miten koristeita

moi mä vaan täs kirjottelen

Moi olisko teillä mitään ideoita halloween koristeluun ku oon päättäny jo ruuat juomat ja tekemisen mut koristelu puuttu,voin antaa myös hyviä puku ruoka ja juoma vinkkejä

6

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Taas saarnaan tästä samasta, mutta..)
      Kannattaa siis selata aikaisempia linkkejä ja miettiä ennen kuin alkaa itse väsäämään aihetta, josta on jo melkein koko keskustelupalsta TÄYNNÄ.

Esim. otsikolla: "Vinkkejä" -tai jotain siiheen viittavaa löytyy melko varmasti omaperäisiä koristelu-, puku-, kuin tarjoiluvinkkejäkin ja halloweeniin liittyviä linkkejä. :-)

Googlea voi myös käyttää hyvänä ystävänä, ja vaikka hakea hakusanalla: "Halloween koristelu", "-tarjoilu" tai "-ruoka". Siitä vain sitten selaamaan, niin kuin otsikkokin jo kertoo!

• Äiti-Kurpitsa

Meille tulee lakanoista kummituksia joihinkin nurkkiin ja koivunoksat spreijataan hopean värisiksi niihin laitetaan roikkumaan pieniä paperi kummituksia sekää lepakoita (kts. www.perhekerho.fi) kurpitsoja olen leikannut oranssista pahvista lampunvarjostimien peitoksi (kattolamppu) ja joulutähden päälle ikkunaan laitoin myös kartonkikurpitsan, tähteen valo ja avot! pieniä lasipurkkeja maalasin oranssinväriksi ja niihin laitetaan tuikkuja pitkin poikin mustasta jätesäkistä hapsutan "oviverhon" samasta myös pöytäliinan jne...

• kbvj

Koristeluja?
      Eli menkää kattoo "pahanlapsen halloweenkoristelu".
      Siellä on ihan sairaan hyvii ohjeita esim.
      Miten tehdä ruumis tai loitsukirja.
      😉

• gjlvk

Siis menkää kattoo you tubesta toi pahanlapsen halloweenkoristelu 😎

• Äitimaalta

Järkyttävän hyviä koristeita saa Punanaamiosta, jos ei ole aikaa eikä taitoa itse väsäillä: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu/kauhusomisteet-ja-koristeet.html
      Me asutaan maalla, joten kylän kaupoista ei halloween-tarvikkeita saa, siksi olen tilannut Punanaamiosta. Viimevuotisia koristeita on vielä tallella, mutta aina täytyy ostaa uutta (lapset vaativat!). En tiedä, onko meidän muksut jotenkin outoja, mutta ne on ihan innoissaan halloween-koristelusta, melkeinpä enemmän innoissaan kuin joulusta. :-D
      Meillä on omakotitalo ja pihapuita, joihin laitetaan roikkumaan kaikenlaisia kummituksia ja luurankoja. Sisälle laitetaan myös kauhukoristeita: hämähäkinseittejä, luurankoja ja muita. Ja Halloween-koristeet roikkuvat meillä ainakin viikon. :-D

• crazyhalloween

mulla oli viimevuonna pari kaiverrettua kurpitsaa joissa paloi kynttilät sisällä. tarjottavaksi tein mm. virhreäksi värjättyä italiansalaatti tarjottimelle ja siihenkin koversin pienen kurpitsan ja olevinaan oksenti sitä salaattia. sekoitin ketsuppia ja punaista elintarvikeväriä ja tein vessan peiliin veriset kädenjäljet ja bluethoot kajarista laitoin tulemaan "kammottavia ääniä". ostin muutamia hämähäkin verkkoja ja teippailin niitä sinne tänne (on muuten makeen näkösiä). sitten sinne tänne kynttilöitä palamaan ja valaisuus hämäräksi. sitten täytin miehen vanhan työhaalarin vanhoilla peitoilla yms. ja väsäilin saappaat jalkaan, hanskat käsiin ja pään, ja päähän laitoin jonkun säkin, köysi kaulaan ja laitettiin roikkuumaan se tienvarteen omenapuuhun ja hautakynttilä palamaan puun juureen. näytti todella aidolta ja pelottavalta :D. uusia juttuja pitäisi jo alkaa suunnitella tämän vuoden bileisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe