.. onko normaalia, että juuri kun luulin, etten enää kuule hänestä, niin kirjoittaa ja ilmoittaa, että kaipaa ja olen hänen mielessään koko ajan. Olemme olleet vain kirjoitus- ja puhelinyhteyksissä, emme tavanneet, vaikka olemme sitä suunnitelleet.
Härkämies otti itse yhteyttä ja ilmoitti valinneensa minut. Pyytäessään "yhtä juttua" ja minun kieltäydyttyä en kuullut hänestä enää mitään, kunnes nyt.
Härkämiehet, onko tavallista teille, että "häviätte" ja sitten yht'äkkiä otatte yhteyttä. Onko odotettavissa jälleen hiljaisuutta?
Jokainen on tietenkin erilainen, mutta jos jollain kokemusta, kertokaa!
Please, kertokaa härkämiehistä ...
11
2559
Vastaukset
- kaksostytsy
härkä ottaa aina välillä välimatkaa sit taas ilmaantuu kuin tyhjästä ja yllättää täysin... ja naisia on paljon ystävänä mutta ei yhtään sen vakavampana kumppanina ja kenestäkään ei kuitenkaan irrota otettaan(:
- No SM-sex
Kyllä, samantyyppistä on ollut. Ja pyysi seksuaalisiin fetisseihin liittyviä juttuja. Kyseessä netistä minuun yhteyttä ottanut mies.
- riski uskoa
Se on voinut huijata horoskooppimerkkinsä. Mä en usko nettailijoihin ollenkaan.
- .,,kll
riski uskoa kirjoitti:
Se on voinut huijata horoskooppimerkkinsä. Mä en usko nettailijoihin ollenkaan.
noin ,hän olikin kaksonen lopulta??
- urheapikkupaviaani
Njaaah, ainakin itellä ihmissuhteissa on niin, että jos menee poikki jonkun kanssa, niin en varmana halua enää koskaan nähdä kyseistä henkilöä, saati olla edes puheyhteydessä. Enkä tule jälkeenpäin kyselemään mitään. Yleensä toinen osapuoli on se, joka yrittää saada välejä takaisin.
- skopu nainen
itsellä oli suhde härkämieheen ja lopetin sen koska sain hänet valheesta kiinni, nyt hän ei halua olla missään tekemisissä minun kanssa vaikka itse mokasi, miksi olette niin lapsellisia, ettekö näe vai ettekö halua tunnustaa omia virheitä, vielä lisäksi tämä mies haukkuu minua kaikille miehille ettei kukaan vaan kiinnostuisi minusta, naurettava pelle.
- Kummastus
Mikähän mahtoi olla se "yks juttu" jota pyysi? Vaikuttiko asiaan?
- Mikä Juttu ??
Härkämiestä tapailen ja on tämä suhde melkoisen mutkikas...
- nimmerkki aloittaja
oli, että pyysi hiukan rahaa.
Mutta kertoi, sitten myöhemmin, ettei ollut minun vikani, etten voinut antaa hänelle rahaa ;)
Ulkonäöltään tämä härkämies aivan NAMU. - HärkäNainen23
nimmerkki aloittaja kirjoitti:
oli, että pyysi hiukan rahaa.
Mutta kertoi, sitten myöhemmin, ettei ollut minun vikani, etten voinut antaa hänelle rahaa ;)
Ulkonäöltään tämä härkämies aivan NAMU.Hei
Härille voi olla tyypillistä kadota hetkeksi, jos edellisessä rakkaudessa on ollut pettymystä (seuraavassa pelailua ja huomionhakua.)
Härät on huomionhakuisin ja vaativat kehuja. Näin heidät voi pitää itsellään vaikka kuinka kauan.
Yleensä härät on kauniita/ komeita tapauksia, ja itsellä haavissa aivan ihanan näköinen härkämies, ei enenn olekaan härkämiestä ollut.
Edellinen oli skorpioni mies, ja aivan hirveä tapaus! - skopu nainen
HärkäNainen23 kirjoitti:
Hei
Härille voi olla tyypillistä kadota hetkeksi, jos edellisessä rakkaudessa on ollut pettymystä (seuraavassa pelailua ja huomionhakua.)
Härät on huomionhakuisin ja vaativat kehuja. Näin heidät voi pitää itsellään vaikka kuinka kauan.
Yleensä härät on kauniita/ komeita tapauksia, ja itsellä haavissa aivan ihanan näköinen härkämies, ei enenn olekaan härkämiestä ollut.
Edellinen oli skorpioni mies, ja aivan hirveä tapaus!härkämiehestä, valehteleva ja kieroileva tyyppi ja vaikka kuinka kyselin asioiden laitaa niin aina sanoi kaiken olevan kunnossa vaikka loppupeleissä paljastui toinen nainen, hyi olkoon härkämiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972