Hyvä hammaslääkäri?

Ei tu kuntoon ei...

Kenelle hammaslääkärille kannattaa aika varata Anjalankoskella, nyt kun sen saa itse päättää? Onko täällä sellaista hammaslääkäriä, joka osaa hommansa, ja on vieläpä ihmisystävällinen (=osaa puhua, ymmärtää potilaan jännityksen)?

Olen käynyt tähän mennessä aina samalla lääkärillä, ja olen alkanut epäillä, että "tulisin toimeen" paremmin jonkun muun kanssa. Nyt on käynyt jo kahdesti niin, että tarkastuksessa hammaslääkäri ei ole nähnyt jo olemassa olevaa reikää, ja toinen noista mokista johti siihen, että seuraavan vuoden tarkastuksen jälkeen hammas piti juurihoitaa. Lisäksi minua vähän vaivaa kyseisen tohtorin tietynlainen jurous.

Kiitos, jos jollakin on antaa mielipidettä asiaan!

17

5568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsdsdklssasd

Juroudesta en tiedä, mutta Kouvolassa törmäsin kerran oikein kunnon SADISTIIN!!!

Luoja meitä vastaavilta hammaslääkäreiltä pelastakoon!

(Ja onneksi hammaslääkäri nro 2 pelasti minut hammaslääkäri nro 1:ltä = sadistilta...!)

• Miina&Manu

Inksan hammashoitolasta mieshammaslääkäriä (Niskanen).

• ggggggg

kenties maso? tai sadisti

kysyjä haluaa juuri vältää tälläistä puhumatonta juroa hammasläkäriä

• Hammaslääkärihän
        ggggggg kirjoitti:

kenties maso? tai sadisti

kysyjä haluaa juuri vältää tälläistä puhumatonta juroa hammasläkäriä

tökkii ikeneen piikillä.

• Tavallinen terv.kesk
        Hammaslääkärihän kirjoitti:

tökkii ikeneen piikillä.

LÄÄKÄRIHÄN ei sitä tee.

• iskä

OLLI rääkkää lapsia, en IKINÖÄ enää vie lastani sille !!

• ggggggg

suosittele inksan mieslääkäriä, kävin kaksi kertaa saman asian takia viikon välein.. kohtelu kamalaa, ei puhu mitään .. jos pelkäät hammaslääkäriä niin tästä kyllä pelkosi vaan yltyy... tuli mieleen vitsit kouluhammaslääkäreistä

• Keskustelun aloittaja

Myönnettäköön, että juuri tältä lääkäriltä haluaisin pois. Varmasti hän on hyvä lääkäri, kun joku suositteleekin häntä, mutta minua kauhistuttaa juuri tuo puhumattomuus. Jotkut jopa toivovat sellaista, mutta minä en.

Luulisi, että olisi kaikkien etu, jos potilas voisi valita hammaslääkärin, jonka käsissä tuntee olonsa niin miellyttäväksi kuin mahdollista. Kaikille hammaslääkäreille varmaan riittäisi kannattajansa.

Tilanne on se, että pääsin tänään toiselle läkärille kun kipu vain yltyi, mutta hän ei ruvennut tekemään mitään siksi, kun hänen kollegansa oli vasta hoitanut hampaan ja ottanut röntgenkuvankin, eikä ulospäin näy mätäpaiseita. Antibioottikuurin sain (miksiköhän, jos hammas kerran on terve?). Hampaassa ei siis ole mitään vikaa, mutta silti tuntuu kuin toinen puoli päästä halkeaisi kohta. Nyt täytyy vain toivoa kovasti lottovoittoa, että olisi varaa kokeilla yksityistä hammaslääkäriä. Tuntuu, että lauantaihinkin tässä olotilassa on julmetun pitkä aika. Voi itku sentään...

En haluaisi olla hankala potilas. Voi kun voisinkin tykätä kaikista hammaslääkäreistä, lääkäreistä ja muista, joiden kanssa joudun asioimaan. Inhottaa olla luottamatta ihmisiin, jotka varmasti yrittävät parhaansa. Mutta näin maallikon on vaikea sanoa, onko normaalia, jos vaikka juurihoito epäonnistuu kahdella kerralla kolmesta ja reijät jäävät huomaamatta vuosittaisissa tarkastuksissa. Minulla on huono omatunto siitä, että en parane itsekseni, ja joudun vaivaamaan lääkäreitä tämän saman asian takia vielä uudelleen.

Keskustelun aloittaja kirjoitti:

Myönnettäköön, että juuri tältä lääkäriltä haluaisin pois. Varmasti hän on hyvä lääkäri, kun joku suositteleekin häntä, mutta minua kauhistuttaa juuri tuo puhumattomuus. Jotkut jopa toivovat sellaista, mutta minä en.

Luulisi, että olisi kaikkien etu, jos potilas voisi valita hammaslääkärin, jonka käsissä tuntee olonsa niin miellyttäväksi kuin mahdollista. Kaikille hammaslääkäreille varmaan riittäisi kannattajansa.

Tilanne on se, että pääsin tänään toiselle läkärille kun kipu vain yltyi, mutta hän ei ruvennut tekemään mitään siksi, kun hänen kollegansa oli vasta hoitanut hampaan ja ottanut röntgenkuvankin, eikä ulospäin näy mätäpaiseita. Antibioottikuurin sain (miksiköhän, jos hammas kerran on terve?). Hampaassa ei siis ole mitään vikaa, mutta silti tuntuu kuin toinen puoli päästä halkeaisi kohta. Nyt täytyy vain toivoa kovasti lottovoittoa, että olisi varaa kokeilla yksityistä hammaslääkäriä. Tuntuu, että lauantaihinkin tässä olotilassa on julmetun pitkä aika. Voi itku sentään...

En haluaisi olla hankala potilas. Voi kun voisinkin tykätä kaikista hammaslääkäreistä, lääkäreistä ja muista, joiden kanssa joudun asioimaan. Inhottaa olla luottamatta ihmisiin, jotka varmasti yrittävät parhaansa. Mutta näin maallikon on vaikea sanoa, onko normaalia, jos vaikka juurihoito epäonnistuu kahdella kerralla kolmesta ja reijät jäävät huomaamatta vuosittaisissa tarkastuksissa. Minulla on huono omatunto siitä, että en parane itsekseni, ja joudun vaivaamaan lääkäreitä tämän saman asian takia vielä uudelleen.

siellä asuessani käynyt Mylsällä miespuolisella Niemellä ja olen tykänny et hoito on ollut hyvää.
        Naispuolisesta versiosta olen kuullut (en siis itse todennut) moitittavaa, et olis aika kovakourainen.

• Mylsältä.
        *** kirjoitti:

siellä asuessani käynyt Mylsällä miespuolisella Niemellä ja olen tykänny et hoito on ollut hyvää.
        Naispuolisesta versiosta olen kuullut (en siis itse todennut) moitittavaa, et olis aika kovakourainen.

Joskus vuosia sitten olen käynyt molemmilla Niemillä. Nainen oli muistaakseni helläkätinen. Kysyi ennen toimenpidettä, että puudutetaanko.Mies Niemellä käynyt myös. Ok, ei moitittavaa.
        Nyt käyn Keltsulla mieslääkärillä. Ok, ei moitittavaa.
        Hammaslääkärikammoinen en ole ja kipukynnys on korkea, mutta Inksan naislääkäriä en suosittele!

• on sanonut
        Mylsältä. kirjoitti:

Joskus vuosia sitten olen käynyt molemmilla Niemillä. Nainen oli muistaakseni helläkätinen. Kysyi ennen toimenpidettä, että puudutetaanko.Mies Niemellä käynyt myös. Ok, ei moitittavaa.
        Nyt käyn Keltsulla mieslääkärillä. Ok, ei moitittavaa.
        Hammaslääkärikammoinen en ole ja kipukynnys on korkea, mutta Inksan naislääkäriä en suosittele!

moni tuosta Inksan naishammaslääkäristä. En sitten tiedä, kun en ole ikinä joutunut hänellä käymään, mutta sen verran hurjat on jutut hänestä, että en ihan vapaaehtoisesti sinne menisikään.

• Ukkeli Oo
        on sanonut kirjoitti:

moni tuosta Inksan naishammaslääkäristä. En sitten tiedä, kun en ole ikinä joutunut hänellä käymään, mutta sen verran hurjat on jutut hänestä, että en ihan vapaaehtoisesti sinne menisikään.

tuolla samalla Inksan naishammaslääkärillä käynti. Ei puuduttanut tulehtunutta takahammasta, kun rupesi sitä poistamaan. Ensin puristi sen kappaleiksi, eikä meinannut millään saada kaikkea pois. 15 min hirmuinen kokemus. Väänsi myös leuan lukkoon.
        Kävin toisella mieslääkärillä seuraavalla kerralla ja uskomattoman hyvä.

• kylläkin.
        Ukkeli Oo kirjoitti:

tuolla samalla Inksan naishammaslääkärillä käynti. Ei puuduttanut tulehtunutta takahammasta, kun rupesi sitä poistamaan. Ensin puristi sen kappaleiksi, eikä meinannut millään saada kaikkea pois. 15 min hirmuinen kokemus. Väänsi myös leuan lukkoon.
        Kävin toisella mieslääkärillä seuraavalla kerralla ja uskomattoman hyvä.

taas Inksan Olli on paras hammaslääkäri jolla olen käyny! Aikasemmat ovat saaneet kauhusta sekasin mutta Olli puuduttaa, selittää kyllä mitä aikoo tehdä mutta ei höpise turhia vaan keskittyy työhönsä! Jouduin käymään poistattamassa 2 katkenneen hampaan juuret ja laitto puudutusainetta ja minä hikoilin turhaan penkissä, mutta kun ei sattunu yhtään ja kuinkahan monta kertaa kävin niin jouduin toteamaan että on paras hammaslääkäri ja pelko häipyi. Tosin kerran kävi niin että puudutus ei auttanut yhtään ja sattu ihan vietävästi, mutta sehän ei ole hammaslääkärin vika jos keho ei ottanu lääkettä vastaan.

• jebs123

Olli on parhautta kyllä. Itse en kyllä todellakaan haluaisi hullua höseltäjää. Kouluhammaslääkäri vaihteli aina hoidon yhteydessä ruokaresptejä hoitajan kanssa ja katsoi kaikkialle muualle, kun porattavaan hampaaseen! Olisi aivan absurdia, mutta saivat noottia siitä ja tilanne parani hetkeksi. Näin siis ex-asuinpaikkakunnalla. En silti viitsi edes mainita armeijan hammashoitoa aikoinaan, kun 2 tervettä hammasta poistettiin!

• The tooth

Mynttinen on hyvä, mutta missä tuo nykysin vaikuttaa?

• hyvä lekuri

Tiilikaisen Juha on ainakin hyvä hammaslääkäri, sillä olen käynyt jo vuosia, Mynttisen Timo taitaa olla yksityisenä kouvolassa nykyään

• auts kun ei sattunu

Kyllä mää suosittelen Ollia, ei tarvi höpöttää vaan mielummin keskittyy työhönsä.
      Itekkään en työtä tehdessä viitti pal höpöttää, keskityn mielummin työhön ja höpöttelen sit tauolla.
      Ja hammaslääkäripelkohan on siellä omien korvien välissä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe