Olen lukenut skorpionista ja muistellut kohtaamiani merkin edustajia. Olen valtavan ihastunut skorpionimieheen jo yhden kohtaamisen jälkeen. Vietimme kokonaisvaltaisen ihania hetkiä yhdessä. Ottaako hän minuun yhteyttä, mistä voisin arvella tunsiko hän samoin. Vai pitäisikö minun olla aloitteentekijä? Kyselee pää ihanasti pyörällä oleva vaaka-nainen
Mitä skorpionimies miettii?
delicious2
1
1069
Vastaukset
- Divinity
Oma poikaystäväni on myös skorpioni ja on hirveän hyväntahtoinen ja ihana.
Tosin skorppioni miehissä voi ja saattaa olla suuria ongelmia.
Päihteiden käyttö, liian säälittävä, todella läheinen erään toisen naisen kanssa.
Mutta kaikissa ihmisissä on omia ongelmiaan. Ja kaikki me olemme erinlaisia, eikä tälläisia asioita kannata ottaa liian tosissaan tai mennä kaikkeen mukaan.
Horoskoopin mukaan vaaka ja skorpioni ovat todella huono yhdistelmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027