tekeeks kukaan hammaslääkäri Hämeenkyrössä hampaiden valkaisuja? entä onko H.kyrössä tekokynsien tekijää?
hammaslääkäri
turhamainen
8
1709
Vastaukset
- toinen turhamainen
kiinnostas myös, mut pelkäämpä ettei kovin helposti löydy, mut ilmotelkaa jos joku tietäs ko.aiheesta
- Turhamainen kolmonen
Tallinnassa saa sen pidennyksen ja paksuuttakin lisää.
- ku pölökyl
päähän lyöty! Mä oon kuullu ja kokenukki, et tukka ja kynnet kasvaa ihan itteksensä.
Olisko tul mieleen. et teis o jotain vieal?
- pertzat
Nykyään saa valkaisuja.
- Lehdestäluettua
Hämeenkyröön tullut uusi hammaslääkäri ja tarjoaa hampaiden valkaisut alennuksella...googleta ite
- mulattimouhijärveltä
entäs anuksen valkasu nehän on saman suolen eripäissä vaa
- hymysuu123
Erikoishammasteknikko A Rantanen 045 206 5220
- Ruskeareikävalkoiseksi
Tekeekö myös anal bleach hommia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869