se vuoden takainen Iltalehti - olin säästänyt - jossa Juicen kuolemasta ilmoitettiin. Huvitti hieman kun tyypillisen juicemaisesti Juice ilmoitti puhelimessa toimittajalle vähän ennen kuolemaa: On kuule vähän paha paikka ny. Palataan.
Ei palattu.
sattui käteeni
4
551
Vastaukset
- Afroditen_poika
"Ei palattu."
Niin, viimein Juice löysi paikan, jonne toimittajienkaan lonkerot (!) eivät yllä.
Kieltämättä tuo lehtiotsikko jättää melko huvittavan vaikutelman tilanteesta :)Juu todellaki... Niinhän se lauloiki että "hän oli kunnon mies, ei puhunut mitään, paitsi; minä en rupee puheita pitää..." Aivan niin... :)
- tuoppi
Juice tarkoitti että palataan tuon(n)empana. Tai jos mennään vielä syvemmälle, niin voisihan sitä ajatella Juicen tarkoittaneen tätä elämää ja maailmaa yleensä: ´on kuule paha paikka. Palataan asiaan pilvenreunalla sitten kun kenkä ei enää purista´
Ehkäpä Iltalehden toimittaja saa vielä haastattelunsa, jonka hän voi sitten tähtiin kirjoittaa.- Afroditen_poika
Repesin =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912