Grany sex?? 60+

Kikseissä

Siis aivan järjettömät kiksit yli 60v. hoikista ladyistä itse olen n. 30v. ja tää on kyll kokematta vielä. ei kyll oo edes yläikärajaakaan tuohon kait se vaan on siellä missä vielä yläpää toimii ;) Onkos kellään kokemuksia?

10

2985

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • famous

Kirjoitit kiihtyväsi vanhemmista naisista. Et, tai emme varmaankaan ole ainoita. Itse koin vanhempaa naista ollessani 22 v. Kotikylässäni asuva n 50 v nainen pyysi autokyydin eräästä juhlatilaisuudesta kotiin. Ei jäänyt pelkkään autokyytiin vaan "kahvittelun" jälkeen olin helposti vieteltävissä. Kokenut osaava nainen, hyvä kokemus. vuosi oli tuolloin ehkä -70. Nukyäänkin "ikänaiset" ovat hyvin kiihottavia. Myös vaimoni on joskus vihjannut että nuorempi mies voisi olla kiva kokemus. Enkä usko että hän on ainoa joka tämänsuuntaisia ajattelee joten sinullaon kyllä mahdollisuuksia.

• famous 2

moni on käynyt lukemassa mutta onko kokemuksia vai onko vain haave, kertokaa

• Joukahaisenpoika

Kyllä se seksi ihan erilaista on ikänaisen kanssa. Yleensä eivät vaan ole tavoitettavissa senssipalstojen kautta. Kiinnostusta ehkä olisi, mutta uskallus puuttunee. Muutamaa olen käynyt "auttelemassa", ja kivaa on ollut.

• Vanhassavaraparempi

Olen 67 ja muutama vuosi sitten innostuin valtaasta noista Tallinnan ja Ruotsin risteiyistä. Olimme ystävättärien kanssa matkalla ja ihmettelin, kun minua tuli jatkuasti hakemaan tanssiin sellainen ihan miellyttävä noin nelikymppinen mies. Siihen se sitten päättyi yöni, että olin hänen hytissään aamuun asti. Sain kyllä kehuja ja virnuilija ystävättäreiltäni, mutta en antanut sen häiritä. Olin aan niin auttamattomasti kiinni. Nyt kun olen eläkkeellä, käyn risteilyillä useamman kerran kuukaudessa, ja kerran jopa kaksi kertaa samalla iikolla. Se, että luulin olleeni jo menetettynä kaikkeen seksiin, ei pidä paikkaansa, vaan olen saanut nauttia miesseurasta jokaisella matkallani ja en edes aio lopettaa, sillä olin niin monta vuotta yksin ja nyt on kiireellä otettava kaikki takaisin, kun ielä ehtii ja pystyy :)

• Voi juku, kunpa törmäisin grannyyn jossain Joensuun aluella.

• Siis-11-vuotta

No jos et ole yhteentoista vuoteen, ni tuskin et enää

• Kyllä, olen ollut jonkin aikaa aiemmin yksissä yli 70 v ihanaisen naisen kanssa, eli itseäni noin 25 v nahemman, sellaisen laihan ja pienehkön. Oli kiihottavaa ja hyvää seksiä kyllä. Suosittelen todellakin. Kai se on yleisesti kiinni ihmisestä eikä välttämättä ollenkaan iästä.
      Edelleenkin haaveilen tapaavani uuden huomattavasti vanhemman naisen mukavissa merkeissä :)

• Lykkijä50v

Itse tapailen 67 vuotiasta naista, joka pukeutuu seksiasuihin ja jolta löytyy kavalkadi seksileluja. Kiimainen nainen. Kerran viikossa nautitaan mahtavasta seksistä. Ottaa kalua suuhun, pilluun ja haluaa myös peppuseksiä.

• Vanhassavaraparempi. Haluaisitko 46v miestä?
      Savuton ja luotettava mies joka tykkää erotiikasta erittäin paljon. [email protected]

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe