Merkki josta Jeesus tuntee omansa

tunnistatko

se on SAPATTI! Ikuinen merkki Jumalan ja hänen omiensa välillä!!!

12

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntee?

      Saman näköisiähän nuo on tuolla kadulla kulkevat sapatinviettäjät kuin muutkin ihmiset. Ettehän te sitä sapattia mihinkään puseronrinnukseen voi laittaa jos ette nyt sitten laita siihen jotakin pinssiä jossa lukee: Olen sapatinviettäjä.

      • kuuliainen-

        Kuuliaisuus on se josta Jumala omansa tuntee. Muista pyhittää sapatti, näin Jumala kehottaa. Kuuliaisuutta Jumala tahtoo eikä uhreja = omia tekoja!


      • kuuliainen?
        kuuliainen- kirjoitti:

        Kuuliaisuus on se josta Jumala omansa tuntee. Muista pyhittää sapatti, näin Jumala kehottaa. Kuuliaisuutta Jumala tahtoo eikä uhreja = omia tekoja!

        "Jumalan lain viholliset, saarnaajasta aina pienimpään asti heidän joukossaan, saavat uuden käsityksen totuudesta ja velvollisuudesta. Liian myöhään he näkevät, että NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTI on elävän Jumalan sinetti". (Suuri Taistelu, s. 618, Great Controversy, p. 640). Suuri taistelu on EGW:n pääteos.

        Mitähän Ellen tässä tarkoittaa? Raamatussa ei ole mitään NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTIA, hah hah haa !!!!


    • että Jeesuksen omien otsassa lukee hänen nimensä. Lisäksi jokaisen Jeesuksen oman nimi löytyy elämän kirjasta. Ilm.22:4, Luuk.10:20 ja Ilm.20:15

    • mahdollista?

      "Jumalan lain viholliset, saarnaajasta aina pienimpään asti heidän joukossaan, saavat uuden käsityksen totuudesta ja velvollisuudesta. Liian myöhään he näkevät, että NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTI on elävän Jumalan sinetti". (Suuri Taistelu, s. 618, Great Controversy, p. 640). Suuri taistelu on EGW:n pääteos.

      Mitähän Ellen tässä tarkoittaa? Raamatussa ei ole mitään NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTIA, hah hah haa !!!!

    • Raamattua lukeva

      Jos Raamattuun ja erityisesti Jeesuksen puheeseen on luottamista, niin näin ainakin Jeesus itse selittää tuntomerkin: "Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne" (Joh. 13:35).

      • näkisiki

        Uskovat tuntee hengellisestä yhteydestä, joka on uskon yhteistä ymmärtämistä täysin samoin aivan kuin saman perheen jäsenet.


      • Eikö niin?
        näkisiki kirjoitti:

        Uskovat tuntee hengellisestä yhteydestä, joka on uskon yhteistä ymmärtämistä täysin samoin aivan kuin saman perheen jäsenet.

        Paavali toivoi kaikkein parasta lähimmäisilleen. Hän kirjoittaa "Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys" (2. Kor. 13:13). Jos toivotan toiselle Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa, Jumalan rakkautta ja Pyhän Hengen yhteyttä, niin mitä muuta tai parempaa voisin toivottaa? Mitä muuta ihminen voisi enemmän arvostaa? Jos toiset eivät tällaista tee, niin ihmettä me sitä suremme. Ei kai Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki muuta mieltään sinuun tai minuun nähden?


      • näkisiki
        Eikö niin? kirjoitti:

        Paavali toivoi kaikkein parasta lähimmäisilleen. Hän kirjoittaa "Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys" (2. Kor. 13:13). Jos toivotan toiselle Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa, Jumalan rakkautta ja Pyhän Hengen yhteyttä, niin mitä muuta tai parempaa voisin toivottaa? Mitä muuta ihminen voisi enemmän arvostaa? Jos toiset eivät tällaista tee, niin ihmettä me sitä suremme. Ei kai Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki muuta mieltään sinuun tai minuun nähden?

        Paavali kuten Jeesuskin opettivat samaa minkä itsekin osasivat. He olivat meitä varten kuin veljiä, jotka opastavat kuin nuorempiaan kohti aikuisuutta. Jos toivotamme jotain siksi, että se on hyvä tapa, on sekin tietysti jotain. Mutta oikeaa toivottamista on olla sisimmässäään yhtä sanojensa kanssa ja sanomiset totuudessa. Yleisintä on toivottaa pinnallisesti.


    • hirvas

      opettaa juuri tuota harhaa. Se on kaikkien todettavissa, kun tutkitte adventistien opintomateriaalia.

    • Sapattisatuilua, taas kerran.

    • tuntee ellenistin

      Ellenismissähän ei tunnusteta Israelin etuoikeutta Jumalan omaisuuskansana. Niinpä he mieluusti ottavat aikanaan pedon merkin, sillä sehän on samalla sitoutumista Jerusalemia vastaan.

      Pedon merkki näkyy ja TUNTUU, sillä se aiheuttaa paiseita:
      Ilm 16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

      Ellensitinuoret kaiketi intoutuvat suorastaan pedon armeijaan liittymään ja Jerusalemiin
      hyökkäämään. Huonosti siinä käy:
      Sak 14:12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.

      Jätetäänköhän joitakin suomalaisia Israeliin hyökänneitten nuorten miesten ruumiitakin
      varoitusmerkiksi koko rauhanajaksi?

      SAK 14:23-24
      23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
      24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu. [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]

      Surkuhupaisaa, että tänään harjoitellaan sapattia ja kuitenkin kerran tuhoudutaan - vain siksi, ettei käsitetty sapatin ja Israelin ja Israelin Jumalan liittyvän toisiinsa.

      (Tältä palstalta nuo raamatunkohdat löytyivät)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe