kokemuksia lisäravinteista astman hoidossa

millaisia kokemuksia?

Kiinnostaisi millaisia kokemuksia on lisäravinteilla astman hoidossa ja käytetäänkö niitä yleensäkään?
Tarkoitan ihan lääkityksen ohessa...

7

2768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaisia...

Meillä on erittäin hyviä kokemuksia rasvahapoista ja maitohappobagteereista astman tukihoitona!
      Lyprinol eli simpukkauutekapselit!!!
      (yhteistyössä allergia-ja astmaliiton kanssa 2005 )
      Samoin maitohappobagteerit.
      Meillä sairasteluja oli jatkuvasti...lääkitykset maksimissaan! Ventoline, Flixotide,Seretide,Singulair...aiheuttivat monenlaisia sivuvaikutuksiakin...
      Tuntui ettei tilannetta saada mitenkään tasapainoon!
      Kuulimme Lyprinolista hyvää palautetta ja päätimme kokeilla...
      Nyt sitä on käytetty jo useamman vuoden ajan ja tulokset ovat olleet erittäin hyvät.
      Vähentää tulehdustekijöiden syntymistä keuhkoissa ja keuhkoputkissa.
      On ihan tutkittua tietoa asiasta, pakkausselosteessa lukee tarkemmin siitä.
      Toivoisin, etteivät ihmiset suoralta kädeltä pitäisi humpuukina, sillä monet ovat saaneet apua!
      Halvimmalla tuotetta saa nettikaupasta! Huomattava ero apteekin ja esim. Sokoksen hintaan.
      Jos saisin takaisin ajan, kun poikani oli pieni... antaisin ehdottomasti maitohappobagteereja, hyviä rasvahappoja...
      Meillä astma puhkesi pojan ollessa 2.5 vuotias!
      Ensin oli korvatulehduskierre...toistuvat antibioottikuurit...sitten puhkesi allergia ja astma!
      Edes antibioottikuurien aikana en tajunnut antaa noita maitohappobagteereja eikä niitä lääkärikään kehoittanut antamaan!
      Pojan ollessa ala-asteen alemmilla luokilla aloitimme nuo ravintolisät ja vaikutus oli uskomaton! Sairastelut vähenivät radikaalisti!

• niinuliina

Paljonko LYprinol maksaa?

• Nimetön

kysymys, mutta vastaampa kuitenkin.
      Meillä on kolme astmaatikkoa ja allergiat siihen päälle. Seretidet, singulairit, xyzalit, silmä ja nenä suihkeet siihen päälle on olleet meillä jo vuosia käytössä, Nyt on 1,5 vuotta juotu aloe vera hehua ja lääkitys on tietty, mutta kevennettynä ja antibioottia ei ole tarvinnut hakea sen jälkeen kun mehun juonti alkoi.
      Tämä on arka aihe, koska moni mieltää luonnontuotteet humpuukiksi, mutta minä äitinä juotan ennemmin luonnonmehua joka ei sisällä kemikaaleja kun lääkkeitä. Tässäkin on pidettävä järki kädessä, mutta meillä toimii ja tiedän muitakin joilla sama juttu.
      Täytyy vaan katsoa mitä tuotetta käyttää ja ottaa tarkasti selvää, ettei ole synteettisesti valmistettu.
      Suosittelen lämpimästi.

• auttaa

Meillä on myös hyviä kokemuksia AloeVera- juomasta!
      En uskonut ennenkuin kokeilimme...
      On ilm. valkosipulin sukulainen luonnon oma "antibiootti"
      Auttaa tulehduksellisissa sairauksissa ym. ym.
      Meillä myös ihan kiistatonta näyttöä, että auttaa!
      Akne, astma, allergiat...suolistotulehdus...
      Suosittelen kokeilemaan eikä sokeasti uskomaan ihmisiin, jotka kuittaavat täydeksi humpuukiksi!
      Kokeilemalla sen tietää!
      Jännä, että tosi monet luottavat vain synteettisiin tuotteisiin!
      Ravitsemuksellisilla asioilla uskomattoman suuri merkitys tautien ehkäisyssä ja hoidossa!

• Olli lind

Nonista on myös hyviä kokemuksia astman hoidossa. Tunnen sellaisenkin, jonka astmaan noni ei vaikuttanut, mutta poisti tehokkaasti ummetuksen eikä enää tullut jatkuvia keuhkoputkentulehduksia niinkuin aina aikaisemminkin.

Mutta ainakin lievemmät tapaukset selviävät melkein ilman lääkitystä.

Olli

• taikaajuomaa

minä paransin kerran yhden sukulais pojan yö kastelusta, Sanoin että minulla on sellainen lääke että kun sitä ottaa niin ei tule pissa housuun yöllä. Laitoin vanhaan lääkepulloon sokeri vettä ja hän otti ruokalusikallisen illalla ennen nukkumaan menoa ja hopsan heräsi aamulla kuivasta sängystä, niin että usko johonkin auttaa monta kertaa paranemaan mutta pää asia että paranee .

• Mitä lisäksi?

Mitä lisäravinteita kannattaa käyttää talvella? En siis ole lääkitystä lopettamassa. Minulla ei auta seretidet eikä flixotidet, nyt becloment 8 annosta päivässä käytössä, avaavaa tarvittaessa mutta ei vieläkään kelvollista hoitotasapainoa löytynyt.

Itse käytän hapanmaitotuotteita joista saan noita maitohappobakteereja ja syön d-vitamiinia 40-60 mikrogrammaa päivässä kesät talvet. Mitä tähän kannattaa lisätä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe