Vanaja salissa tänään

Veka7

Kari Tapio oli tänään hämeenlinnassa konsertoimassa Vanaja salissa.OLi mahtava konsertti.Mies on hyvässä vedossa!

9

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietävästi siellä

      salissa!

    • Mitä virsiä se veisas siellä ? Haisiko "maestron" sukkamehu taas nenään ?
      Oliks siinä orkesterissa vielä sellainen puolinukuksissa soittimensa takana istuskeleva ukkeli ?
      Kerran kun olin Karin keikalla niin sen bändissä oli semmonen ukko, joka soitti vähän sellaista jotain erikoisempaa soitinta( joku country- lauluihin tarkoitettu soitin se ilmeisesti oli ). Se nuokkui siinä siihen malliin ,että sai koko ajan pelätä ,että se nukahtaa keskenkaiken..... vaikka kyllä se nukahtaminen oli lähellä mullakin. Niin väsyttäviä jollotuksia ne Karin biisit oli kuunnella, saatika sen esiintyminen katsella.... Kerran puolessa tunnissa se mikrofonivapaa käsi vähän heilahti.

      • wanharouwa

        Ei se ollut kenenkään sukkamehu, se haju tulee omasta suustasi. Kun tuollaista tekstiä suoltaa suustansa niin ei ihme jos löyhkää pahalle.

        Jk. Kari Tapio on yksi siisteimmistä artisteista Suomessa. Hän on ajoissa paikalla ja esiintyy aina viimeisen päälle puhtaissa ja siisteissä vaatteissa. Hänellä on "kantabutiikki", josta hän esim. paitansa hankkii ja paidat ovat todella upeita ja laadukkaita, eivät mitään tusinatavaraa.


      • Marge
        wanharouwa kirjoitti:

        Ei se ollut kenenkään sukkamehu, se haju tulee omasta suustasi. Kun tuollaista tekstiä suoltaa suustansa niin ei ihme jos löyhkää pahalle.

        Jk. Kari Tapio on yksi siisteimmistä artisteista Suomessa. Hän on ajoissa paikalla ja esiintyy aina viimeisen päälle puhtaissa ja siisteissä vaatteissa. Hänellä on "kantabutiikki", josta hän esim. paitansa hankkii ja paidat ovat todella upeita ja laadukkaita, eivät mitään tusinatavaraa.

        Älkää nyt menkö helppoon. Justiinax provosoi tahallaan ja jää odottamaan kuka ärähtää. Epäilemättä naureskelee aikaansaannoksiaan. Piruako kukaan menis Jalkasta kattomaan, jos ei yhtään siitä tykkäis.Pelkkää propagandaa sanon minä.


      • koivu

        minä vuonna olet käynyt et elä tätä päivää käy ihmeessä katsomassa niin et elä vuonna 1-2 suosittelisin esim.konsertteja ja tanssipaikkoja niin muuttuisi käsityksesi nukkuvista


      • koivu kirjoitti:

        minä vuonna olet käynyt et elä tätä päivää käy ihmeessä katsomassa niin et elä vuonna 1-2 suosittelisin esim.konsertteja ja tanssipaikkoja niin muuttuisi käsityksesi nukkuvista

        Olin Karin keikalla, kun se esiintyi yhdessä country-tapahtumassa joskus vuonna 2002( siellä oli myös mm. rivitanssi-opetusta), eli on siitä jo muutama vuosi aikaa kyllä.


    • koivu

      oli mahtava konsertti menisin katsomaan toistekkin kaikki loppuun myydyt. mahtavaa ihana kari-tapio

      • LS,

        Karia menen kuuntelemaan jatkossakin,Se on mulle sama mitä kukin Ajattelee.Hän on mun Suosikkini Ja pysyy!, Siihen Ei muilla ole mitään sanomista. Mestaria aina mollataan ,vaan ei vaikuta minuun. Hänen Fani LS


    • Tapsa&Orvokki

      Kyllä mukana ollaan taas Ylivieskassa 10.11.2007.Jokavuotinen ruskakonsertti/tanssit Tunturihotellissa Luostolla ollan oltu paikalla.Ja legenda itse on suostunut fanikuvaan vaimoni kanssa aina ystävällisesti. Terv.Legendaan hurahtanut pariskunta Ylivieskasta. P.S "saan reinot isänpäivänä"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4588
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      4018
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2571
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1608
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1261
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1228
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1085
    Aihe