Onkohan minulla alkava eturauhastulehdus kun kaiken aikaa alavatsaa, virtsarakkoa ja kylkeä jomottaa? Vaiva alkoi 3 vkoa sitten polttavana tunteena alavatsalla ja sitten alkoivat kivut. Kipua on myös ollut lievästi kiveksissä. Lääkärissä kävin ja lääkäri määräsi ensiksi antibioottikuurin virtsatietulehdukseen. Ei ole auttanut. Alavatsan hieronta puolestaan helpottaa kipuja. Mistä voisi olla kyse?
Vastaukset 4
- Kokemuksen syvällä rintaään...
on kyse, antibiootit tuskin auttavat.
Tuohon auttaa riittävän pitkä tulehduskipulääkekuuri, johon hyvä täsmälääke on Ibuxin 600mg.
Olen tautia sairastanut yli 20-vuotta, joten olen sata varma että sulla on krooninen eturauhastulehdus.
Miksi ihmeessä sulle ei määrätty tulehduskipulääkettä?
Hanki Instrun lämpötyyny, istu sen päällä, käy saunassa, tai jos sulla on kylpyamme, täytä se kuumalla vedellä ja mene sinne tai suihkuttele kipualueita kuumalla vedellä, taikka vaihtoehtoisesti hanki apteekista kylmägeelipusseja, lämmitä niitä mikrossa ja pistä kupualueille. Lämpimästä täytyy nyt pukeutua, välttää istumista ja käydä lenkillä.- lämpötyynyn
ja kävin uudelleen lääkärissä ja lääkäri määräsi 600 mg buranaa ... itsekin epäilen eturauhastulehdusta ...
- Elisama
lämpötyynyn kirjoitti:
ja kävin uudelleen lääkärissä ja lääkäri määräsi 600 mg buranaa ... itsekin epäilen eturauhastulehdusta ...
Juo kylliksi vettä/mehua, yli 2 litraa/vrk.
Vältä alkoholia ja liikaa kahvia.
Maitoa älä käytä ainoana juomana.
Käy vessassa usein ettei rakkoon kerry paljoa kerralla.
Nämä ohjeet tuon lämpimän ja kipulääkkeen lisäksi. - myös tulehdukseen
Elisama kirjoitti:
Juo kylliksi vettä/mehua, yli 2 litraa/vrk.
Vältä alkoholia ja liikaa kahvia.
Maitoa älä käytä ainoana juomana.
Käy vessassa usein ettei rakkoon kerry paljoa kerralla.
Nämä ohjeet tuon lämpimän ja kipulääkkeen lisäksi.Luin juuri apteeksita saamaani terveyslehteä. Siinä suositeltiin hoitomuotona myös seksiä. Toistuvat siemensyöksyt parantavat tulehdusta. Vaimo/tyttöystävä nyt mukaan parantamaan tulehdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45427
- 38426