RUNO:
Anna on kaikista mahtavin
ja maailman suloisin.
Levy mulla Annan on,
sen biisit parhaat on.
Voi kunpa sua nähdä voisin,
mutta asiat ovat toisin.
Olet tosi nerokas
ja tietenkin myös älykäs.
ANNALLE RUNO!
SunSun
7
765
Vastaukset
- lisää kirjoittamisita
Kyllä se siitä ehkä sitten joskus vielä...
- kerttuli.
Oi Anna Anna, tahdon sua p..
eikun siis sun levyyn rahat panna
ja jos ei aina sun ääni kanna
niin älä toivoasi pois anna - Ei kehuttava
Runo on yhtä huono kun annan esiintymis ja laulutaitokin eli hyvin huono.
- Minä täällä hei
Ei Herranjestas...
- Portu
tulee runo englanniks.
- Zubbe
lisää!!!!!
- oomaikaat
Voi jestas nää runot on hirveitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604866Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581969- 1981938
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2961515Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881209
- 2071182
- 651154