että leijonanaiset jakavat emätintään amfetamiinista?Ja ovat lapsellisia,monivammaisia,tekopyhiä,kaksnaamaisia idiootteja joista ei pääse eroon kuin ampumalla?
Kuinka yleistä on?
3
875
Vastaukset
- Nimetön
Tiedät varmasti itsekin kuinka typerää on tehdä tuollaisia yleistyksiä!!! Täytyy todeta kuitenkin, että tuollaisia varmasti löytyy tästäkin maasta. Kannattaisi valita seuransa vähän paremmin!!!
- vaan huumeriippuvuudesta
Ei taida nyt kyllä olla kyse horoskooppimerkistä, vaan aivan muusta asiasta. Mullakin kokemus, että skorpiooni mies pettää ja juo. Siis ovatko kaikki skorppiooni miehet juoppoja ja pettureita???
- leijonana
Melkoinen töpselimuna oli tuntemani skorpparimies! Oma muija ei koskaan hänelle riitä. Koti on toisella sijalla silloin kun hän vonkaa netissä vieraita naisia. Ja sen hän tekee aina kun vaimon silmä välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268