Mikä on sinun fetissisi?

Teini

Nyt kaikki kertokaa sairaimmatkin fetissinne! :D Hauskaa lukea toisten juttuja kun itse haaveilee kutittamisesta :) Onhan se toteunutkin pariin kertaan.. :)

76

16162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu25v

      Sadeasuleikit / alistaminen. Tyttö on pukenut kunnon suojavarusteet ja minä olen suojaamattomana tytön armoilla. Itse asiassa tämä tavallaan toteutui pari päivää sitten. Tyttöystäväni oli juuri pesemässä eteisen lattiaa ja mulle aivan kauhea vessa hätä. Kävin heittämässä "varpusparven" pönttöön ja eikös emäntä halunnut pyyhkiä märillä kumikäsineillä. Aah! Otti yhden palan paperia, pyyhkäisi sillä kevyesti jalkojen välistä etukautta. Seuraavaksi hän otti kevyesti palleista kiinni ja työnsi keskisormen peräreikään, pyöritellen sitä hetken siellä. Kohta olikin jo toinen käsi vemppaamassa kalua ja toisella suihkuttamassa alapääsuihkulla persettä puhtaaksi. Mällithän siitä lensi punaisille paksuille kumihanskoille. Se oli nautinto!

      • rockrock

        Ole Onnellinen isolla Oo:lla, tuota olisi kiva kokeilla. Vielä vaikka hoiturin vaatteet ja valkoinen kumiesiliina...paitsi että, se saattaisi olla jo pumpulle liikaa!


      • kurahousu

        ..ne on just ne,eli kumiset kuravaatteet,haalarit,housut,jne..kiiltävää,ääntelevää,ihanan tuntuista..uuhh..ja onhan muovi ja nahka taas oma lukunsa!..*wirn*


      • Animal lover

        Pidän kaikesta eläintyylisestä, ja takaapäin tietysti lempiasentoni, ja mielummin niin että en pääse siitä pois..
        Salainen ja ehkä joidenkin mielestä sairas fetissi ja fantasiani olisi tulla raiskatuksi oiken eläimen kanssa..Mielummin joku isokokoinen koira, tai miksei kääpiöshetlanninponikin..
        Olen eläinhullu, ja tekisin mitä vain niiden puolesta, enkä oikein tidä tuleeko tämä koskaan toteutumaan..Mielestäni tässä ei kuitenkaan koidu mitään harmia itse eläimelle...'
        No, en tiedä...tähän asit olen vain fantasioinut..olen siis nainen


    • spiked heels

      Moi! Mulla se on keskittynyt naisten kenkiin joita voi käyttää niin etu kuin takapuolelle.Usein tulee hoidettua molemmat puolet yhtäaikaa,siten et on korkea korko takapuolessa ja joillain tiukahkoilla sandaaleilla vetelee kalun tyhjiin,eli onhan näitä eri versioita.Toivotaan että saat lisää kommentteja.Jatkoja!!

    • kumifettari

      mun fetissini on kumiasut ja pissailu,kumiasut ovat niin kiihottavan näköisiä ja tuntuisia,pissaaminen on muuten vaan niin hauskaa ja kiihottavaa!!Yhdistettynä nämä molemmat leikit ovat erittäin hauskoja ja kiihottavia...kumi on helppo pestä/huuhdella puhtaaksi pissasta,senkun menee suihkuun kumiasu päällä, ja saippuoi koko kehon kunnolla,mikäs siinä sitten runkatessa kuuman vesisuihkun hyväillessä paikkoja...hmmm..

    • joulutorttu

      ykkösenä on vaipat. ei niinkään itsellä, vaan tyttökaverin yllä, fantasioista ylimpänä olis kattoa vierestä, kun joku vieras mies vaihtais tyttökaverille vaipat.

    • akka

      Kesällä en käytä alusvaatteita. Ei mitään. Monesti on nahkapusero ja nahkahame ja metalliketju vyötäröllä hameen alla. Töissä en käytä nahkahametta vaan siistiä jakkupukua, mutta en muita alusvaatteita kuin rintsikoita (yleisönpalvelussa)

    • Bootality

      mustat, pitkävartiset, naiselle tuoksuvat...nam!
      Harvoin niitä kyllä näkee :(. Mut baareissa on onneksi niitä lyhympiin saapikkaisiin pukeutuneita
      naisia. Kelpaa niitäkin katsella. Aika seksyt näin
      miehisestä näkökulmasta. Enkä nyt tarkoita mitä
      huora-lookkia.

    • iloa

      Minulla ja avovaimollani on yhteinen fetissi, sitominen. Meitä molempia kiihottaa erittäin paljon, kun sidon vaimoni täysin avuttomaksi. Minulle nautinnollista on nähdä hänet sidottuna ja toisaalta siitä nauttivana. Hänellä nautinto on alistua täysin armoilleni.

      Näiden leikkien jälkeen on rakastelu tavallistakin ihanampaa meille molemmille. Suosittelemme, kannattaa kokeilla.

    • Stallion

      Oon kalu pystyssä aina kun ajattelen että mies/nainen orjuuttas mua ja pukis mut nahkaan/kumiin päästä varpaisiin niin ettei paljasta ihoa näkyisi yhtään ja pistäs mulle suukapulan ja anus tapin ja käskis mun palvella itteensä, mä tekisin sille mitä hän haluaa tai se tekis mulle mitä haluaa ja sit se sitos mut niin etten voi liikkua.

      Olisin totaalinen kumi/nahka Orja.

    • DiCaprio

      Itsellä niitä on useita, parhaiten kolahtaa tietysti kaikki samalla kertaa...

      -kypsemmät naiset (~40v)
      -korkkarit
      -stay-upit / sukkahousut
      -silmälasit

      Tossa joitain mainitakseni.

    • Laura

      Kauniit, meikatut miehet, ei kuitenkaan liian naiselliset. Mieluiten keskenään ;)

    • M30

      Sitoa upeaperseinen nainen kädet selän taakse, laittaa hänet perse pystyyn sänkyyn, nuolla ensin kunnolla molemmat reiät ja sitten fistata pilluun ja työntää samaan aikaan suurta tekokyrpää naisen perseeseen ajan kanssa. Naisen saatua kunnon orkut naisin vielä peppuun ja antaisin sit suihin pitäen hiuksista lujaa kiinni. Onhan näitä muitakin, mut tämä paketti tuli näin ekana mieleen. Mielikuvitus kun on rajaton..

    • she

      vanhemmat miehet (itse olen 30v joten 40->) sekä se että rakastelun yhteydessä partnerini ottaa pitkistä hiuksistani kiinni ja pitää niitä tiukassa otteessa, ei liian kovaa, mutta ei missään nimessä liian hiljaakaan.

    • Hessu

      Minä kokonaan nahkaan pukeutuneen ja vaimoni myös nahkaan pukeutuneena ottamassa suihin. Nahkaa tietysti alusvaatteita myöten.

      Hessu

    • liivifetisisti

      Runkkaan sukkanauhaliiveihin, korsettiin ja puoliliiveihin. Ruskeat 60-luvun liivit parhaat runkkausliivit. Joskus runkkaan nailoneihin, mustiin tai ruskeisiin. Myös korkeakorkoist kengät runkkauttavat.

      Muuten eilen näin tosi runkattavan naisen: hyvät sääret, korkokengät ja punaiset kynnet, lyhyt musta hame. Johan runkkautti. Kotona heti runkkaus.

    • koukussq

      mallia sellaiset joissa reittä näkyy paljon ja joskus muutakin... Erityisesti halkio- ja kietaisuhameita, miten ne lentelee tuulisella säällä on kiva katsoa, mutta myös perinteisiä lyhyitä kesämekkoja.

    • edisym

      Tässä omani: Kaunis nainen puettuna muotoja hivelevään jakkupukuun. Hame, korkkarit ja vaikkapa huivi. Puvun alla ei tietenkään muuta kuin tyylikkäät alusvaatteet, vaikkapa korsetti sukkanauhoineen.

      Ja kun tämän "paketin" vielä tuikkaa käsirautoihin, niin eipä tarvitse kummemmin miettiä, mitä viikonloppuna katselisi tv:stä.. :)

      • Poika 28

        Musta kiiltävä satiini-minihame tai satiinishortsit... ja tietysti korkokengät!


    • Boju

      Musta satiininen minihame!

      • heppa

        Nahkaiset ratsastussaappaat, -housut ja raippa. Kädessä tiukat nahkakäsineet ja päällä t-paita tai kauluspaita. Tämmöisen asun kun näkee vanhemman noin 30-50v naisen päällä niin johan on!

        Parasta on vielä jos nämä vaatteet ovat käytetyn näköiset ja haisevat hevoselta/lannalta.


      • Satin

        Minulla sama fetissi! Exäni suostui käyttämään mustaa satiinista minihametta oli myös satiininen paitapusero käytössä. Oli tosi kiihottavan näköinen. Oli mahtavaa naida takaapäin ja antaa suihin kun tunsi ja näki satiinin kiillon ja tunsi liukkauden.

        Olen usein esim.chatissa kysellyt tuntemattomien naisten mielipidettä ko.fetissistä.
        Yllättävän myönteisen suhtautumisen olen saanut.
        Kukaan ei ole pitänyt sitä edes erikoisena!

        Eli rohkeasti ehdottamaan,jos vain on sellainen partneri joka voisi edes olla hieman myötämielinen.


    • Jenni

      Nautin suunnattomasti ajatuksesta että hitaasti upottaudun juoksuhiekkaan tai lämpimään mutaan, tai vaikka ihan vain pehmeään hiekkaan..... hitaasti kiduttaen. Harmi vain jotta Suomessa on vahän tuollaisia paikkoja jossa asiaa voi käytännössä testata, tai en ainakaan niistä tiedä....

    • BodyPaint

      -Vartalomaalaus
      -Nestemäinen Latex
      -Mitä en kyllä tee, mutta Ekshibbari olen sisimmässäni.

      Ja kiksejä antaa Flasher (vilauttelija) kuvat tai kuvat jossa nainen kävelee kokonaan alasti jossain julkisesti. Ihanaa on myös naku peppu hamosen alla :)

    • Aigle

      Aiglen mustat ratsastussaapaat sekä ratsastushousut naisen yllä.

      • don

        Hame joka lentää korville tai tarttuu pöydänkulmaan tms kiinni, niin että peppu paljastuu.


    • pekka

      minusta kaikkein kiihottavinta on saada vaimo illalla kotiin puhkinaituna ja spermaisena, naimisen tuoksuisena huorana, kuullen tämän naineen useiden miesten kanssa hotelihuoneessa jakaen kaikkia reikiää

    • Rubberboy

      Mielenkiintoinen luettelo erilaisista fetisseistä. On toki vielä monta asiaa tai esinettä, joita listalla ei ole mainittu, joita monet pitävät seksuaalisesti erityisen kiihottavina. Fetissit ovat myös erilaisia eri maissa. Monilla fetisseiksi muodostuu jokin sellainen asia, esine, vaatekapple tms. joka on jossain varhaisessa elämän vaiheessa (mukaan lukien myös murrosikä) tuottanut mielihyvää. Itse olen 'koukussa' muovi- ja kumiasuihin ja olen kolme vuotta sitten perustanut nykyisin Yahoon piirissä toimivan ryhmän alan harrastajille. Koska Suomesta ei ollut aluksi kuin muutama jäsen, laitoin sen monikieliseksi, ja nykyisin se on lähinnä aiheeseen liittyvän visuaalisen viihteen lähde. Jäseniä on yli 1300.

      http://groups.yahoo.com/group/kumia_ja_muovia

      On tervetullutta että fetisseistä voidaan nykyisin puhua vapaasti ilman että heti leimautuu pervoksi, vaikka kinky voikin olla.

      Fetissit ovat seksin suola. Vain silloin voidaan ryhtyä puhumaan niiden haitallisuudesta, kun ne häiritsevät ja jopa määräävät jokapäiväistä elämää ja kun seksielämä ei enää luonnistu lainkaan ilman kyseisiä lisätilpehöörejä.

    • GShock

      Jeps, mun fetissi on muijien (ja miksei kundienkin, kun olen bi) ranteessa olevat sporttiset digitaalikellot, esim G-Shockit, Baby-G:t, Polarit jne... en tiedä miksi, mutta ne on aika kiihottavan näkösiä ja tuo sporttisen lisäilmeen... :)

    • jätskitötterö

      Itsekin haaveilen kutittamisesta. On siis sama fetissi. Ehkä myös sidontaa. Hauskaa. Olisi kiva kuulla kokemuksistasi. :D

    • Heels
    • nainen30

      Minulla väreet menevät selkäpiirissä kun olen sidottuna ja joku kontrolloi minun mahdollisuuksia hapensaantiin esim käsin tai jotenkin muuten. Omien rajojen rikkominen ja avuttomana pyristely toisen kontrollin alla saa villiksi

    • mies33

      minusta kiihoittava näky katsella naista seisaaltaan pissalla joko kylpyhuoneessa tai ulkona, varsinkin ulkona jotenkin niin rivo näky kun pissa roiskuu hiekalla

    • Sole man

      Kauniit ja hyvin hoidetut naisen jalat.

      • Teini18

        Sole man, onko joskus tullut mieleen että niitä naisen hyvin hoidettua ois kiva kutittaa :)

        Jätskitötterö, sanoit että säkin haaveilet kutittamisesta :D Ja sitomisesta, tottakai kutitettava pitää sitoo ettei vaan pääse karkuun. Aaaaaah, miten ihanan avuton olo siinä tulee kun ei voi tehdä mitään vastaan kun toinen kutittaa. Mahtava kidustuskeino :) Varsinkin jos kutiaa TODELLA hyvin :)

        Miksi näitä erikoisempia fetissivideoita ei myydä missään!! :( No ei niitä kai ostaisi tarpeeksi moni niin ei kannata.. :P pyh.


      • N,S

        mun fetissini ovat 50-60 luvun aidot nylonit sekä laadukkaat ja kiiltävät sukkahousut,ym ym


      • jätskitötterö
        Teini18 kirjoitti:

        Sole man, onko joskus tullut mieleen että niitä naisen hyvin hoidettua ois kiva kutittaa :)

        Jätskitötterö, sanoit että säkin haaveilet kutittamisesta :D Ja sitomisesta, tottakai kutitettava pitää sitoo ettei vaan pääse karkuun. Aaaaaah, miten ihanan avuton olo siinä tulee kun ei voi tehdä mitään vastaan kun toinen kutittaa. Mahtava kidustuskeino :) Varsinkin jos kutiaa TODELLA hyvin :)

        Miksi näitä erikoisempia fetissivideoita ei myydä missään!! :( No ei niitä kai ostaisi tarpeeksi moni niin ei kannata.. :P pyh.

        Nam! Sut olisi Teini18 hauska joskus sitoa ja kutittaa. :D Vai oletko sinä yleensä se kiduttaja? :)

        Kirjoittele! [email protected]


      • hard-on
        N,S kirjoitti:

        mun fetissini ovat 50-60 luvun aidot nylonit sekä laadukkaat ja kiiltävät sukkahousut,ym ym

        Mitä kirkkaampi väri sen parempi.Esim.neonvärit


      • SaumaNylonPari
        N,S kirjoitti:

        mun fetissini ovat 50-60 luvun aidot nylonit sekä laadukkaat ja kiiltävät sukkahousut,ym ym

        Fetissi on 50-luvun nylonsukat, niin meidänkin. Kirjoita meille(nainen ja mies) [email protected]


    • Aphy

      Joko oma tai toisten. Siis en oksenna, vaan ajattelen asiaa. Olenko ainoa? Tämä tuntuu aika sairaalta, mutta olen huomannut, että oksentamisen ajatteleminen vain kiihottaa kauheasti.

      • kundi27

        Moi,

        Muakin ajatus oksentamisesta kiihottaa valtavasti, oma tai toisen.. Heitä viestillä niin katsotaan.. email?


      • Madkö?

        Minuakin kiihottaa oksentaminen, tosin vain naiset jotka oksentavat, leikkivät oksennuksella, syövät sitä etc... suurkiitos brasilialaisille ja japanilaisille filmeistä!


    • hjo

      Sormukset, rannekorut, kaulakorut ym. mutta ei sellaiset "tätimäiset".

    • Papana

      ... avokkaan naiminen yhden tai useamman apulaisen kanssa paljaalla, tai ainakin hyvin sotkettuna.

    • Anonyymi

      Suolla mudassa uinti on ihanaa

    • Anonyymi

      Minun fetissini on sukkahousut. Viihdyn niissä 24/7. Olen pukenut sukkiksia pikkupojasta lähtien, nyt olen keski-ikäinen

    • Saada piiskaa!

    • Anonyymi

      Naisten urheilulenkkarit ja valkoiset sukat.Joskus puutteessa tuli noille tehtyä tyhjennyksiä ja järjetön häpeä himosta ja ajatuksista.

      Lenkkareita kirppikseltä ja naisten sukat kaupasta.

      M46v

    • Anonyymi

      Fetissini on imurit. Ttykkään tunkea imurin putkeä sisääni ja sen jälkeen laittaa imurin päälle

    • Anonyymi

      tykkään koota donitsejä tikkuuni

    • -Katsoa Kauniiden Vaaleiden Naisten kuvia ja hangata esinahkaa edestakaisin samaan aikaan (sinkkuna). En ole kiinostunut yhtään autojen vaan kauniiden vaaleiden naisten kuvista.

      -Katsoa Kauniin Vaalean Naisystävän / Vaimon kuvia ja hangata esinahkaa edestakaisin samaan aikaan. En ole kiinostunut yhtään autojen vaan kauniiden vaaleiden naisten kuvista.

      -Vaimoni tai naiseni hankaa esinahkaa edestakaisin nahkahanskoillaan

      -Olla selfie-yhteiskuvissa Kauniiden Vaaleiden Naisten tai Naisystävän / Vaimon kaa

      -Ihailla Kauniin Vaalean Naisen stop-nappien nahkahanskoilla painamista syvälle jäädessä pois bussista

      -Saada Vaimoksi tai Naisystäväksi Kaunis Vaalea nainen

      -Selfieitä itsestään sekä minusta ja hänestä ottava Kaunis Vaalea nainen

      -Käyttää ihanan vaimon/naisystävän kaa yhdessä ihania kiiltäviä ja narisevia naisten nahkahanskoja ja kiiltäviä leggingsejä sekä naisten kiiltäviä nahkatakkeja

      -Kaunis vaimo tai Kaunis Naisystävä mittaa kuumeeni syvältä pyllystäni ollessani kipeä mun maatessa sängyllä pylly paljaana kuumeen mittauksen ollessa tuloillaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kumisaappaat. Uudet ja kiiltävät nokialaiset Kontiot, kotimaiset.

    • Anonyymi

      Kiihkeä salasuhde vanhemman vähän pyöreän naisen kanssa työpaikaltani.
      Se olisi kyllä unelmien täyttymys päästä takaapäin häntä panemaan oikein kunnolla ja nähdä kun ne tissit heiluvat.

      Hän on luonteeltaan aika äkkipikainen ja kova sanomaan mielipiteensä hyvinkin nopeasti ja juuri tuollaisen ulostulon jälkeen haluaisin nussia häntä oikein raivokkaasti jotta hän rauhoittuisi.
      Uskon että hänelle kyllä kelpaisi huomattavasti nuorempi mies 20cm kyrvällä.

      • Anonyymi

        Joo, tuskin se sun 12 senttinen nysä kelpaa sille. Eli varmaan valitsee mieluummin sen 20 senttisen 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuskin se sun 12 senttinen nysä kelpaa sille. Eli varmaan valitsee mieluummin sen 20 senttisen 🤷‍♂️

        Pakko sanoa että itsetuntoni on aina ollut todella hyvä kun ei ole pieni muna😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa että itsetuntoni on aina ollut todella hyvä kun ei ole pieni muna😂

        Itsetuntosi on siis riippuvainen munasi pituudesta? Oot varmaan todella älykäs 🤣


    • Anonyymi

      Teini-ikäisen tytön pystyperse. Aina pakko runkata. Ei kestä pätkääkään nähä upeaa teinipersettä

      • Anonyymi

        Onhan ne ja sellaset törrötissit siihen vielä...
        Sellaiselle antais kahta kullia...🤤


      • Anonyymi

        En ole.
        Tuliko mieleen, että tarkoittaisin kahta miestä?


      • Anonyymi

        Nimenomaan itepähän tuon tiedät oletko. Iteltäs hönö kyselet.


    • Minun fetissi on että olen teinipoika joka saan piiskaa ankarasta äidistäni!

    • Anonyymi

      Minun fetissi on ollut vuosia vanhemman naisen isot pakarat ja raskaat isot riippuvat rinnat.
      Minua ei kiinnosta mikään muu, ei pätkääkään. Ihaillen katselen kuvailemiani ihania naisia.
      Näky, kun iso pakarainen vanhempi nainen pyllistää ja iso peppu muodokkaasti edessä piukoissa housuissa, on upein näky mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Mun fetissini on naisen jalat. Kiihotun ihan törkeesti niiden hieromisesta ja nuolemisesta ja lopuksi ruiskaista spermat tyttökaverini jaloille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Napa fetissi, menee kukituksen kaa ihan kivasti :)

      • Anonyymi

        *Kutituksen siis :D


    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i s­ek­­si­teatteri ava­utu­u Suome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­­­i. Il­moittautum­­inen ry­­hmä­­ämme tääl­lä 👉 http://antikbutik.com/H/N1p7B5

    • Anonyymi

      Pienet, olemattomat tissit.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siis aivan järkyttävä naisten farkku- tai legginsperse fetissi. Upea pystyperse farkuissa sekoittaa täysin pään. Muutoinkin toki hirveä fetissi naisten perseisiin

    • Anonyymi
    • Mua kiehtoo sellainen vanhanaikainen ulkohuussi, jonne mennään asioimaan ylös portaita ja alas ruumaan on pitkä matka. Haluan mennä seisomaan reiän alle kun nainen istuu asioilleen ja nuolla hänet asioinnin päätteeksi puhtaaksi. Hauskaa olisi myös jos naisella on kaveri vessareissussa mukana, niin kuin usein tuntuu olevan ja toinen ei tiedä minusta mitään ja hänen odottaessa vuoroaan nuolen istumassa olevan salaa puhtaaksi ja orkkuun.

    • Anonyymi
    • Yksi jonka toteutan usein. Naisen asuissa, kapea hame paidan tai topin alla kookkaar tekorinnat, korot. Kuljen hiljaisessa puistossa, kalu ponnistaa hametta vasten, nylonit sihisee hamen vuoria vasten, rinnat heiluvat ja ennenkaikkea, kalu hankautuu kiristelevää hametta vasten. Lopulta lähes polvet pettävä orgasmi ja sperma kastelee hametta. Autolle paluj jännittää, hame rajoittaa askelta ja kun pääsen autolle runkkaan sen vierellä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe