skorppari(m) & rapu(n)

tiituska0

mitäs mieltä tällaisesta itse olen tyypillinen rapu nainen ja mieheni on todella omistava ja mustasukkainen. Mutta myös uskollinen herkkä luotettava ja rakastava skorppari. Vauva alullaan joten onkos toivoa..?

3

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (: toinen rapu (n)

Kuulostat iha meikäläiseltä, tai ainakin itse olen kyllä myös tyypillinen rapu nainen, varmaan samoja ravun piirteitä löytyy sinustakin kun molemmat kerta rapuja ollaan :)

Mulla on kans skopu mies, kovin on mustasukkainen ja omistavaa tyyppiä.. mutta niin olen minä itsekkin. Joskus tuntuu vaa et pää kilahtaa jos menee vähä yli sen mustasukkaisuuden kanssa mutta toinen on vaa hyväksyttävä sellaisena kuin on.. :)
      Koska itsessänikin on niitä vikoja, tai sanotaa näin, että hyvä vaan, molemmat tietää sen kyllä varmasti sitten että välittävät toisistaa iha kunnolla. :)

Uskon että teillä on toivoa, ja kun vauvakin on aluillaa, niin ihana kuulla tosiaan noin iloisia uutisia sieltä päin!
      Meillä ei vielä vauvaa tiedossa, mies sen haluasi, en tiedä onko iha tosissaan mutta aina silloin tällöin puhuu lasten teosta ;) ja kyllähän minäkin niitä haluan, tietysti, yritän vaan saada ensin uuden ammatin, tai ainakin työn jos en pääse opiskelemaan, sitten tulevaisuudessa katsoo sitä milloin on sen vauvan oikea aika.

Oletkos lukenut horoskooppi kirjoja kuinka paljon, lukenu juuri rapu naisesta ja skorppioni miehestä? ..Kerrotaan että kun nämä kaksi merkkiä kohtaavat, syntyy täydellinen ja ihana liitto heidän välilleen. Ja niin minäkin tunnen juuri nytten. Tuntuu ettei parempaa miestä olisi voinut toivoakaan :)

Rapunainen

• aikaisemmin

oli ihan kivaa, kaikki synkkasi, itsekin sanoi niin, ja sitten se mies (skorpioni) jätti tosta noin vain, nyt ei siitä ole edes ystäväksi. En tiedä mikä siihen iski, loukannut on monin tavoin näillä sen jälkeisillä teoillaan. Tahallsita kai. Itse olen ajatellut että jos kaiken sen HYVÄN jälkeen ei kelpaa niin saa olla kelpaamatta. Sitten ei joko mikään kelpaa, ja semmoiseen pyöritykseen en aio lähteä, tai sitten kelpaa joku pahanmoinen noita-akka. Jos ei sen noita-akan ja mun eroa ymmärrä vaikka koettu on niin on kai sen noita-akkansa oikein itse ansainnut. Ehkä skorpioni ei halua olla onnellinen vaan kärsiä.
        Kaikkien näiden vuosien jälkeen EI IKINÄ ENÄÄ SKORPIONIA minulle, olen mieluummin vähemmän synkaavan kanssa joka kohtelee minua hyvin niin kuin minä häntä. Vähemmästäkinvoi olla onnellinen. Ehkäpä skorpionini oli mieleltään sairas vai onko se tyyppivika?
        No joka tapauksessa onnea kaikille teille joilla hyvin menee rapu-skorpioni-yhdistelminä. Omani sattuu vieläkin kun ajattelen. Onnistui loukkaamaan tosi syvältä.

• lollotar2

Kyllä se toimii jos on luottamusta ja rehellisyytä niin ei ole mitään hätää sillä rakkautta ja uskolisutta myös rehellisyyttä ei tästä suhteesta puutu,mutta jos tekee väärin niin kosto on suluinen eikä se helpolla sit lopu.skorppari osaa sitten pistää ja kovaa sen tietää kyllä nahoisaan ja viha on suuri jos sen luottamuksen pettää tai satutaa. Skorppari nainen:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe