miten koristeita

moi mä vaan täs kirjottelen

Moi olisko teillä mitään ideoita halloween koristeluun ku oon päättäny jo ruuat juomat ja tekemisen mut koristelu puuttu,voin antaa myös hyviä puku ruoka ja juoma vinkkejä

6

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Taas saarnaan tästä samasta, mutta..)
      Kannattaa siis selata aikaisempia linkkejä ja miettiä ennen kuin alkaa itse väsäämään aihetta, josta on jo melkein koko keskustelupalsta TÄYNNÄ.

      Esim. otsikolla: "Vinkkejä" -tai jotain siiheen viittavaa löytyy melko varmasti omaperäisiä koristelu-, puku-, kuin tarjoiluvinkkejäkin ja halloweeniin liittyviä linkkejä. :-)

      Googlea voi myös käyttää hyvänä ystävänä, ja vaikka hakea hakusanalla: "Halloween koristelu", "-tarjoilu" tai "-ruoka". Siitä vain sitten selaamaan, niin kuin otsikkokin jo kertoo!

    • Äiti-Kurpitsa

      Meille tulee lakanoista kummituksia joihinkin nurkkiin ja koivunoksat spreijataan hopean värisiksi niihin laitetaan roikkumaan pieniä paperi kummituksia sekää lepakoita (kts. www.perhekerho.fi) kurpitsoja olen leikannut oranssista pahvista lampunvarjostimien peitoksi (kattolamppu) ja joulutähden päälle ikkunaan laitoin myös kartonkikurpitsan, tähteen valo ja avot! pieniä lasipurkkeja maalasin oranssinväriksi ja niihin laitetaan tuikkuja pitkin poikin mustasta jätesäkistä hapsutan "oviverhon" samasta myös pöytäliinan jne...

    • kbvj

      Koristeluja?
      Eli menkää kattoo "pahanlapsen halloweenkoristelu".
      Siellä on ihan sairaan hyvii ohjeita esim.
      Miten tehdä ruumis tai loitsukirja.
      😉

    • gjlvk

      Siis menkää kattoo you tubesta toi pahanlapsen halloweenkoristelu 😎

    • Äitimaalta

      Järkyttävän hyviä koristeita saa Punanaamiosta, jos ei ole aikaa eikä taitoa itse väsäillä: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu/kauhusomisteet-ja-koristeet.html
      Me asutaan maalla, joten kylän kaupoista ei halloween-tarvikkeita saa, siksi olen tilannut Punanaamiosta. Viimevuotisia koristeita on vielä tallella, mutta aina täytyy ostaa uutta (lapset vaativat!). En tiedä, onko meidän muksut jotenkin outoja, mutta ne on ihan innoissaan halloween-koristelusta, melkeinpä enemmän innoissaan kuin joulusta. :-D
      Meillä on omakotitalo ja pihapuita, joihin laitetaan roikkumaan kaikenlaisia kummituksia ja luurankoja. Sisälle laitetaan myös kauhukoristeita: hämähäkinseittejä, luurankoja ja muita. Ja Halloween-koristeet roikkuvat meillä ainakin viikon. :-D

    • crazyhalloween

      mulla oli viimevuonna pari kaiverrettua kurpitsaa joissa paloi kynttilät sisällä. tarjottavaksi tein mm. virhreäksi värjättyä italiansalaatti tarjottimelle ja siihenkin koversin pienen kurpitsan ja olevinaan oksenti sitä salaattia. sekoitin ketsuppia ja punaista elintarvikeväriä ja tein vessan peiliin veriset kädenjäljet ja bluethoot kajarista laitoin tulemaan "kammottavia ääniä". ostin muutamia hämähäkin verkkoja ja teippailin niitä sinne tänne (on muuten makeen näkösiä). sitten sinne tänne kynttilöitä palamaan ja valaisuus hämäräksi. sitten täytin miehen vanhan työhaalarin vanhoilla peitoilla yms. ja väsäilin saappaat jalkaan, hanskat käsiin ja pään, ja päähän laitoin jonkun säkin, köysi kaulaan ja laitettiin roikkuumaan se tienvarteen omenapuuhun ja hautakynttilä palamaan puun juureen. näytti todella aidolta ja pelottavalta :D. uusia juttuja pitäisi jo alkaa suunnitella tämän vuoden bileisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe