Älkää ostako katajan leipomosta, mitään...sanovat puhelimessa mitä sattuun hintoja ja sitten leipomuksia noudettaessa hinnat ovatkin pompsahtaneet reilusti ylöspäin todella harmillista sillä muuten tuotteet ovat olleet ok.
nimimerkillä kokemusta on....
Katajan leipomo
24
5313
Vastaukset
- hyviä herkkuleipomuksia
katos nääs kun hyvää ei aina saa halvalla, tajuukko!
Katajalta saa hyvää, niin hyviä leivonnaisia, ettei saa koko nokialta, sory vaa!- kiellettyä.
ei foorumeilla saa mainostaa !
- Katajan leipomon herkuista
kiellettyä. kirjoitti:
ei foorumeilla saa mainostaa !
osta itsekin, jos mä tykkään ja sanon että hyviä on saanpa minä mainostaa, jos kerran sinäkin saat moittia senkin höpsö.
- Anonyymi
Katajan leipomon herkuista kirjoitti:
osta itsekin, jos mä tykkään ja sanon että hyviä on saanpa minä mainostaa, jos kerran sinäkin saat moittia senkin höpsö.
Kaupan edessä myyntipiste, myyjällä tupakka suussa, ei houkutellut kyllä yhtään. Pitäköön pullansa.
- Anonyymi
Hyvältä maistuvia tuotteita ja kiva palvelu , vanhan ajan meininki, suosittelen, käykää useimmin syömässä pullaa niin ei ole pipo niin kireällä, naurakaa itsellenne välillä!
- Anonyymi
Katajainen kansa syö pettuleipää.
- Anonyymi
Minä käytän katajaa vaan ginissä.
- Anonyymi
Missä Katajan leipomon Myymälä?
- Anonyymi
Olisko Katajanokalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko Katajanokalla?
rismaan päin mennessä oikealla puolen yrittäjän kadulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rismaan päin mennessä oikealla puolen yrittäjän kadulla
Ei ole , siinähän lukee että Hyvän tuulen lounas kahvila?
- Anonyymi
Välikadulla Katajan Kahvila , mutta ei pihamyyntiä
- Anonyymi
Kesällä kävelin leipomon ohi ja pullan myyjä jotain huuteli ni mikähän toikin touhu on.
- Anonyymi
Toivutkohan ikinä noin vakavasta traumasta ,
siellä Pitkässäniemessä,
no onneksi apu on lähellä.- Anonyymi
Ethän sinäkään siellä näytä toipuneen.
- Anonyymi
En toivu mutta sulla taitaa olla vielä märät korvantaustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En toivu mutta sulla taitaa olla vielä märät korvantaustat.
Väärin arvattu. En pidä märkää korvan takana, vaikka sinä pidätkin.
- Anonyymi
Köyhälle on kaikki kallista ime kakkasta peukaloo.
- Anonyymi
Viinaan ja tupakkaan riittää imijällä aina rahaa.
Muista juoda ja polttaa niin maailma pelastuu..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinaan ja tupakkaan riittää imijällä aina rahaa.
Muista juoda ja polttaa niin maailma pelastuu.....Pullaa ku vetää naamariin niin mahaläskit pelastuu.
- Anonyymi
Huipputuotteita, varsinkin Berliinin munkit ja muut, todella herkullisia ja kiva klassinen kaffila, suosittelen ,
munkki päivässä pitää suupielet ylöspäin,
jopa syntymäsynkällä kommunistilla nokian peräkylässä. - Anonyymi
Sekoitat nyt lehtosen leipomoon.
- Anonyymi
Ok, missä se on ja mikä siellä paras tuote?
- Anonyymi
Leipomolla ja kahvilalla eri yrittäjä, mutta Välikadun kahvilassa myydään vain ja ainoastaan Katajan leipomon tuotteita.
Hyvän tuulen putiikissa ei ole hyvää tuulta nähtykään, rekkalesbot myy muiden tuotteita katajan nimellä ja vetelee tupakkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768