Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

skorppari(m) & rapu(n)

tiituska0

mitäs mieltä tällaisesta itse olen tyypillinen rapu nainen ja mieheni on todella omistava ja mustasukkainen. Mutta myös uskollinen herkkä luotettava ja rakastava skorppari. Vauva alullaan joten onkos toivoa..?

3

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (: toinen rapu (n)

      Kuulostat iha meikäläiseltä, tai ainakin itse olen kyllä myös tyypillinen rapu nainen, varmaan samoja ravun piirteitä löytyy sinustakin kun molemmat kerta rapuja ollaan :)

      Mulla on kans skopu mies, kovin on mustasukkainen ja omistavaa tyyppiä.. mutta niin olen minä itsekkin. Joskus tuntuu vaa et pää kilahtaa jos menee vähä yli sen mustasukkaisuuden kanssa mutta toinen on vaa hyväksyttävä sellaisena kuin on.. :)
      Koska itsessänikin on niitä vikoja, tai sanotaa näin, että hyvä vaan, molemmat tietää sen kyllä varmasti sitten että välittävät toisistaa iha kunnolla. :)

      Uskon että teillä on toivoa, ja kun vauvakin on aluillaa, niin ihana kuulla tosiaan noin iloisia uutisia sieltä päin!
      Meillä ei vielä vauvaa tiedossa, mies sen haluasi, en tiedä onko iha tosissaan mutta aina silloin tällöin puhuu lasten teosta ;) ja kyllähän minäkin niitä haluan, tietysti, yritän vaan saada ensin uuden ammatin, tai ainakin työn jos en pääse opiskelemaan, sitten tulevaisuudessa katsoo sitä milloin on sen vauvan oikea aika.

      Oletkos lukenut horoskooppi kirjoja kuinka paljon, lukenu juuri rapu naisesta ja skorppioni miehestä? ..Kerrotaan että kun nämä kaksi merkkiä kohtaavat, syntyy täydellinen ja ihana liitto heidän välilleen. Ja niin minäkin tunnen juuri nytten. Tuntuu ettei parempaa miestä olisi voinut toivoakaan :)

      Rapunainen

      • aikaisemmin

        oli ihan kivaa, kaikki synkkasi, itsekin sanoi niin, ja sitten se mies (skorpioni) jätti tosta noin vain, nyt ei siitä ole edes ystäväksi. En tiedä mikä siihen iski, loukannut on monin tavoin näillä sen jälkeisillä teoillaan. Tahallsita kai. Itse olen ajatellut että jos kaiken sen HYVÄN jälkeen ei kelpaa niin saa olla kelpaamatta. Sitten ei joko mikään kelpaa, ja semmoiseen pyöritykseen en aio lähteä, tai sitten kelpaa joku pahanmoinen noita-akka. Jos ei sen noita-akan ja mun eroa ymmärrä vaikka koettu on niin on kai sen noita-akkansa oikein itse ansainnut. Ehkä skorpioni ei halua olla onnellinen vaan kärsiä.
        Kaikkien näiden vuosien jälkeen EI IKINÄ ENÄÄ SKORPIONIA minulle, olen mieluummin vähemmän synkaavan kanssa joka kohtelee minua hyvin niin kuin minä häntä. Vähemmästäkinvoi olla onnellinen. Ehkäpä skorpionini oli mieleltään sairas vai onko se tyyppivika?
        No joka tapauksessa onnea kaikille teille joilla hyvin menee rapu-skorpioni-yhdistelminä. Omani sattuu vieläkin kun ajattelen. Onnistui loukkaamaan tosi syvältä.


    • lollotar2

      Kyllä se toimii jos on luottamusta ja rehellisyytä niin ei ole mitään hätää sillä rakkautta ja uskolisutta myös rehellisyyttä ei tästä suhteesta puutu,mutta jos tekee väärin niin kosto on suluinen eikä se helpolla sit lopu.skorppari osaa sitten pistää ja kovaa sen tietää kyllä nahoisaan ja viha on suuri jos sen luottamuksen pettää tai satutaa. Skorppari nainen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe