Grany sex?? 60+

Kikseissä

Siis aivan järjettömät kiksit yli 60v. hoikista ladyistä itse olen n. 30v. ja tää on kyll kokematta vielä. ei kyll oo edes yläikärajaakaan tuohon kait se vaan on siellä missä vielä yläpää toimii ;) Onkos kellään kokemuksia?

10

2566

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • famous

      Kirjoitit kiihtyväsi vanhemmista naisista. Et, tai emme varmaankaan ole ainoita. Itse koin vanhempaa naista ollessani 22 v. Kotikylässäni asuva n 50 v nainen pyysi autokyydin eräästä juhlatilaisuudesta kotiin. Ei jäänyt pelkkään autokyytiin vaan "kahvittelun" jälkeen olin helposti vieteltävissä. Kokenut osaava nainen, hyvä kokemus. vuosi oli tuolloin ehkä -70. Nukyäänkin "ikänaiset" ovat hyvin kiihottavia. Myös vaimoni on joskus vihjannut että nuorempi mies voisi olla kiva kokemus. Enkä usko että hän on ainoa joka tämänsuuntaisia ajattelee joten sinullaon kyllä mahdollisuuksia.

      • famous 2

        moni on käynyt lukemassa mutta onko kokemuksia vai onko vain haave, kertokaa


    • Joukahaisenpoika

      Kyllä se seksi ihan erilaista on ikänaisen kanssa. Yleensä eivät vaan ole tavoitettavissa senssipalstojen kautta. Kiinnostusta ehkä olisi, mutta uskallus puuttunee. Muutamaa olen käynyt "auttelemassa", ja kivaa on ollut.

    • Vanhassavaraparempi

      Olen 67 ja muutama vuosi sitten innostuin valtaasta noista Tallinnan ja Ruotsin risteiyistä. Olimme ystävättärien kanssa matkalla ja ihmettelin, kun minua tuli jatkuasti hakemaan tanssiin sellainen ihan miellyttävä noin nelikymppinen mies. Siihen se sitten päättyi yöni, että olin hänen hytissään aamuun asti. Sain kyllä kehuja ja virnuilija ystävättäreiltäni, mutta en antanut sen häiritä. Olin aan niin auttamattomasti kiinni. Nyt kun olen eläkkeellä, käyn risteilyillä useamman kerran kuukaudessa, ja kerran jopa kaksi kertaa samalla iikolla. Se, että luulin olleeni jo menetettynä kaikkeen seksiin, ei pidä paikkaansa, vaan olen saanut nauttia miesseurasta jokaisella matkallani ja en edes aio lopettaa, sillä olin niin monta vuotta yksin ja nyt on kiireellä otettava kaikki takaisin, kun ielä ehtii ja pystyy :)

    • Voi juku, kunpa törmäisin grannyyn jossain Joensuun aluella.

      • Siis-11-vuotta

        No jos et ole yhteentoista vuoteen, ni tuskin et enää


    • Kyllä, olen ollut jonkin aikaa aiemmin yksissä yli 70 v ihanaisen naisen kanssa, eli itseäni noin 25 v nahemman, sellaisen laihan ja pienehkön. Oli kiihottavaa ja hyvää seksiä kyllä. Suosittelen todellakin. Kai se on yleisesti kiinni ihmisestä eikä välttämättä ollenkaan iästä.
      Edelleenkin haaveilen tapaavani uuden huomattavasti vanhemman naisen mukavissa merkeissä :)

    • Lykkijä50v

      Itse tapailen 67 vuotiasta naista, joka pukeutuu seksiasuihin ja jolta löytyy kavalkadi seksileluja. Kiimainen nainen. Kerran viikossa nautitaan mahtavasta seksistä. Ottaa kalua suuhun, pilluun ja haluaa myös peppuseksiä.

    • Vanhassavaraparempi. Haluaisitko 46v miestä?
      Savuton ja luotettava mies joka tykkää erotiikasta erittäin paljon. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3484
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2128
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1547
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1404
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1281
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1121
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe