S P I R I T I S M I .

saksett.

Onko Spiritismiä oikeasti olemassa? Haluaisin kokeilla sitä, mutta olen kuullut niin hurjia juttuja, etten uskalla. Oletteko te pelanneet? Millaiset tunnelmat oli sen jälkeen ja kävikö mitenkään sen jälkeen? KOKEMUKSIA TÄNNE.

4

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippadiu

kokeitiin kerran kahden ystävän kanssa. oltiin ihan peloissamme-innoissamme koko ajan, onneksi/harmiksi ei tapahtunut mitää yliluonnollista tai pelottavaa. enään en usko spiritismiin. tehtiin kaikki "sääntöjen" mukaan.. oli vähän turhautunut tunne sen jälkee ku oli hommannu kaikki kynttilät ja vesilasit ja esetellu ne jollekki tietylle alustalle yms. :D

• iodfonsc

Minäkin olen kokeillut spiritismiä kahden ystäväni kanssa. Ei tapahtunut mitään yli luonnollista ja olen kyllä onnellinen siitä, teimme kaikki sääntöjen mukaan (emme kysyneet mitän kuolemasta yms.) olisin kyllä halunnut, mutta kaverit eivät olleet samaa mieltä. Itse uskon spiritismiin täysin :) en oikeasti ymmärrä mikä sitä lasia liikuttaa, ei ainenkaaan ystäväni, koska kysyin sellaisia kysymyksiä mihin ystäväni eivät tienneet vastauksia ja aina lasi liikkui oikean vastauksen päälle, itsekkään en lasia liikuttanut, aivan käsittämätön peli.

kannattaa kokeilla, mutta ohjeiden mukaan. Muista spiritismi ei aina onnistu ensimmäisellä kerralla ja jos pelaajat eivät usko siihen ollenkaan.!

• Nahkatuuba

"Onko Spiritismiä oikeasti olemassa?"

Tietenkin on. Kautta vuosituhansien on ihmiset palvoneet ja mananneet henkiä. Se onkin sitten eri asia, onko henkiä olemassa...

"Haluaisin kokeilla sitä, mutta olen kuullut niin hurjia juttuja, etten uskalla. Oletteko te pelanneet? Millaiset tunnelmat oli sen jälkeen ja kävikö mitenkään sen jälkeen? KOKEMUKSIA TÄNNE."

En ole kokeillut, mutta olen kuullut spiritismijuttuja. Lasi liikkuu, koska pelaajat liikuttavat sitä käsillään tiedostomattomasti.

• .666.

Spiritismiä ei kannata kokeilla ihan vaan huvin vuoksi, VARSINKAAN SILLOIN kun siihen ei usko. Spiritismihän on yhteyden ottamista kuolleisiin jos heiltä halutaan tietää jotain. Spiritismistä liikkuu erilaisia huhuja mitä pelaajille on käynyt juuri sen takia, että peliä vain kokeillaan ihan "huvin vuoksi" joka suututtaa henget. Peli ei myöskään toimi juuri tämän takia kun sitä ihan vaan huvin vuoksi kokeillaan ja kukaan ei oikeasti siihen usko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe