S P I R I T I S M I .

saksett.

Onko Spiritismiä oikeasti olemassa? Haluaisin kokeilla sitä, mutta olen kuullut niin hurjia juttuja, etten uskalla. Oletteko te pelanneet? Millaiset tunnelmat oli sen jälkeen ja kävikö mitenkään sen jälkeen? KOKEMUKSIA TÄNNE.

4

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippadiu

      kokeitiin kerran kahden ystävän kanssa. oltiin ihan peloissamme-innoissamme koko ajan, onneksi/harmiksi ei tapahtunut mitää yliluonnollista tai pelottavaa. enään en usko spiritismiin. tehtiin kaikki "sääntöjen" mukaan.. oli vähän turhautunut tunne sen jälkee ku oli hommannu kaikki kynttilät ja vesilasit ja esetellu ne jollekki tietylle alustalle yms. :D

      • iodfonsc

        Minäkin olen kokeillut spiritismiä kahden ystäväni kanssa. Ei tapahtunut mitään yli luonnollista ja olen kyllä onnellinen siitä, teimme kaikki sääntöjen mukaan (emme kysyneet mitän kuolemasta yms.) olisin kyllä halunnut, mutta kaverit eivät olleet samaa mieltä. Itse uskon spiritismiin täysin :) en oikeasti ymmärrä mikä sitä lasia liikuttaa, ei ainenkaaan ystäväni, koska kysyin sellaisia kysymyksiä mihin ystäväni eivät tienneet vastauksia ja aina lasi liikkui oikean vastauksen päälle, itsekkään en lasia liikuttanut, aivan käsittämätön peli.

        kannattaa kokeilla, mutta ohjeiden mukaan. Muista spiritismi ei aina onnistu ensimmäisellä kerralla ja jos pelaajat eivät usko siihen ollenkaan.!


    • Nahkatuuba

      "Onko Spiritismiä oikeasti olemassa?"

      Tietenkin on. Kautta vuosituhansien on ihmiset palvoneet ja mananneet henkiä. Se onkin sitten eri asia, onko henkiä olemassa...

      "Haluaisin kokeilla sitä, mutta olen kuullut niin hurjia juttuja, etten uskalla. Oletteko te pelanneet? Millaiset tunnelmat oli sen jälkeen ja kävikö mitenkään sen jälkeen? KOKEMUKSIA TÄNNE."

      En ole kokeillut, mutta olen kuullut spiritismijuttuja. Lasi liikkuu, koska pelaajat liikuttavat sitä käsillään tiedostomattomasti.

    • .666.

      Spiritismiä ei kannata kokeilla ihan vaan huvin vuoksi, VARSINKAAN SILLOIN kun siihen ei usko. Spiritismihän on yhteyden ottamista kuolleisiin jos heiltä halutaan tietää jotain. Spiritismistä liikkuu erilaisia huhuja mitä pelaajille on käynyt juuri sen takia, että peliä vain kokeillaan ihan "huvin vuoksi" joka suututtaa henget. Peli ei myöskään toimi juuri tämän takia kun sitä ihan vaan huvin vuoksi kokeillaan ja kukaan ei oikeasti siihen usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe