauksessa niinkään varma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063